رواية سهام الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة وجيه

 رواية سهام الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة وجيه
رواية سهام الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة وجيه

غندور بص ل ليل بصدمه:ليل
ليل بعصبيه:لسه شايف انو حقه مش كده
غندور في سرو"بلاش تتهور واوعي تعملي كده وتحكمي علينا غلط بلاش"
ليل بضيق:اسمع يجدي انا عايزه اقول حاجه
غندور:بس
ليل قاطعتو:هو بس انت خليني اكمل
غندور بصلها بضيق
الجد:قولي يا ليل
ليل قاعدة جنب جدها وهي شايله زين:احم في المكتب لواحدينا
الجد:الموضوع يهمهم كمان عشان كده قولي هنا ومتخفيش
ليل بصت ل زين شويه واتنهدت
غندور فضل يتامل ملامحها بحزن من الاول عارف ان الاختيار مش لي هو بس متوقعش قلبه يوجعه كده قام عشان يمشي مش مستني يسمع
ليل بمرح:اي يغندور انت بتتكسف ولا اي
غندور لف بضيق وملامحه رجعت حده:عن اذنك يا جدي
ليل بصت لي وعقدت حاجبه معقوله مكنش عايزني
الجد بضحك:مش هنكلم في الفرح
غندور بعدم فهم:فرح مين
الجد بضحكه عاليا:فرحك انت وليل انت مسمعتش وليل بتقول انها هتتجوزك وممكن انتو تخالو بالكم من زين
غندور بص ل ليل تاكد كلامو بس شاحت وشها بعيد:ايو يعني اي
ليل بسخريه:لا ما احنا مش في الجنينه عشان افهمك
غندور مسك ايديها ببتسامه:يبقا نروح الجنينه عن اذنك يا جدي
ليل:هقع انا و الواد استني
جبل قاعد ضغط علي ايدو بغيظ من ساعت ما ليل قالت انها ل غندور ومينفعش تتجوز اخوه وكانها بتردهالو:ماشي يا غندور مهما تعمل ليل ليا انا وبس
(شوفته خالتها تختار الغندور بس متزعلوش من الي جي 😂😂)
غندور:قولتي اي جوه
ليل بغضب:اي الي عملتو جوه
غندور ابتسم:عملت اي
 ليل بغيظ:بتزعقلي
غندور حط ايدو تحت خدو:واي كمان
ليل بضيق:ومش مبسوط من الي انا قولتو فا مش لازم نكلم اصلن وقامت عشان تمشي
غندور مسك ايديها بسرعه
ليل بغضب وهي بتقلد صوته:سيب ايدي انت مش مراتي الي يشوفنه يقول اي
غندور ضحك وساب ايديها:ماشي عرفت انك زعلانه
ليل قاعدت بحزن:انا مش زعلانه انا قلبي بيوجعني تفتكر بيحبني لا هو عايز بس ياخد كل حاجه وميخصرش حاجه
غندور بلع غصته:يعني لسه بتحبي
ليل ابتسمت بحزن:هبقا بضحك عليك لو قولت لا وكره بس زعلانه منه اوحش حاجه انك تكسر قلب حد بقصد بس الحب مش كل حاجه
غندور فضل بصص ليها شويه:ياريت اقدر اعمل زيك
ليل ضحكت:انا الي ياريت كنت راجل
غندور:اشمعنا
ليل اتنهدت:كنت سعتها هتمسك بالي بحبو بطريقه مش ممكن حد يتقبلها يانا يا الموت
غندور بصلها بصدمه يحاول يستوعب:وانتي ليل متقدريش تعملي كده
ليل بصتلو:صحيح انا مجنونه وبان قويه لكن انا عكس كده انا هشه عملني وكاني بقصوماته
غندور ضحك بصوت عالي
ليل بغيظ:بتضحك علي احزاني
غندور قرب منها اوي:احزانا
ليل بتوتر:ابعد نفسك بيخبط في خدي
غندور بخبث:لا ملهوش حق وميل بااس خدها
ليل شهقت وزين قاعد يضحك
غندور بص ل زين بضحك:حلوه صح اعمله تاني
جبل:غندور
غندور لف لي:اي
جبل بضيق:جدي عايزك
غندور عقد حاجبه:عايزني دلوقتي بص ل ليل هجيلك تاني
ليل هزت راسها وهو قام
جبل قرب الكرسي منها:انتي قصدي توجعيني صح
ليل:بنوجع الناس الي مهتمين كنا بيهم اما انا مش شايفك
جبل بسخريه:عشان مبقتش امشي صح
ليل بصتلو وسكتها
جبل عينيه لمعت بدموع وبعصبيه:عارف اني بتعصب وغبي في قرارتي ممكن اكون متهور بس عندي قلب وحبك يا ليل لكن انتي انانيه وعمرك محبتيني انتي بس كنتي عايزني عشان مش موجود في البلد كنتي عايزه تشذي عن اهلك حته مرضتيش تعترفي بحبك ليا لو بس كنتي اعترفتي
ليل بغضب:دلوقتي انا الغلطانه مش انت الي هنت حبي الاول وقولت كلام زي السم بس عشان ترضي غرورك لو فاكر اني مش عارفك تبقا غلطان انا حفظك زاي اسمك
جبل:لو حفظني كنتي عرفتي اني بحبك
ليل قامت:ملوش لازمه الكلام ده انا هبقا مرات اخوك
جبل بغضب:مش بتحبيه
ليل بصتلو بقرف وكنت ماشيه
جبل بغضب:قولي انك مش عايزه تتجوزي واحد مشلول لكن لو رجعت سليم كنتي وفقتي
ليل وهي لسه مديالو ظهرها:مش مهم ترجع ازاي لاني مش شايفك بس صدقني لو غندور هو المشلول او حتي مبيتحركش انا مش هسيبو ميفرقنيش عنه غير الموت وده الفرق الي بيني وبينك الاخلاص وسابتو ومشيت
جبل ضرب ايد الكرسي بغيظ:انتي الي طلبتيها
اما عاشقنا المتيم كان وقف مبتسم بعد مسمع كلام ليل الاخر:حتي الموت ميفرقناش يا ليل
عدت الايام ويوم كتب كتاب ليل وغندور
ليل بضيق:وبعدين بقا يعني مش هتلبسو
غندور بتفكير:ممم لا
ليل بعصبيه:انا ميتقليش لا
غندور سند علي الحيطه وراها:اومال يتقالك اي
ليل برفع حاجب:انت مش شايف انك بقيت قليل الادب لو حد شافك
غندور ضحك:هقول حاجه دخلت في عينك وكنت بشوفها 
ليل بصدمه:لا وكمان خبيث
غندور:انا يا بنت الغندور
ليل بضيق:متقوليش كده
غندور ببتسامه:اقولك اي
ليل بغرور مصتنع:قولي يا غندورة
غندور ضحك بصوت عالي:انتي غندورة
ليل بغيظ:انت بتضحك علي اي
غندور لسه بيضحك ومش قدر يبطل
ليل بغيظ:علي فكره بقا انت اسمك محمود هاااا
غندور اتنهد:تؤ انا غندورك علي فكره ومن ايدك دي ومسك كف ليل باسو ل ايدك دي ومسك كفها التاني خد منو القميص وباسو اما الي بين ايدك هلبسو بس عشان خاطر عيونك
ليل بصالو ببلاها:هااا
غندور بضحك:ها انتي مش هتقولي حاجه
ليل بصراخ:يابابا انت يا بابا
غندور بضحك:هي بقت كده
ليل زقته وجريت:عيل سافل علي جثتي الجوازه دي ولفت ليه:متنساش تلبس الي قولت عليه
غندور بخبث:لو شكه فيا لبسيني انتي
ليل:نينينيني
بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
كنت اخر جمله الماذؤن يقولها قام غندور وباس راس ليل وايديها
غندور ببتسامه:مبروك
ليل من غير متبصلو الله يبارك فيك
غندور استغرب رد فعلها لكن معلقش رجع قاعد جنب جدو
الجد:انت قاعد لي خد مراتك فسحها اتفقت مع فهد الفرح كمان اسبوعين
ليل بصدمه:مش بدري
الجد بضحك:متتكسفيش يلا خدها فسحها
عز غمز ليه:بس طلعت حلو ف القميص
غندور ابتسم:يلا يا ليل
ليل قامت معاه وفضلو سكتين
غندور:حسك متغيره
ليل بضيق:مش متغيره ولا حاجه
غندوره لفها ليه:طب بصي في عيني وقولي كده
ليل زقت ايدو بغضب ودموعه نزله:هو انت بتحبني
غندوره استغرب السؤال:بتسالي لي
ليل بعيط:ايو ولا لا
غندور بص في عينيه:بتعيطي لي دلوقتس وبتسم بحبك اه
ليل نفضت ايدو الي مسكها كتفها بعصبيه:بس مش اتفقنا يبقا علاقتنا تفاهم واحترام وبس لي بتخلف بكلامك انا مش عايزك تحبني لاني ولا وعمري هحبك
غندور بصلها بستنكار:ولا عمرك هتحبيني والي بنا
ليل بعصبيه وصراخ:سمي صحبيا او سمي اخوات سمي اننا اصدقاء لكن حبايب لا ولا يمكن احبك
غندور بصراخ:اعمل اي تاني عشان تحبني يشيخه حب ومش هتلقي حد يحبك قد وفاء من وانا عندي سبع سنين عمري مبصيت لغيرك ولا مقتنع ان غيرك تنفع ليا ليكمل بسخريه لازم ابقا ندل وقاسي عشان تحبيني
ليل بغضب:مطلبتش انك تحبني مش مسؤله عن سؤء اختيار قلبك
غندور ضحك بسخريه:سوء اختيارو انتي يا ليل للاسف
ليل بدموع وغضب لانها كنت بتعني من نفس معانته:يبقا عار علي قلبك انو حب وحده زي
"واني احبك دون اي تحفظا، واعي فيكي ولادتي ودماري،اني اقترفتك عامدا متعمدا،ان كنتي عار يا لروعة عاري ❤️"
غندور ابتسم:سمعتي ولا اقول كمان
ليل بعصبيه ودموع:هو انت مش بتفهم لي مش هحبك
غندور:حبي كفايه
ليل بغضب:انت معندكش كرامه بقولك مش حباك انا مش قبل حبك ولا هقبله لقت عضت خدو بينبض جامد بلعت ريقه غندور انا
غندور:قولتلي ما فيه الكفايه يلا سابها ومشي
ليل بدموع:مش عشان قولت عشانك انا ليمكن احبك ولا اسيب الحب ده يوجعك لازم تفوق مشيت وراه عشان تعتذر منو وقعت وقعدت تعيط
غندور غمض عينيه بالم:وبعدين معاكي مصممه تهلكي قلبي قرب منها ونزل علي ركبته ومسك رجليها
ليل بعيط:رجلي بتوجعني
غندور:رجلك اتلوحت تعلي
ليل بغضب:مش هعرف امشي
غندور بصلها بحده:وانا مقولتش همشيكي
ليل بعيط وعصبيه:مانت بتقولي تعالي
غندور رفعها مره واحده:تعالي اشيلك يعني
ليل شهقت:نزلني همشي
غندور بغيظ:ماكنتي مش هتمشي
ليل وهي بتحوط رقبته بمرح:اصلي بتكسف مش منك
غندور بصلها برفع حاجب
ليل ضحكت:من نظرات الناس اما انت فا ميتكسفش منك انت غندوري
غندور وقف عن المشي وبصلها من شويه رمت اقسي كلام ممكن يسمعو وقتلت قلبه بوحشيه ودلوقتي بتهزر وتتكلم معاه عادي وكانها معملتش حاجه
ليل اتنهدت:بص عارفه انك زعلان مني
غندور بص قدامو وكمل مشي
ليل لفت وشه ليها وبهدوء:عارفه الكلام بيوجع
غندور وهو باصص في عينيه:بيقتل
ليل بدموع:الي بيقتل اكتر انك تحب حد مبيحبكش مش عايزك تتوجع زي انت حد كويس وانا قولتلك كده عشان بحبك مش عايزك تتوجع
كل تلك الكلمات لم تاثر به لم يراها حته هو وقف تقوف عند جمله من اربع حروف ليقف قلبه بشده حته اقسم انها سمعت خفقان قلبه
(الي ملهمش ف المحن وقف عند بحبك يعني 😂😂)
ليل كملت بمرح:انت مش بتتكلم لي قولت اني اسفه ويعم راسك ابوسها حطت ايديها وراه رقبته وقربتو منها
كان غندور مستسلم ليها تماما غمض عينيه اول مشفايفه لمست جبينه وقلبه بقا بيدق بعنف
ليل بعدت عنو ببتسامه:سمحتني صح
اقسم انها استمعت الي نبضات قلبه:انا
ليل بضحك:يبقا سمحتني حطت راسها علي صدرو
غندور في سرو:مش ناويه تجيبيها ل برا ارحمي قلبي شويه
ليل:ممم غندور هو انا تقيله
غندور ابتسم لا ارديا: لا انتي مش تقيله بس انا عندي القلب ده لو بتسالي قلبي بيدق بسرعه لي
ليل رفعت عينيه بصدمه وبصتلو:عندك القلب بجد
غندور هز راسو ببتسامه
ليل رجعت راسها علي صدرو وقاعدت تعيط وفجاه صوت عياطه علي
غندور:مالك
ليل بعيط:انا اسفه ومسكت قميصو وقعدت تعيط
غندور حطها علي عربيه كنت وقفه في الطريقه:ليل بصيلي
ليل هزت راسه بلا وهي بتعيط
غندور رفع راسها بخوف:انتي بتعيطي لي دلوقتي
ليل حضنته فجاه بعيط:عشان الكلام الي قولتو لو لو اعرف مكنتش قولتو
غندور ابتسم:بس انا مش عايزك تشفقي عليا كل الناس بتتعب
ليل بصتلو بدموع:انا بشفق علي حالي لو موت هرخم علي مين ومين ينقذني
غندور ضحك:انتي انانيه يا بنت
ليل بضيق:كل دي بنت لعلمك انا كبير
غندور ضحك:زاي اول يوم تروحي الجماعه كده افتكروي كانزية بيبسي
ليل كشرت:طولت
غندور قرب منها:خمسه سم بس
ليل شدتو من الليقه بغيظ:155سم يا محترم
غندور ابتسم ابتسامه ساحره انتي احله 155سم في العالم كله وباس خدها
ليل بربشت بصدمه:قولت اي
غندور شالها ببتسامه وضحك:قولت وصلنا يلا
ليل خبت وشه في صدرو:مخدع غدار
غندور بضحك:والله
فهد بضحك:انت مصدقت راجع شايلها
غندور ببتسامه:بنتك الي بتمشي تتكعبل بالكوتش وجذعت رجلها
جبل بيجز علي سنانه وبهمس:اخر مره تلمسه فيه صدقني
فوق بيت قريب كان شب بيركب قناصته وبيظبط العدسه علي ظهر غندور
ليل حسه بنغزه في صدره قبضت بايديها علي قميص عندور من وره
غندور عقد حاجبه وبصلها:انتي كويسه
القناص بتافف:شيلي ايدك
ليل اتكسفت وشالت ايديه:لا بس خوفت كده
غندور كمل مشي وهو مبتسم وبهمس:يابت انتي مراتي
ليل بضحك:اي الجو ده لا مش ماشي انت وقفت لي
القناص استغل الفرصه وحط الكاتم وضرب
غندور بصلها ببتسامه:عارفه اني بحبك صح
ليل عقدت حاجبه:هو فيه اي
غندور عينيه اتملت بدموع:وعد نفسي مش هبطل احبك الا لو موت
ليل حست بحاجه دافيه بين ايديها رفعتها وشهقت بدموع:غندور
رصاصه تانيه اخترقت ضهرو من غير اي صوت وقع علي ركبته وهو لسه شايل ليل
ليل بصراخ وهي بتشد غندور:لا لا يا بابا الحقني حوطته عشان مفيش حاجه تجي فيه
غندور لفها قدامو وهو بيحول يتنفس:خليكي هنا
ليل بعيط وهي بتسندو:لا لا متسبنيش متفقناش علي كده
غندور بداء الدم يطلع من بؤقه وبيحول يكلم
ليل قلعت الطرحه وضعط علي مكان الرصاصه وبعيط:متتكلمش
غندور وهو بصص في عينيه:قولتلك مهيفرقنيش عنك غير الموت ومسك ايديها وحته الموت عارف اني بحبك اخد نفسه بالعافيه
ليل هزتو بدموع:مش هيخدك مني قول انك معايه
لا رد
ليل هزتو بذهول:غندور
لا رد
ليل ببكاء هستري:مش هتسبني حته انت مبتحبنيش لاااااا
(اقسم لكي يا فتاتي حتي عندما اذهق نفسي الاخير ستكوني بين انفسي كأخر قبلة انعاش لشخص فارق الحياه 💔)
يتبع ......
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent