recent
أخبار ساخنة

رواية أذلني ولكن أعشقه الفصل الرابع 4 بقلم بسملة مجدي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أذلني ولكن أعشقه الفصل الرابع 4 بقلم بسملة مجدي

رواية أذلني ولكن أعشقه الفصل الرابع 4 بقلم بسملة مجدي

رواية أذلني ولكن أعشقه الفصل الرابع 4 بقلم بسملة مجدي


*دخلت عليها لقيتها مغميه عليها
حولت خليها تفوق
جلال، وهيا عامله نفسها دايخه
ضربها بالقلم لكن مفيش رد
جلال، انتي يابتاعه فوقي
شليها حاطها على السرير
لقاها هدومه مش كويسه غيرلها
اتصل على عز
عز، اي ياسطا واحشني والله
جلال، بقولك ايه مش ناقصه اتصل لدكتور وتعالا
عز، لي في اي
جلال، أنجز وبطل غباء
عز، بسي
جلال، قفل في وشه سكه
تسريع الاحدااااث
دكتور طلع
جلال، اي فيها اي
دكتور بعدم تشاؤم، صراحتا كده
جلال، اي أنجز
دكتور، هيا اتعرضت لحاله ضرب وهو ده اللي سبسب اغماءها غير اني عندها فقر في الدم
جلال، يعني هتبقى كويسه
عز، له يادكتور كويسهدكتور، اعطيتها حقنه مهدءه وشويه وهتفوق وهاتلها الادويه دي وخليها راحه تامه.
جلال، امممم
عز، اتفضل يادكتور
عز، مالها اي اللي حصلها
جلال، سبيني في حالي الله يرضى عليك
عز، في اي احكي.
جلال، قص له كل ماحدث
عز، كونت اسمعها كونت احكم الاول
جلال، لا كل وس**خ زيها
عز، دي مش زي ريهام
جلال، امشي ياعز دلوقتي
عز، حاضر
*******'' '' ''
في مكان آخر،
تلات شباب
الاول، اي يامزه تعالي معايا
رنا اتجهلتهم
التاني، ماتردي ياحلوه
الثالث، ياعم هاتها أنجز
 ولسه هيدقق في ملامحها
رنا لي اللي جابك هنا
شاب التاني، انت تعرفها منين
جاسر، ابعد عنها وضربهم واخدها ومشي
رنا بعياط هستهريا
جاسر، اي الي منزلك في نص ليل
رنا بعياط، انا انا
******
عند صبري،
هناء، اي ياخويا بت مش اتصلت
صبري، مانا قلقان عشان كده زمانها عايشه في عز وفلوس بهبل
صبري، عندك حق
هناء، اتصل بيها خليها تجبلنا قرشين كده
صبري، بس جلال مش هيرضي ده انا مليون جينه هيرضي يدي تاني
هناء، سبيلي الموضوع عليا
********
عند جلال وفرح
لقى فرح فتحت عيونها
جلال بلفهه، اناي صحيتي حاسه بي أي
فرح بتوهان، انا فين
جلال، في الاوضه يعني
فرح، مش قصدي قصدي حصل اي
جلال حدث لها كل اللي حصل
فرح بعياط وهيا تقوم مناكها
جلال، خودي هنا مين اللي لمسك ده
فرح، قولت والله معرفش حاجه
جلال، يعني مش هتقولي انا هشوف
فرح مش ردت
جلال، بقولك اي خودي الأدوية دي ويلا كولي
فرح، مش ليا نفس
جلال، مش ناقص مواعده يابنت الحلال
فرح بدأت تاكل
*******
عند رنا وجاسر
جاسر، اي اللي منزلك لولايا اني دقتت فيكي كان زمانك دلوقتي مش بن*ت
رنا، انا كونت راجعه من المستشفى متأخره في مش بت في المستشفى ورجعت ١بليل فاروحت لقيت فلوس واقعه مني فاجيت ادور
جاسرودلوقتى  فلوس     هتنفعك
رناا لكن سوال  انت كونت فين                  كده
جاسرمش شغلك ياممرضه خليكى فى نفسك
رنا*وهو انت  هتقول لى بابا وماما
جاسر*لاءه  ومش تتكر تانى   لاما مفيش مشتفى تانى
رنا*خلاص والله
*********************
عند   مافيا
جلال اعقد ل و حده   كالعاده
لقى   تلفون   يرن رقم   غريب
جلال*الو مين    معايا
المجهول*مش   مهم انى اعرفك-اكيد انى*اعرفك كويس
اكيد     اعاقد   مين     لمس    مراتك
جلال***
انتهى   البارث
بقلم*بسمله مجدى**
طولت البارث اهوا
بسى فى  حاجه عايزه انى  اخد            رايكوا
دلوقتى    فى    ناس    زعلانه    لكن غصب عنى
وانىبنزلالبارث قصير
اولا**انا مشغوله     ومذاكره
ثانيا*بنزل  البارث    قصير انى*بكون           تعبانه  مذاكره
فاممكن اخليها3ايام*ويبقى البارث طويل و يبقى    سريع اى رايكوا
هيبقى يوم(السبت-الثلاثاء-الخميس)**
اى رايكوا
انتهى البارث
قولى   حلوه*ولالا انى حساها   وحشه
##اذلنى*ولكنى*اعشقه
@بقلم*بسمله*مجدى
تفاعل  كتير    بقا
🔥🔥💛💛                  
ياترى هيحصل    اى
مين*حط*ايدوا*على-وسط        فرح
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent