recent
أخبار ساخنة

رواية عشقت الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سهيلة السيد

 رواية عشقت الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سهيلة السيد
رواية عشقت الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سهيلة السيد

رواية عشقت الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سهيلة السيد

دخل اسر عند اسد 
اسر: حمدالله علي سلامتك ياصاحبي كده تقلقنا عليك 
اسد: الله يسلمك يا حبيبي مش عارف اشكرك ازاي علي الي عملتوا معايا 
اسر: انت عبيط يلا انت اخويا وبعدين علي فكره انا الي لازم اشكرك لانك انقذت حياتي 
اسد بنفس طريقة كلام اسر: انت عبيط يلا انت اخويا 😂😂
اسر: ههههههههههه 😂ماشي ياعم المهم يلا ارتاح دلوقتي وانا هروح اشوف إجراءات المستشفي 
اسد: تمام واسال هخرج امتي عشان بكره لازم اروح الجامعه 
اسر بخبث: اهااا لا ياحبيبي انت تعبان ولازمك راحه تامه عشان الجرح يلم ومتقلقش ياعم انا هروح بدالك 
اسد بغضب: نعم لاطبعا انا دلوقتي بقيت كويس واقدار اروح عادي ويلا روح جبلي اذان خروج 
اسر بضحك: ماشي بس انا فاهمك يابرو 😂😉
اسد: يلا امشي من وشي 
اسر: حاضر جايلك تاني 
ويذهب اسر ويبقي اسد يفكر في نرمين وبعدها يذهب في نوم عميق 
تاني يوم الصبح تستيقظ نرمين وتادي فرضها وتستعد للذهاب للجامعه 
نرمين: صباح الخير ياماما 
الام: صباح الخير ياحبيبتي يلا تعالى افطري قبل ماتنزلي 
نرمين: لا مش جعانه امال فين بابا 
الام: راح الشغل بدري عشان عنده شغل كتير النهارده 
نرمين: تمام  كلمتيه 
الام: كلمته بس مش مقتنع معلش يابنتي انشاء الله خير 
نرمين بحزن: تمام بعد اذنك عاوزه حاجه 
الام بحزن على حالة بنتها: عاوزه سلامتك ياقلبي ❤
تذهب نرمين الي الجامعه 
نرمين: صباح الخير ياديده 
فريده: صباح الفل ياقلبي ❤ 
نرمين: امال فين البنات 
فريده: مش عارفه 
المهم قوليلي هااا عامله ايه النهارده واتكلمتي مع عمو 
نرمين بحزن: مش تمام خالص وماما كلمت بابا ومش موافق 
فريده: طب وهتعملي ايه دلوقتي 
نرمين: مش عارفه انا مسلمه امري لله يلا ندخل المحاضره هتبدا 
فريده: يلا 
يدخلا المحاضرة ويجلسان في اول مدرج 
بعد دقايق: يدخل اسد 
اسد: السلام عليكم 
الطلاب: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته 
اسد بدا المحاضره وطوال الوقت عينه علي نرمين 
حتي خلصت المحاضره وذهب الجميع 
فريده: مش اخدتي بالك من حاجه 
نرمين: حاجه اي دي 
فريده: دكتور اسد مشالش عينه من عليكي طول المحاضره 
نرمين: لاحظت بس كبرت دماغي 
فريده: امممممم 
نرمين: طب يلا خلينا نروح 
فريده: يلا هتيجي معايا البيت 
نرمين: لا انا هروح يلا باي ❤
فريده: باي ❤
وتذهب نرمين إلى النيل وتمشي قليلا وبعدها تجلس على السور وتفكر اي الي هيحصل معاها لو اتجوزت مروان 
اسد كان يمشي بسيارته وبعدها وقف السيارة عند النيل وبدا يمشي علي رجله قليلا حتي راي نرمين وذهب اليها 
اسد: احم احم 
تلتفت نرمين الي الصوت وتراه اسد 
نرمين بصدمه: دكتور اسد 
اسد: ايوه بعد اذنك ممكن اقعد لو مفيش ازعاج طبعا 
نرمين: لا مفيش ازعاج اتفضل 
جلس اسد بجوار نرمين 
نرمين: الف سلامه علي حضرتك 
اسد: الله يسلمك 
اسد: هو انتي قاعدة لوحدك ليه وباين عليكي الحزن 
نرمين بحزن: لا مفيش 
اسد: لو مش عاوزه تتكلمي خلاص براحتك 
نرمين: لا خالص وبعدها تحدثت بحزن هو بابا عاوز يجوزني ابن صاحبه اجباري 
اسد: وانتي اي رايك 
نرمين: تقريبا كده انا كنت بتكلم عربي وقولت عاوز يجوزني ابن صاحبه اجباري 
اسد باحراج: احم اسف مركزتش 
نرمين: لا عادي ولا يهمك 
اسد: طب انتي مش عاوزه ليه يعني انتي في حد تاني في حياتك 
نرمين: لا هو واحد مش كويس خالص وكل الناس عارفه انه مش كويس اما بالنسبه في حد تاني في حياتي  لا مفيش حد في حياتي 
اسد: طب هتعملي ايه 
نرمين: مش عارفه 
اسد: طب انا عندي الحل بس مش عارف هتوافقي عليه والا لا 
نرمين: قول بسرعه 
اسد:*****************
نرمين بصدمه: بس 
يتبع ......
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent