recent
أخبار ساخنة

رواية عشق خارج حدود السيطرة الفصل الثاني 2 بقلم دعاء أحمد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق خارج حدود السيطرة الفصل الثاني 2 بقلم دعاء أحمد

رواية عشق خارج حدود السيطرة الفصل الثاني 2 بقلم دعاء أحمد

رواية عشق خارج حدود السيطرة الفصل الثاني 2 بقلم دعاء أحمد

برق فاقت في المستشفى وهي بتحاول تفتكر اي حاجه وفجأه صر"خت بكل قوتها بهست"ريه
برق بهست"ريه . ليه عملت فيا كدا انا مقت"لتش حد هو السبب
انا مقت"لتوش
الدكتور جايه بسرعه ادها حقنه مهدا رجعت نامت تاني
برق بهلو"سه ودموع. انا انتهيت
في المستشفى تدخل فتاه بسرعه وهي تبكي طيف شاكر
طيف. لو سمحتي اختي في حد اتصل بيا وقالي انها هنا
موظفه الاستقبال. اسمها ايه
طيف. اسمها برق برق شاكر
موظفه الاستقبال. ايوه اوضه ٣٠٥
طيف طلعت تجري ركبت الاسانسير وهي مش فاهمه حاجه لكن بتعيط بقوه
طيف. لو سمحت اختي هنا انا عايزه اشوفها
العسكري. مينفعش يا انسه حظابط مانع الزيارات
طيف بزعيق. انتم مجا"نين هو ايه الممنوع دي اختي انا عايزه اشوفها
الظابط من وراها. اهدي يا انسه انتي في مستشفي
طيف. لو سمحت اختي مالها وفي ايه وليه في عسكري ايه اللي حصل
الظابط. للأسف اخت حضرتك اتعرضت لاغت"صاب وقت"لت الشخص دا
طيف حطت ايديها على بوها بصدمه ودموعها نازله. لا اكيد غلط
الظابط. للأسف هو دا اللي حصل والشخص دا يبقى أمير المنيا ي اخو رعد المنيا ي رجل الأعمال المعروف
طيف بانهيار. انا عايزه اشوف برق لو سمحت ارجوك
الظابط بتفهم. تقدري تشوفينها بس هم خمس دقايق بس لانها اصلا متخ"دره
طيف بسرعه دخلت اوضه برق لقيتها نايمه ووشها شاحب و في إثر ضر"ب عليها وفي كد"مات في وشها ودموع باينه على خدودها قعدت جانبها ومسكت ايديها بستها وهي بتبكي. برق انتي قويه وانا وانتي وعشق مع بعض متخافيش هنجيب حقك انتي اصلا جيبتيه انتي قويه يا برق عشان خاطرنا فوقي احنا محتاجينك اومال مين اللي هيدافع عني انا وعشق فوقي يا برق ارجوك ارجعيلنا ويأتي ابقى اضر"بيني براحتك وانا مش هضايقك و مش هتخانق مع عشق تاني ياله فوقي بقى
قالت كلمتها بهست"ريه ودموعها لاتتوقف
الممرضه . يا انسه مينفعش كدا هي مش هتسمعك ادعيلها
طيف. اختي كويسه وهتقوم وهنرجع تاني لحياتنا العاديه
مش كدا يا برق قومي وقوليلهم انك قويه
الممرضه. لو سمحتي لازم تخرجي هي كحاله جسديه كويسه لكن حالتها النفسيه متد"مره عشان كدا انا معها
طيف بتوسل. ارجوك خالي بالك منها احنا مالناش غيرها
الممرضه بتفهم. متخافيش هي اكيد هتبقى كويسه
طيف خرجت وهي بتعيط بقوه واحساس بالق"هر
قعدت على الأرض جانب اوضتها وبقيت تعيط
تليفونها رن
عشق اختهم. طيف انتي فين وفين برق؟
طيف بصوت مد"بو"ح. انا في المستشفى وبرق هنا كمان
عشق بخضه. ليه في ايه؟ 
طيف. مش هينفع في الموبيل تعاليلي على العنوان دا.....
عشق خرجت بسرعه من البيت وأخذت تاكسي وراحت المستشفي
في المطار
رعد نزل بثقه وغرور معتاد الكل بيبص ليه بخوف ورهبه فالجميع يعرف من هو رعد المنياوي
رعد بجمود عكس ما بداخله من حزن. عرفت مين اللي قت"ل امير
زين بخوف. بن بنت اسمها برق شاكر
رعد وقف من الصدمه والغ"ضب مسيطر عليه وعيونه احمرت. بنت نهار ابوها اسود
ليه عملت كدا
زين برعب من منظره. أمير اغت"صابها والبوليس قب"ض عليها وهي في المستشفى دلوقتي
رعد. اجهز هند"فن أمير النهارده
زين بتوتر. مش هينفع لازم يشر"حوا الج"ثه
فجأه زين بقى على الأرض وحاطط ايده على وشه إثر لكمه رعد
رعد بصوت هز أركان المطار. لو حد قرب لجث"ته اخويا يبقى ناوي على مو"ته
وراح ركب عربيه كانت في انتظاره وراح على القسم
دخل القسم بغرور وماشي بثقه تليق به وبمكانته
وسط همس الكثير من العساكر
واحد. مش دا رعد المنيا ي اكيد جاي عشان اخوه
التاني. ربنا يستر على البنت اللي قت"لته
الأول. ليه هي هتاخد اعد"ام
التاني. الإعدام أهون من غض"ب رعد المنياوي تعرف كل الظباط اللي هنا عارفين انه تاجر سلا"ح وليه علاقه قويه بالماف"يا ومحدش يقدر يقربله
الأول. ربنا يستر
في مكتب الوا سراج
اللواء سراج. اهلا رعد بيه
رعد. هند"فن أمير النهارده
اللوا سراج بخوف. بس
رعد بقوه. عايز التصريح دلوقتي حالا والا هاخد ج" ثه اخويا بمعرفتي
اللوا سراج. الأذن هيطلع النهارده
رعد بغ"ضب. البنت دي فين
اللواء سراج. جالها حاله هست"ريه ونقلوها المستشفي
بس هي آخرها هتاخد حكم مع إيقاف التنفيذ
رعد بتو"عد. ودا اللي انا عايزه
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة جميع الفصول : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent