recent
أخبار ساخنة

رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثالث 3 بقلم نور أحمد

  رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثالث 3 بقلم نور أحمد
 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثالث 3 بقلم نور أحمد

 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثالث 3 بقلم نور أحمد

نورا : وقفت لي 
السائق : وصلنا ياهانم 
وداني قدام قصر كبير وجميل أوي من بره نزلت وجريت علي جوى وقعدت انادي بابا يا باباااا ودموعي مغرقا وشي وسمع صوت بيقول حبيبتي وصلتي نورتي قصري وحياتي ( هو شاب في عمر 27 عام متوسط الطول بشرته قمحي شعره طويل ورفعه لفوق عنده دقن خفيفه وعيونه عسلي و ملامح رجوليه ) 
نورا : أنت بقي محمود تا*جر السلا**ح وقتا**ل *قتل*ه ( دي كانت أول مرة نورا تشوف محمود )
محمود : اه أنا عجبت ياحبيبتي 
نورا : بدموع أبويا فين لو سمحت وديني عنده 
محمود : ابوكي هنا كدا كدا لازم تشوفيه ما هو هيكون وكيلك يانوري في كتب كتابنا ياروحي
نورا : اي كتب كتاب مين أنت مجنو**ن صح 
محمود : كتابنا أنا وأنتي يانورري 
نورا : مستحيل يحصل إلا علي جست**ي 
محمود: هيحصل بس مش جست**ك انتي لا ابوكي 
نورا : أنا بتقول اي 
محمود : زي ما سمعتي
نورا : بدموع لو سمحت بلاش أبويا 
محمود : يبقي تسمعي الكلام وتوافقي علي كلامي 
يلا هوديكي عند ابوكي 
دخلنا في صاله كبيره وجميله أوي 
وأول ما دخلت لقيت أبويا ربطين**ه علي كرسي وفقت شويه وبعدين جريت عليه حضن**ته وفضلت اعيط بابا انت كويس 
الاب : اه كويس بس اي اللي جابك هنا يابنتي 
نورا: بدموع مقدرش اسيبك يا بابا 
محمود : يلا يا مولانا ابدا في كتب الكتاب 
الشيخ : ماشي يابني 
وبدأ في كتب الكتاب 
الشيخ : أمضي هنا ياعريس 
محمود : ماشي يا مولانا 
الشيخ : أمضي ياعروسه 
نورا : بدموع لا مش عايزة 
الشيخ : يابني ماينفعش العروسه مش موافقه 
محمود : هتوافق دلوقتي 
وطلع المس**د**س 
الشيخ : بخو**ووف حاضر يابني يلا ياعروسه أمضي 
محمود : يلا يانوري أمضي 
وهو يصوب المس**د**س علي بابا 
نورا : بدموع خلاص همضي 
الاب : لايابنتي متمضيش 
محمود هو يصوب الم**سد**س علي بابا ها قولتي اي هتمضي ولا لا 
نورا : أمضي فين ياشخنا 
الشيخ : هنا يا بنتي 
ومضيت وسمعت كلمت بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير 
الجمله نزلت علي قلبي قط**عته ونهرت في العياط 
محمود : ياحرس وصل الشيخ وواحد ياخد حمايا لحد البيت دا ابو الغاليه 
نورا:  بدموع بابا متمشيش وتسبني
الاب : ببكا بنتي 
محمود : ياحارس وصله 
وانا قعدت علي الأرض وفضلت اعي*ط ومنهار من العياط 
محمود : بتعيطي لي ياحبيبتي أنتي خلاص بقيتي مراتي علي سنه الله ورسوله 
نورا : مسحت دمو**عها وبقوه عكس اللي جواها في احلامك انت بتحلم 
محمود : مش بحلم بقيتي مراتي وحياتي كلها ويلا ياحبيبتي اوريكي اوضتنا 
نورا : اوعيي تلمسن**ي مش عايزة اشوف حاجه 
محمود : ياحبيبتي ماتعنديش والا هش**يل**ك لحد فوق وجه غا**مز بعينه 
قمت وقفت وقولتله لو قر**بتلي هقتل**ك 
محمود : يانوري أنا بحبك ومستحيل اقربل**ك من غير ما تكوني موافقه يلا ياحبيبتي اطلعي معايا 
طلعت معاه علي فوق اوضه كبيره والوانها هادئه
محمود : دي اوضتنا غير**ي هدومك علي محضر الاكل 
نورا : مش عايزة حاجة ومش هاكل 
سبني وخرج شويه وخلط علي الباب ودخل 
محمود : أنتي لسه قاعدة بهدومك وقر**ب مني 
وانا ارجع ورفع النقاب اي دا هي مراتي حلوة كدا  
 نورا : ابعد عني احسنل**ك 
محمود : ماشي في هدوم في الدولاب روحي غيري هدومك 
نورا: مش عايزة 
محمود: نورا متخلنيش اتعص**ب عليكي تخلصي وإلا 
نورا : اي وإلا اي 
محمود : وإلا وجه غم**ز بعينه 
قمت من قدامه ورحت طلعت هدوم من الدولاب واضح أنه كان مجهز هدوم علي مقاسي دخلت الحمام اخدت شور وطلعت 
محمود : اي الحلاوة دي مراتي قمر يا ناس يلا علشان تأكلي 
نورا : مش هاكل قام مس**ك ايد**ي وقعدني علي حرف السرير
محمود: أنا أسف عارف إن كل اللي حصل النهارده وقبل كدا كان غلط بس انا والله بحبك ومقدرتش اتخبل إنك تبقي لغيري انا بحبك ومش عايز حاجه غيرك 
نورا : ...........
محمود : ردي عليا يانور انا اسف من كل قلبي
نورا : ........... 
محمود : حقك علي رأسي من فوق كل اللي عملته دا علشان اكسب حبي 
نورا : مش بتتكلم مغير دموع نازله تجري وصوت شهقاتها بيعلي 
محمود : متعيطيش ياحبيبتي مفيش حاجه تستاهل دمعه من عيونك انا عارف إني السبب في الدموع دي بس هحاول علي قد مقدر إني اعوضك واثبتلك حبي حقك علي قلبي يا كل قلبي وحياتي 
مسح دموعه اللي نزلت غصب عنه وقال يلا حبيبتي علشان تكلي انتي ماكلتيش من الصبح 
نورا : ومسحت دموعها مش هاكل 
محمود : اللي يريحك مش هغصب عليكي بس الأكل اهو من هنزله لما تجوعي كلي 
نورا : ..........
محمود : رايحه فين 
نورا : هنام في ما**نع 
محمود : لا حبيبي مفيش بس رايحه تنامي فين 
نورا : علي الكنبه 
محمود : ومين قال إني هخليكي تنامي علي الكنبه 
نورا : اللي بتفكر*ر في دا في احلامك 
محمود: بضحكه هو أي اللي بفكر فيه يانوري وغمز 
نورا : .......
محمود: تعالي نامي علي السرير وانا هنام علي الكنبه أنا كا راجل مردهاش علي نفسي إن مراتي تنام علي الكنبه 
نورا : بضحكه قال راجل قال هو فين الراجل دا انا لا اره
محمود : طب بلاش اوريك**ي إني راجل وجه غمز*لي بعينه 
سبته ورحت نمت علي السرير ودموعي نزلت يارب خليك معايا وساعدي أنا مش هقدر اعيش وسط الناس دي ومن كتر التعب والعياط نمت ومحستش بنفسي 
تاني يوم صحيت من النوم فتحت عيني وبعدين افتكرت اللي حصل وبدأت اعيط وببص حوليا ملقتوش في الاوضه 
الحمدلله غا**ر في دا***هيه قمت اخدت شور وصليت وقعت علي السرير وانا حزينه ودموعي علي خدي لقيت الباب بيفتح  هو وجايب صينيه فيها اكل وشاي 
محمود: اي دا حبيبي صحي اهو صباح الخير يانوري وجه يبو**س علي رأسي بعته عني 
محمود: للدرجاتي من طيق**اني مش مهم يلا علشان تفطري 
نورا : .......
محمود: محمود بصوت اعلي يلا علي الاكل 
نورا : بدموع مش هاكل 
محمود : جه نزل علي ركبه قدامي حبيبي مينفعش كدا بقالك يومين من غير أكل كدا هتتعبي 
نورا: مش عايزة 
محمود : يلا ياحبيبتي متتعبنيش بقي 
نورا : مش واكله انت مش بتفه**م وجيت اقف هب وقعت علي الارض 
محمود: نورررررر
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent