recent
أخبار ساخنة

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي


البارت 2
 ليله بصدمه ..... اا انت ازاي
تميم بطفوله......بابا ماما حلوه اوي اوي ماما احلى واحده في مامات اصحابي و حضنها جامد من رجليها وقال بحب...... انا فرحان اوي اوي اخيرا بقا عندي ماما 
ليله بخوف .......انا عايزه اروح ولسا راحه تمشي 
اسد مسكها من أيدها بسرعه وشدها ناحيته وقال بصوت هادئ جدا  واطي..... امشي معايا بهدوء يا ليله احسنلك والا ودعي امك
ليله بدموع ....... انا انا عايزه ماما ارجوك 
اسد لسا هيتكلم قاطعه تميم بغضب طفولي ......بابا انت قولت ايه لماما وخلاها تعيط ابعد عنها وقرب من ليله وقال بلطف ......مش تزعلي ياماما خلاص انا معاكي امسحي دموعك واضحكي يالا عشان اجيبلك شيكولاته يالا
ليلى ضحكت على طريقته وقالت ....... شيكولاته بيضا 
ايوه بيضا انا بحبها اوي
تميم بفرحه طفوليه .........وانا بحبها احنا زي بعض انتي بتحبي الشيكولاته البيضاء وانا كمان  ،احنا هنبقى مع بعض على طويل صح 
ليله سكتت وبصت لاسد الي متابعهم بهدوء وبعدين شاور لها أنها توافق 
ليله هزت راسها بنعم ،وتميم قعد يضحك ببراءه وقال ..... تعرفي يماما انا علطول بقول لربنا يارب عايز ماما بزعل اوي أما بلاقي صحابي عندهم ماما وانا لا بس انا فرحان اوي انك معايا وبقا عندي ماما 
احنا هنلعب كتير اوي ونزاكر مع بعض ونام معاكي في حضنك وناكل شيكولاته كتير مع بعض مسك أيدها بفرحه 
اسد من جواه فرحان بفرحه ابنه في نفسه .... طفله هتربي طفل اي الجنان ده بس اهم حاجه سعاده تميم وجدي 
ليله سحبت أيدها من ايد تميم وقالت بخوف ........ انا عايزه اروح بقلمي بسمله بدوي
تميم بحزن وعلى وشك البكاء ........ هتسبيني  تاني ليه لااااااا انا عايزاك يماما معايا على طول اهي اهي بابا قول لماما مش تسيبنا تاني اهي اهي ماااامااااا
اسد اتعصب جامد ومسكها من دراعها وقال بصوت واطي .......     شكلك مستغنيه عن عمر ابوكي وامك 
ليله بخوف ....... خلاص خلاص  موافقه اجي 
ونزلت لمستوي تميم وقالت بحب .....انا معاك يا حبيبي خلاص متعيطش 
تميم وهو بيمسح دموعه بظهر أيده ببراءه ......... بجد 
هزت راسها بنعم 
تميم ضحك ومسك أيدها تاني وقال بحب .....انا بحبك اوي اوي يماما 
ليله بخوف من نظرات اسد ......وانا كمان بحبك اوي 
اسد بهدوء ..... اركبوا العربيه يالا
ليله في نفسها ....... انا لازم اهرب منه انا مستحيل اروح معاه وبتبص في جميع الاتجاهات بتحاول تشوف طريقه تهرب منه بيها ،اسد بصلها بسخريه وقرب منها وقال بصوت واطي .......متحاوليش هجيبك لو في سابع أرض فا شيلي الفكره من دماغك يليلي.
بقلمي بسمله بدوي
ركبوا العربيه ووصلوا 
نزلوا من العربيه ودخلوا وليله بتبص على المكان بخوف كان بيت كبير اوي وجميل جدا كان احلى واكبر بيت في الحاره طبعا ما ده بيت كبير الحاره 
دخلوا لقوا واحد قاعد ولابس جلبيه ومعاه عكاز حواليه رجال كتير 
اسد بهدوء ......جدي 
الجد مهران ...... نورت يا بني
وبص على ليله وبعدين بص لي اسد وقال بهدوء......هي دي 
 اسد ببرود ......ايوه يا جدي 
الجد بصلها كتير قاطعه اسد  ببرود....انا طالع يجدي بلغ جدها وأبوها أنها معايا 
ليله في نفسها ...... يارب أنا لي بيحصل معايا كده انا عايزه ماما زمانها قلقانه عليا 
قاطعها اسد ببرود ....... تميم على اوضتك 
تميم:لا انا عايز اقعد مع ماما 
اسد بصوت عالي ......تمييييم على اوضتكك 
ليله ماسكه ايد تميم جامد كأنه بتقوله ماتسيبنيش معاه 
تميم بحزن خرج من الاوضه واسد راح قفل الباب وراه 
ليله متابعاه بخوف ، اسد راح قعد على السرير وقلع الجذمه وبعدين قلع الجاكيت والحزام ورماهم على الكنبه وطلع سيجاره ولعها كل ده وليله متابعاه بخوف وقاعده تفرك في أيدها لدرجه احمرت اوي 
اسد بخبث .....تعالي 
ليله واقفه وبتهزر راسها بلا
اسد بصوت قوي ...... تعالي احسن ما اقوملك اخلصي 
ليله بدموع قربت منه مسكها وقعدها على رجله وببنفخ الدخان في وشها
ليله قعدت تكح واسد بيبصلها وابتسامه  مرسومه على وشه و هي مش عارفه تحددها 
ليله بتوتر.......لو لو سمحت ططفي cigarette  
اسد مسك الكفايه الي جنبه وفعلا طفاها ومد أيده بيشيل خصلات نازله على عينها  وحطهم ورا ودانها ولم شعرها في جهه التانيه ودفن رأسه في عنقها 
ليله شهقت بخجل واتفاجأت بحركته وقالت ..... ااابيه اابعد ارجوك عيب كده 
اسد بتوهان ......هش هش اسكتي انتي ازاي كده  انتي عملتي فيا اي
انا انا عملت ااي والنبي سيبني امشي عايزه ماما
اسد فاق على جملتها وبصلها بغضب وهي خافت ونزلت عيونها في الأرض
هو انت لي بتعمل معايا كده انت كنت طيب لي بقيت شرير كده 
فلتت ضحكه من اسد على كلامها وقال .... شرير اممم انت لسا مش عارفاني وده بيعلمك مش تحكمي على حد بسرعه وقرص خدها بخفه وقال ماشي يا ليلي
كانت بصاله كتير وقالت بتسرع  ....... انت جميل اوي 
رفع حاجبه بخبث وقال ......ايه 
مدت أيدها لمست وشها وبعدين رموشه وبعدين قالت .....هي عيونك دي حقيقيه اصل حلوه اوي هو انت بتشوف زينا ولا 
اسد ضحك بصوته الرجولي كله وقال........ 😂😂😂 بشوف زيكم ازي على أساس اني مش بنآدم ههههه 
ليله ببراءه ....اصل لونها غريب اوي رصاصي بس حلوه اوي
اسد رجع تاني دفن وشه في شعرها وعض'ها عضه خفيفه 
 _ااااااه 
قاطعه خبط جامد وصوت كبير قوي........ااااااسددد
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent