recent
أخبار ساخنة

رواية فريسة الغول الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

jina
الصفحة الرئيسية
 رواية فريسة الغول الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد
رواية فريسة الغول الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية فريسة الغول الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

تمارا... كويس انك فاكر اني كنت بنت باشا ومازالت الزور والباقي عليك انت يابن البواب قالتها ويارتها ماقالتها
اتجنن رحيم من كلامها شدها من شعرها بغضب وقال بصوت كفحيح الافاعي شوفي ابن البواب هيعمل فيكي ايه يابنت الباشا وشد الملايه من على جسمها وحدفها على السرير قدامه عريانه
تمارا وهي تحاول أن تستر نفسها باي حاجه قدامها تبعدي عني
رحيم بضحكه استهزاء. انتي اساسا من النوع الا ميعجبنيش ومتمليش عيني
وفتح الشنطه وطلع منها كرباج
رحيم.. فاكره دا
تمارا.. بعياط وعدم رد
رحيم.. طالما سكتي تبقى لسه فاكره
وخبط بيه خبطه  على الأرض تمارا اتفزعت من مكانها
رحيم بضحكه.. اجمدي كده وهو انا لسه عملت حاجه
انا هعمل معاكي اتفاق
وانتي ومزاجك في للآخر
تمارا وهي تحاول تلف ملايه السرير عليها
رحيم.. بصي السرير فيه النعيم والأرض جهنم بالنسبالك
تمارا.. يعني ايه عايزه تنام معايه
رحيم.. لا عايز انام فوقك واشبع منك مش يمكن أرحمك
لو انت ظبطتني وكيفتي مزاجي
تمارا. وهي تنزل من على السرير على الأرض يعني بتعلن الرفض على طلبه
رحيم بغضب وهي بخلع ملابسه. ايه لسه مش قد المقام معاكي مش زي مازن ولا ايه
تمارا بدموع.. الحقني ياماما
رحيم.. محدش هبلحقك هنا دا كان زمان
ونزل ضرب فيها بالكرباج وهي تصرخ وصوتها شايل القصر كله وهو يزيد اكتر في الضرب
ويقول قولتلك النعيم في السرير وانتي رفضتي استحملي بقاا  واهوا تعرفي انه كان بيوجع واني اتحملته كتير بسبب دلعك الفارغ
تمارا.. ونبي يارحيم وتصرخ
بس رحيم الرحمه اتنزعت من قلبه
😭😭😭😭😭
#فريسه الغول
#بمني محمد
في الأسفل
كريم.. ياغاده حرام عليكي البت هتموت في ايد اخوكي اطلعي كلامه او قصدي هساعدك تطلعي
(غاده بنت سنها من سن  تمارا قاعده على كرسي متحرك) 
غاده بغل.. لا متساعدنيش انا هفضل هنا لما هو ينزل
كريم... البت هتموت
غاده.. لا متمتش الموت رحمه للا زيها لازم تتعذب زي ما انا اتعذبت بسبب كذبها  وبسبب دلعها كل إلا أنا فيه دا
كريم.. كانت صغيره ومش عارفه حاجه
غاده. بدموع. وانا كنت كبيره يعني ما انا كنت صغيره زيها
وبسببها هفضل طول عمري على الكرسي دا
صراخ تمارا مالي المكان
غاده.. بصوت عالي اصرخي كمان باتمارا كمان زود الضرب يارحيم يمكن ناري تهدي يمكن جروحي تلم
وتحركت بالكرسي بعيد
💔💔💔💔
كريم  وهو يكظ على أسنانه محدش عارف صربخها بيهدي  مين. ولا بيدري نارك ولا نار اخوكي رحيم
وخرج وكب عربيته وخرج 
#فريسه الغول
#بمني محمد
فوق
رحيم وهو يجذب تمارا  شعرها.. بيوجع باتمارا صدقتي انه بيوجع عرفتي انا اتحملت قد ايه ضرب منه بسببك وبسبب دلعك فاكره انا حصلي ايه انا وأهلي بسببك وبسبب اهلك
تمارا... ابوس ايدك سبني
رحيم... انت ملكي شريكي بفلوسي بحقلي اعمل كل إلا أنا عايزه فيكي بس انا هخليكي تجي تبوسي رجلي علشان انام معاكي وعلشان أرحمك ولسه ياتمارا دا دي البدايه
ومسك ايدها فتحها ومسك صوابعها الواسطني كسره
💔💔💔
وهي على صرخه واحده وصوترصريخها مالي المكان
مسكها من دماغها بابدها الاتنين وقرب عليها
رحيم بصوت واطي... هوص هوص  ومش عايز اسمع صوت ولا نفس ومتعيطيش اسكتي ومش عايزه نفس
منتهي الذال ببضربها والمفروض مفيش صوت ولا نفس
وهي مش قادره تسكت من العياط ضربها تاني وشدها من دراعها
 وقالها اخرسي مش عايز اسمع صوت اخرسي
كل ما تعيطي او اسمع صوت هكسر حته فيكي
😲😲
تمارا مش عارفه تسيطر على نفسها
رحيم كسر صوابعها التاني
تمارا.. صرخت اه اه من كتر الوجع
رحيم.. خلاص اكسر التالت طالما كلامي مش بيسمع
تمارا.. لا لا
رحيم.. اخرسي
تمارا.. دفنت راسها في صدر رحيم و تنزل دموع بدون صوت ودفنت راسها في صدره بتدارى منه فيه
رحيم جسمه ارتعش اول ماقريت منه وساب الكرباج من ايده وكان هيلف حواليها ايده  يعني يحضنها
خبط ايده في المرايه علشان يفوق وميحنش لها وخرج وسابها
💔💔💔💔💔
وهي تصرخ وهي حضن الأرض
رحيم نزل تحت وأيده بتنزف دم
وهو ولا حاسس بحاجه مش حاسس غير برعشه في جسمه منها ومن قربها ليه
فرق على صوت اخته
غاده.. اخيرا يارحيم لقيتها. وانقطع كلامها لما لقت الزم مغرق ايده
غاده بصربخ . مالك
رحيم.. مفيش
غاده... ياام السعد هاتي قطن وشاش بسرعه
رحيم... لا انا هخرج
غاده...هتخرج كده تروح فين لا يارحيم.
رحيم.. خالص ياغاده انا كويس بس عايز  اخرج شويه
غاده. إلا فوق قصدها على تمارا
رحيم. محدش يقرب للباب
وخرج والدك مغطي ايده وركب عربيته وطار بسرعه البرق
وصل لشقه مفروشه خبط
فتحتله بنت لبسه لبس نوم اول مافتحت اترمت في حضنه وهو شالها ودخل وقفل الباب
ودخل بيها على السرير
🙈🙈
٣ شباب شايلين بنت مغمي عليها او واخده منوم
واحد بيكلم التاني بيقوله احنا هتدخل كلنا عليها عايزين نعمل حفله عليها
😲😲😲😲😲😲😲😲
هي مين دي وايه ايه حكايه تمارا ورحيم
هنعرف كل دا لسه الاثاره والتشويق موجدين 
يتبع ......
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent