recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الفارس الفصل الأربعون 40 والأخير بقلم أحلام تامر

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الفارس الفصل الأربعون 40 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الأربعون 40 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الأربعون 40 والأخير بقلم أحلام تامر

مديحه خلاص كانت حاسه انها بتطلع في الروح حاولت تفك ايد فوزيه بس للاسف غ"ل وحق"د فوزيه كان اقوي منها بكتير..
مديحه بصعوبه حاولت تنطق الشهاده لكن في ايد حد زقت فوزيه وبعدتها عن مديحه بقوه
مديحه وقعت على الأرض
ناصر بغ"ضب انتي اتج"ننتي
فوزيه بتمثيل وبهست"ريه الحقني يا ناصر حاولت تق"تلني ك كانت بتخن"قني
ناصر راح قفل باب الشقه كويس وجري على مديحه سندها تقوم وقعدها هلي الكنبه
ناصر انتي كويسه.
اومات مديحه بنعم والدموع كانت بتنزل علي خدها
ناصر راج ناحيه فوزيه وض"ربها بالقل"م علي وشها
فوزيه انت بت"ضربني.. انت ازاي تمد ايدك عليا
ناصر راح ضربها كف كمان.
فوزيه وقعت علي الارض
ناصر انا غلطان اني سيبتك اصلا.. المره اللي فاتت حاولتي تقت"لي بنتي ودلوقتي جايه مراتي
اللي انتي السبب ف انفصالنا.
فوزيه خافت من تعابير وش ناصر وعص"بيته اللي اول مره تشوفها
فوزيه هيه.. هيه اللي..
ناصر اخر"سي.. وقام مسك فونه ورن علي البوليس
فوزيه خافت وقامت تجري بره الشقه بس الباب مفتحش
فوزيه به"ستريه ارجوك ارجوك ي ناصر سيبني والنبي ما تسلمني نا نا معملتش حاجه ا ا
ناصر بس بقي انتي مجنونه بقي اسهل حاجه عندك القت"ل واللي زيك مينفعش يبقي موجود بين الناس انتي مكانك السجن او مستشفى المجانين.
فوزيه راحت ناحيه مديحه والنبي خليه يمشيني والله والله مش ه هتشوفو وشي ت تاني ب بس خخليه يسيبني.
مديحه صعبت عليها فوزيه ف بصت لناصر واردفت خلآص ي ناصر هيه هتبعد عننا بس سيبها
ناصر بغض"ب انتي ايي مبتحرميش بعدتنا عن بعض وحاولت تق"تل بنتك ودلوقتي حاولت ت"قتلك لولا اني وصلت كان زمانها ممو"تاكي ونا مش هسكت لها تاني انا سكت مره واتنين ومش هكرر غلطتي تاني..
البوليس جه واخد فوزيه.. وفوزيه فضلت تص"رخ زي المج"نونه وتقول مش هسيبكو والله ما هسيبكو
ناصر ومديحه راحو القسم عشان يفتحو محضر ضد فوزيه تحت مسمى محاوله الق"تل..
بعد ما خلصو روح هو ومديحه البيت
_____
عند اياد وجودي كانو مبسوطين جدا
اياد جودي انا جعان
جودي طب اعمل اي
اياد اي اللي اعمل اي اعملي اكل
جودي طب متعمل انت
اياد ع اساس اني ست بيت
جودي مهو انا مش بعرف
اياد اه والعمل.. وبلاش تقولي نطلب دليفري انا بطني وجعتني
جودي بحزن طب انا هجرب اجيب اكل من النت واعمله
اياد يلا ونا هساعدك
جودي بحماس يلا
وبدا يعملو الاكل وسط فرح وروح المشاركه
جابو طريفه عمل البيتزا وبداو يعملوها
اياد مسك دقيق ورماه علي جودي
جودي بغضب اه ينفع كده ي اياد لسه واخده شاور
اياد بضحك ههه هههه ههههه شكلك يموت ضحك
جودي يعني انت قاصد ترمي دقيق عليا
اياد كان عمال يضحك واتفاجا هووب الدقيق يغرق وشو هو كمان ???
جودي اخسن احسن تستاهل
اياد طب والله لوريكي وفضل يجري وراها لحد ما تعبو
جودي خلاص بقي يلا نعمل الاكل
اياد يلا
جودي بس مفيش رمي دقيق
اياد خلاص يلا
ودخلو عملو البيتزا
جودي هيه دي كده ?
اياد المفروض تكون بيتزا
جودي نطلب اكل ولا اي
اياد لا والله ابدا هناكلها حلوه وحشه هتتاكل
جودي بطننا هتوجعنا
اياد بتمثيل مضحك توجعنا بس تعبنا ميروحش هدر ابدا
جودي طب يلا وربنا يستر
اياد يلا
َبدا ياكلو بس طعم البيتز غير شكلها خالص اه شكلها مش لطيف بس طعمها عجب اياد وجودي جدا
جودي هيه ازاي طلعت حلوه كده
اياد كفايه انها معموله بحب
جودي ع رايك ?.. بكره نعمل اي بقي
اياد هنطلب دلفيري ??
جودي ضحكت ??
________
الساعه 12 منتصف الليل
دق جرس منبه فون ريماس
ريماس صحيت وطفته بهدوء وبصت لناحيه فارس وبدات تصحي فيه..
ريماس فارس فارس
فارس بنوم:اممم
ريماس فارس قوم بقي
فارس بنوم طب شويه
ريماس فارس
فارس مردش عليها
ريماس بتمثيل فارس بطني
فارس قام بفزع اي مالك اجيب دكتور انتي كويسه
ريماس مقدرتش تمسك نفسها من شكل فارس وفضلت تضحك
فارس باستغراب في اي
ريماس انا بتوحم
فارس نعاام يختي وحم اي ده الساعه دي.. ريماس اتمسي ونامي
ريماس طب اعمل اي منا مش جالي نفس لحاجه وبصراحه حبيت اعمل زي بتوع الروايات واصحيك واقولك اني بتوحم علي رنجه ولا حاجه وانت تروح تجبلي
فارس زي مين
ريماس زي الروايات
فارس اديكي قولتي بنفسك روايات يعني خيال +تعالي هنا انتي بتقولي صاحيه مخصوص تصحيني وانتي ولا بتتوحمي ولا حاجه
ريماس طب اعمل اي عايزه اتوحم
فارس يا رب الصبر هيه الهرمونات لحقت تطلع
ريماس يلا بقي
فارس طب يا حبيبتي هحقق امنيتك نفسك في اي.
ريماس مش عارفه مش نفسي ف حاجه
فارس شد البطانيه ونام واردف طب لما يبقي نفسك ف حاجه اظبطي منبهك تاني وصحيني
ريماس بزعل طب منا عايزه اتوحم زي كل الامهات بجد
فارس اتعدل واردف ريماس حبيبتي الوحم ده هيحصلك والله بس متستعجليش
ريماس برايك
فارس اه والله
ريماس طيب
فارس يلا ننام بقي
ريماس يلا
وذهبو في سبات مره اخري ??
________"
ايام بتمر علي كل ابطالنا ف فرحه وسعاده واخيرا خلصو من كل المشكل اللي ف حياتهم.. خلاص الناس الوحشه اخذو نصيبهم من الع"ذاب منهم من اخده ف الدنيا والآخرة ومنهم من تلقاه ف الدنيا فقط هاني تلقي عذ"ابه ف الدنيا وذهب الي ربه لمحاسبته علي اعماله الشيط"انيه التي فعلها.. اما صلاح فقد دخل الي السجن مع الاعمال الشاقه بسبب محاوله قت"له ريماس عمدا.. وفي الاخر فوزيه فقد تم ارسالها الي مستشفى الامراض العقليه نظرا لتدهور حالتها العقليه..
_____
بعد مرور عده اشهر مرور علي حمل ريماس وتعذ"يبها لفارس معها بسبب ما يقال (هرمونات) ? ? ?‍♀️ 
ف فيلا الشرقاوي
ف تمام الساعة ال2بعد منتصف الليل
ريماس كانت متوتره اوي ومش عارفه تنام صحيت قعدت ع السرير وفضلت تعيط بصمت.
فارس حس بيها وقام.. اردف بقلق ريماس مالك يحبيبتي فيكي حاجه
اومات ريماس ب لا
فارس امال بتعيطيي ليه
ريماس انا قربت اولد
فارس مو ده الطبيعي ي حبيبتي امال انتي عايزه ايه.
ريماس لا انا مش عايزه اولد
فارس بهدوء لانه تأقلم مع هرمونات ريما وينتظر منها اي فعل ولا يتعجب منه مهما كان.
فارس بهدوء طب مش انتي نفسك ف البيبي ده
اومات ريماس بنعم ودموعها تنزل ع خدها
فارس طب هو اتبقي ايام صغيره وكل التعب ده هيروح وبطنك هترجع زي م كانت وهترجعي قمر تانيوهنعيش مع ابننا
ريماس مسحت دمعوها بقوه واردفت. تقصد اي ب هترجعي قمر تاني.. ليه هو نا وحشه
فارس ف سره ي نهار ازرق علي غبائي 
اردف فارس لا والله ي حبيبتي مش القصد نا بس قصدي هترجعي زي زمان يعني واحلي كمان وبعدين ده الحمل والله مخليكي قمر
ريماس نا خايفه انا شوفت فديوهات للولاده؛ شكلها صعب اوي..
فارس ي حبيبتي دلوقتي بقي فيه حاجه اسمها ولاده بدون الم يعني مش هتحسي باي ألم
ريماس فارس ابقي تعالا معايا العمليات انت بتقويني
فارس بمرح لا يستي انا بخاف من الدم والحاجات دي ومقدرش اشوف مراتي وهما فاتحين بطنها
ريماس بجديه ودموع فارس انا خايفه اموت ونا بولد.
فارس بمجرد سماع الكلمه دي حس بوجع جامد ف قلبه.. مجرد تخيله انها ممكن تبعد عنه ليوم بيتعبه وبيحس بوجع قلبه
فارس ليه بتقولي كده
ريماس نا سمعت اني فيه امهات بيمو"تو يوم الولاده انا خايفه اوي.. انا. انا مش خايفه من المو"ت انا خايفه اسيبك انت وابننا.. نفسي اشوفه ونربيه سوا
فارس الدموع كانت ف عنيه وحضن ريماس جامد.. و اردف انتي متقدريش تسيبيني.. نا وانتي روح واحده مينفعش نتفرق.. اوعي اسمعك بتقولي كده تاني انتي فاهمه.. انا مش هسمحلك تسيييني وبعدين انتي قويه وباذن الله هتقومي بالسلامة
ريماس يا رب يا رب
_______
عند اياد وجودي
اياد كان ف الشغل رجع لاقي البيت كله ضلمه فتح الباب بهدوء واردف.. جودي.. جودي.
جودي خرجت وكانت ف منتهي اناقتها وراحت حضنت اياد واردفت حمدلله على السلامه يا حبيبي ♥️
اياد باستغراب الله يسلمك يا حبيبتي ❤️ بس اي الضلمه دي
جودي بتفكير اممم انهارده عيد
اياد عيد.. امم مش هيد ميلادي ولا عيد ميلادك.. اييي عيد اي مش فاكر..
جودي فكر فكر..
اياد امم عيد جوازنا
جودي عيد جوازنا اي احنا مكملنلش سنه..
اياد امال عيد اي
جودي راحت نحيته وقالتله تعالي كل انا جهزت اكل ع زوقي
اياد مش تعرفيني انهارده عيد اي
جودي تعالا بس وقعدته وقعدت قصاده
جودي افتح طبق الاكل بتاعك وابدا كل يلا
اياد.. مش عارف ليه حاسس اني فيه حاجه بس اي هيه مش عارفه
جودي ابدا كل يلا
اياد اما نشوف عامله اكل اي.. وبيشيل الطبق واذ ب اختبار منع الحنل موجود والنتيجه ان جودي حامل
اياد فرح جدا وراح حضن جودي بفرحه وفضل يبوس فيها من كتر فرحته.
اياد انا انا هبقي اب
جودي بمرح اجمل اب
اياد حضنها بفرحه
___
الكل عرف بخبر حمل جودي وفرحو جدا
بعد كام يوم.. يوم ولاده ريماس
ريماس كانت نايمه وفارس كان صاحي بيبص لها خايف يحصلها حاجه بيتمني من كل قلبه انو لو فيه اي شر يحصل له هو بدل ريماس
فضضل يبصلها بحب ويملس بايده علي شعرها حس بتغير علامات وشها.. وشها اصفر وباين عليها الانزعاج
شويه وسمع صوتها وبدات تصحي وتتالم
ريماس اه اه.. بطني اه
فارس بقلق مالك يحبيتي
ريماس وجع يا فارس بطني بتوجعني اوي
فارس بتوتر طب طب اعمل اي
ريماس نا شكلي بولد يا فارس 
فارس بقلق مش الدكتور قال كمان يومين
ريماس بزعيق دكتور ما بيفهمش وديني اولد
فارس شالها براحه وذهب سريعا متج الي الخارج.. حط فارس ريماس ف العزبيه برفق وذهب متجها للمستشفى.
ريماس بالم ودموع متسبنيش ي فارس.. نا خايفه والله
فارس انا جنبك يا قلبي متخافيش
دخلت ريماس العمليات وفارس كان معاها
____
بعد فتره كل العيله كانت ف المستشفى مستنين ريماس تصحي..
ريماس بدات تصحي والكل جنبها
ريماس بتاثير المخدر
فارس.. فارس
فارس قرب منها عيون وقلب فارس
ريماس ابني اب ابني عايزه اشوفو
فارس حاضر يحبيبتي من عنيا بس فوقي انتي وصحصحي بس
ريماس ابني شبه مين
الكل ضحك علي كلام ريماس
فارس شبهي ي حبيبتي
ريماس بتوهان لا انا عايزاه شبهي انا حنلت وتعبت ف الاخر بطلع شبهك
فارس عارف ان ريماس لسه تحت تاثير المخدر وفضل السكوت عشان ريماس متتماداش اكتر وتفضحهم بجد ??
_____
بعد مرور عده سنوات
فارس يبني سيبك من خالك وبنته هيبوظوك
اياد :ي يا بابا انا بحب خالو اياد وبنته آسيا اوي
فارس انا مني لله كان لازم اسمع كلام امك واسميك علي اسمه اديك طلعت نسخه منه
اياد الصغير يا بابا والله خالو اياد عثل خالص
فارس اياد هيه كلمه انتبه لمزاكرتك وبلاش صياعه
اياد حاضر ي بابا بس عشان يكون عندك علم انا هتجوز اسيا وساب ابوه وجري علي فوق
فارس عاجبك كده يا هانم فضلتو تزنو عليا اسميه اياد دي ما الأستاذ اياد امر انو ابني يتسمي واهو النتيجه بقي فيه 2 اياد والدنيا هتخرب
ريماس بضحك عمل اي يعني ي حبيبي مش بدل ما تشكر اياد اخويا انو اهتم بابنك ومعتبره زي ابنو واهو ما شاء الله اياد ابننا بقي شاب قمر 
فارس الواد عنده 11 سنه وبيقول عايز يتجوز انا هطق.. اياد بوظلي ابني 
ريماس بضحك اهدي ي حبيبي وخليكي ريلاكس بقي
____
عندي ايادَجودي
اسيا مامي اما هروح عند اونكل فارس عايزه اشوف اياد
اياد بمرح ليه يقلبي.. شكلك منمره ع الواد اياد ابن فارس 
اسيا ببراه اه ي بابا منا وتياد بنحب بعض واياد قالي انو هبيجي يتجوزني
اياد بمرح ايوا كده شاطره ي اسيا وقعتي الواد اياد ??
اسيا بعدم فهم تقصد اي ي بابي
جودي روحي ي اسيا يلا عند عمك فارس واحنا جايين وراكي 
اسيا مشيت.. جودي انت بتعلم البت اي 
اياد بمرح اي بعلمها اساسيات الحياه ?
جودي عمرك ما هتتغير.. قوم اجهز يلا عشان نلحق نروح
_______
الكل متجمع ف فيلا الشرقاوي اياد وعيلته وفارس وعيلته وناصر ومديحه وكذالك خالد وانتصار 
الكل مبسوط وفرحه غير عاديه اخيرا 
خالد لناصر واخيرا تحقق حلمنا
ناصر علي العهد ي صديقي
خالد ابتسم له
_____
تمت بحمد الله تعالى 

google-playkhamsatmostaqltradent