recent
أخبار ساخنة

رواية همست المراد الفصل الثاني 2 بقلم رحمة تاج

 رواية همست المراد الفصل الثاني 2 بقلم رحمة تاج
رواية همست المراد الفصل الثاني 2 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الثاني 2 بقلم رحمة تاج

وقفنه البارت الي فات لم اميره قعدات لوحده و الكل مشي رح شغلوه و حور مدرستها 
اميره اف علي الزهق ي ربي اعمل اي جتلي فكره انا اقوم اعمل ليهم كيك  و قامت دخلت المطبخ 
عند همسه دخلت المدرسه بضور علي صحبها 
بنت اهل يختي 
همسه اف علي القرف 
بنت متقعدي 
هسمه قعدات جاموسه 
بنت همسه مبهزرش عندان امتحان واحنا مزكرناش 
همسه واحنا من امته يعني بنزاكر  احنا فشله ي روحي 
بنت يله بس الحصه بدات 
همسه دخلت الفصل بطبل علي الباب 
المستر اي ي هبله انتي دخله كباريه 
همسه بخضه احم اسفه ي مستر اسفه 
المستر التفضلي يله 
همسه دخلت هيه و صحبتها وره اخر الفضل قعدوه 
همسه للبنت غزل 
غزل اممم 
همسه انا مش متفقلها 
غزل ولا انا 
المستر انتي يلي بترغي اقفي 
همسه انا 
المستر اه 
هسمه وقفت 
المستر كانت بشرح اي 
همسه قانون 
المستر ي رجل اول مره اعرف 
همسه علشان  تعرف بس 
المستر احنا هنزررر
همسه طيب.اعمل اي 
المستر خليكي وقف انتي قومي قولي شرحت اي 
بنت وقفت فضلت تشرح 
المستر اسمك اي 
همسه اسمي همسه 
المستر همسه ها شمعتي كانت بتقول اي 
همسه اممم
المستر طيب الفصل كلوه يصقف للبنات ده.علي الي شرحت 
الفصل كلوه صقف معاده غزل وهمسه 
هسمه ي مستر ده يهوديه دحيحه 
المستر بجد 
همسه اه ولهي يهوديه ي يهوديه 
الكل بيضحك 
غزل هههههه تصدقي بين علي وشها 
الكل بيضحك.
المستر بعصبيه احنا هنهزررر 
همسه احم طيب اعمل اي 
المستر كلمه تانيه بره سمعه 
همسه بصوت وطي لا ي رب يجيلك تسلوخات ي بعيد متلقي كيما كوم في اي صيدليه اف 
المستر سمععععه 
همسه سمعه سمعه 
المستر اتفضلي 
همسه قعدات الوقت عاده بسرعه زي كل مره 
عند مراد خرج رح القسم دخل المكتب قعد و بيعمل شغلوه 
فونه رن 
ابراهيم الو 
مراد الو 
ابراهيم مراد عوزك تروح  قسم منطقه ***
مراد ليه 
ابراهيم مازن هناك عند.القسم بيجيب حجات 
مراد حاضر قفل و رح 
مراد وقف لم حجاتوه و خرج رح المنطقه الي ابراهيم ثال عليها وقف مستنيه جنب العرابيه 
همسه خرجت من المدرسه هيه و غزل 
غزل هتركبي 
همسه اممم شافت شاب وقف جنب عربيتوه ظابط 
غزل في اي 
هسمه الله تعالي و جريت علي الظابط و غزل ورها 
همسه احم احم
مراد اتفضلي 
همسه بفرحه انها شافت ظابط لو سمحت هو لبسك ده بجد.بجد ولا جيلوه في العيد 
مراد نعممممم
همسه احم اصل اصل يعني شكلوه حلو اوووي
مراد  اي خدمه 
همسه ينفع المس بس لمسه كده النجوم ده 
مراد بعصبيه انتي هتهزري معايه 
همسه ولهي شكلها بلاستك صح قالي متخفشي مش هسيب مخلوق الا لم اقلوه ي بتع البلاستك
مراد بعصبيه شديده بتتت انتي طلعتيلي منين ها امشي يله 
همسه قالي بس لبس كده علشان البنت تقع في تبديبك ها طقم العيد ده 
غزل مسته من الضحك 
مراد وربنا لو ممشيتي لتكوني في التربه 
همسه جريت هيه و غزل و بيضحكو 
غزل  ههههههه نهاري هموتتت ههههههه 
همسه ههه يله هركب الوتبيس ده وانتي اركبي ها 
غزل ماشي و ركبت مكرباص و همسه ركبت اتوبيس 
عند مراد 
وقف بعصبيه شديده 
مازن رحلوه مالك ي ابيه متعصب ليه 
مراد تعرف تسكت يله اتفضل روححح 
مازن ماشي و ركب و مشي 
مراد ركب و مشي و مستحلف لهمسه 
مراد رح علي القسم و دخل المكتب متعصب قعد بقا انا حتت بت تقولي طقم العيد وربنا لوريها بقا مراد ابراهيم احمدددد يتقلوه طقم العيد بس عينها حلوه هو اي الي انا بقوله ده افف استغفر الله و كمل شغلوه 
عند همسه وصلت الشقه و دخلت خدات شور و ادت فرضه و خرجت فضلت تغني و ترقص و بتفتكر عيون مراد 
همسه الله عينوه جميله اوووي هل ي تره هشوفه تاني ي رب اشوفه و ابتسمت ي رب اشوفه تاني ياس ي رب اشوفه ي رب اشوفه اده انا اجننت ولا اي ههههه بس موز اووي و دخلت عملت الكل و قعدات قدام الTV
عند مراد بص في الساعه ياه انا اتاخرت و رحوه بيفكر في همسه دخل لقه الكل قاعد علي السفره 
مراد و هو بيبوس رس اميره عامله اي 
اميره الحمد الله ي روحي 
مراد بس ايد ابراهيم عامل اي ي بابا 
ابراهيم كويس اقعد اتاخرت ليه
مراد كان عندي شغل كتير 
ابراهيم كانت متعصب ليه اصبح 
مراد افتكر همسه و سرحان في عنيها 
ابراهيم مراددد 
مراد نعم 
ابراهيم.انت كويس 
مراد اه 
حور ابيه 
مراد اي ي حوري 
حور ثواني و قامت دخلت الوضه بتعتها و خرجت اتفضل 
مرادي هههه شكرا 
حور احلي شكولاته لاحلي مراد في الدونيا 
مراد اول مره يعني متقوليش ي ابيه 
حور احم اسفه لو ديقتك 
مراد لا حلوه مراد ي حبي شكرا و خد الشكولاته 
مازن وانا 
حور احل شكولاتيه لاحلي ميزوههههه في العالم و عليها بوسه 
مازن لا هاتي الشكولاته و خدي البوسه علشان بقرف 
الكل ضحك 
اميره هههه ربنا يخليكو لبعض 
حور احلي شكولاتيه لاحلي ميروه في العالم 
اميره لا انا عوزه بوسه مش عوزه شكولاته 
حور ي روحي و بست خدخا و رسها بحبك اوووي ي ماما 
اميره وانا بحبك ي روحي شكرا و خدات الشكولاته 
ابراهيم يعني افتكرتيهم هم 
حور لا ي بيبي افتكراتك اكيد 
ابراهيم فين 
حور لا جيبلك بوسه مش جيبلك شكولاته و بست خدوه 
الكل ضحك 
ابراهيم ده احسن  حاجه جتلي في حياتي 
حور خرجت شكولاته اتفضلي ي ابراهيممممم
ابراهيم فين ي بت بابا 
حور بابا اي ي موز انت ي اجنبي 
ابراهيم هههه هاتي ي روحي و خدها 
حور خرجت سنسله فضه شكلها حلو  جدا و شيك اتفضلي ي ميرو
اميره اي ده 
حور جيبلك.سنسله ي روحي و لبستهلها ماما عوزكي متقلعهاش لو بتحبيني 
حور حاضر ي روحي 
حور بست رس امها و قعدات 
مراد ها ختي اي انهارضه 
حور يوهه ولهي مفكره انا اصلا مش فكره شفت مين صحابي 
الكل ضحك 
حور وقفت تصبحو علي 
اميره مكلتيش 
حور لا تصبحو علي خير هموت و انام 
الكل وانتي من اهلوه 
حور دخلت نامت 
مراد تصبحو علي خير 
الكل وانت من اهلوه 
الكل قام من علي السفره ورح الوضه بتعتوه 
مراد دخل الوضه خد شور و خرج نام علي السرير و بيقكر في عيون همسه 
مراد انتي شغلتيني ليه كده.افففف اطلعي اطلعععععي  و نام بعد موعنه 
عند همسه نامت و هيه بتتفرج علي TV
فريد دخل لقها شلها دخليها الوضه و غطها و بس رسها و قفل الباب و خرج 
حمزه دخل فريد جيت 
فريد و هو بيقفل باب الوضه بتعت همسه اه لسه جي 
حمزه كلت 
فريد لا 
حمزه طيب اختك كلت 
فريد معرفش جيت لقتها نايمه 
حمزه طيب 
فريد كلت 
حمزه تو 
فريد تعاله نشوف اي اكل 
دخلو المطبخ لقوه اكل 
حمزه ياه همسه اخيراا 
فريد هههه استنه يسطاه لم نشوف هنروح المستشفي ولا لا ولا استنه اتصل باسعاف اعبال متيجي الطريق زحمه 
حمزه كل حته الله تصدق حلو 
فريد بجد 
حمزه ولهي و بيكل 
فريد بيكل معاها و رحو ناموه 
في الصبح 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent