recent
أخبار ساخنة

رواية غزل الآدم الفصل الرابع 4 بقلم بنت الأصول

 رواية غزل الآدم الفصل الرابع 4 بقلم بنت الأصول
رواية غزل الآدم الفصل الرابع 4 بقلم بنت الأصول

رواية غزل الآدم الفصل الرابع 4 بقلم بنت الأصول

ريم: شفته قبل كده كان معاه وحده مش لبسه حاجه
غزل:هههه لا حلوه مش لبس حاجه دي ليه ماشيه من غير هدوم خالص يعني 
شمس: يخربيتك يا ريم انتي فضيعه
ريم:بس انتي وهي بطلو ضحك
شمس:طيب يستي اه بطلنه ضحك يله بقا عشان نحتفل
غزل: اه يله عشان نحتفل ونمش عشان بابا
ريم: لا انا هروح
شمس: نعم يختي قال تروحي قال
غزل:يبنتي انتي الي كنتي عيزه تيجي الحفله
ريم: خلاص عيزه اروح مش عيزه اشوف البني ادم السافل ده
شمس:وانتب مالك بيه
رين: عشان لو شفته
مازن من ورا:لو شفتيه هتعملي ايه
ريم بغضب:هزعلك وسبته ومشيت
غزل:معلش هي كده وسبتهم ومشيت
شمس:ابعد عن ريم تحسنلك
مازن:ولو مش بعت
شمس: مازن ريم مش زي البنات الي تعرافهم
مازن: هو انا اعرف بنات
شمس:لا يسمح الله دي هي بنفسه شيفاك مع وحده من ايهم
مازن: طيب روحي انتي
شمس: انا هروحلهم بس انت مش لك دعوه بيهم ومشيت
مازن بيكلم نفسه: عشان كده مش قبلني اوف علي الحظ الخرا دة بس
--------------------********
شمس: غزل ريم تعاله اما اعرفكو علي ماما
غزل: ماشي يلا
ريم:اهو نشوف ست بدل ما كلهم بلوي كده
شمس: يخربتك يا ريم يبنتي والله مازن مش كده
ريم بنفعال: لا ده هوا ابو كده
شمس: ماشي يستي تعالي نشوف ماما
شمس: اعرفك ي ماما غزل و ريم 
زهرا :بسم الله مشاء الله قمرات
غزل ببتسامه: شكرا يطنط
ريم: ده من ذوقك والله يطنط
زهرا ببتسامه: طنط ايه بس قولولي ي ماما ولا انا مش زي ماما
غزل; لا طبعا ده احنا لينه الشرف طبعا
ريم: اصل ماما متوفيه من واحنه صغيرين مش اتعودنا نقول ماما لحد 
زهرا:حلاص يستي اه هتقولو ماما ليه ماشي
غزل:ماشي
ريم ببتسامه: طيب هاتي حضن بقا وحضنته
شمس:واناكمان 
غزل:ونا معاكو
زهرا وهي بطبطب عليهم:هههه هموت وسعه
ريم:ايه ارخامه دي كلكو عيزين حضن دلوكتي
غزل برخامه:اه
شمس:انا دلوقتي عني اختين
غزل:اه وانا وريم بقا لينا ام واخت
زهرا: انا من الناس الي بتحب البنات ونتو تتحبو من اول نضرا 
ريم: ده انا هتغر في نفسي بقا
زهرا:ههه الجميل ليه حك يتغر فنفسه
غزل:يلهوي علي الغرور
شمس:لا ده ماما كمان بتشجعه
غزل:طيب قوليلي الحمام فين عشان انا
شمس:هههه ايستني هوصلك
غزل:لا قولي ونا هروح وخليكي انتي مع ريم و ماما
شمس:طيب و وصفت ليه الطريق
---------------------******
ادم مع الوفد الايطالي
مازن: ها عملت ايه 
ادم: مضينه العقد
مازن: بجد يعني احنا كده خلاص الصفقه معانه.
ادم:اه معانه وبطل بقا
مازن: طب وماجد هنعمل فيه ايه
ادم: ولا حاجه والي عايز يعمله يوريني شطارته
مازن:انا مش مطمن
مارك:هاي مازن اين كنت
مازن:هاي سيد مارك كنت هونا مع الضيوف هل عجبتك الحفله
مارك: جدا يجب ان نذهب 
ادم:حسنا سيد مارك
ادم مع مازن:مصلهم المطار وتعللي عشان نكمل شغل
مازن; هي بنا سيد مارك
مارك: مع السلامه سيد ادم
ادم:مع السلامه
-------------------********* 
غزل:يوووه فين الحمام انا تهت والا ايه
ادم من ورا:انسه غزل مش كده
غزل:بسم الله الرحمن الحيم
ادم:ايه شفتي عفريت
غزل:لا بس انت خضتني
ادم:ماشي المهم تعالي معايه الكتب
غزل:ناعم مكتب مين يبو مكتب
ادم:ايه انتي هتردحي والا ايه انا كنت
غزل:كونت لا ي بابا فوق انا مش زي الي انت تعرفهم
ادم:ايه مصورة وتفتحت في وشي انا كنت عايز اتكلم معاكي بخصوص شمس مش اكتر اه وانتي مش زوقي علي فكرا
غزل بحراج: اه طيب اتفضل واه ولا انت زوقي بردو
ودخلو المكتب 
ادم:
------------**--*********
غزل:يله يا ريم اتاخرنا
شمس:ايه يابنتي لسه بدري
غزل:بدري من عمرك يحببتي بس بابا لوحده ولزم نمشي زهرا:طيب يحببتي استني اما تخلي السواقه يوصلكو
غزل:لا يا ماما احنا هناخد تكسي.
زهرا:طيب بصي ادم ها يوصلكو مفيش كلام تاني انا قلت الي عندي
ريم:خلاص با غزل عشن ماما مش تزعل
غزل:خلاص ماشي
زهرا: روحي يا شمس قولي لادم
شمس: حاضر 
--------------**********
في العربيه كان ادم بيسوق وريم وغزل ورا 
وطول الطريق سكتين وادم كل اشويه يشوف،غزل من المرايه
قدام العماره ادم: خلاص وصلنه
ريم:شكرا نرد اهالك في الافراح
ادم: العفو يلا مع السلامة 
وسبهم ومشي
ريم: واللهي ادم ده احسن من السافل التاني
غزل بتريقه: جدا
ريم: طيب تعالي نطلع وبعدان نشوف الموضوع ده
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent