recent
أخبار ساخنة

رواية عشق في حي شعبي الفصل الخامس 5 بقلم آيات الرحمن & قلب نورك

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق في حي شعبي الفصل الخامس 5 بقلم آيات الرحمن & قلب نورك

رواية عشق في حي شعبي الفصل الخامس 5 بقلم آيات الرحمن & قلب نورك

رواية عشق في حي شعبي الفصل الخامس 5 بقلم آيات الرحمن & قلب نورك


هايدي وهيا تفرك في عنيها بنعث.. شااادي اوم بقاا
شادي وهو بيتقلب علي اسرير..ياقلبي انا تعبان من السفر سبيني ارتح شويه
هايدي وهيا تضرب شادي علي ضهره... ااااصحااااااااااااا
شادي. بفزع.. في اي صحيت اهو
هايدي.. ها احكيلي بقاا اي البيحصل
شادي وهو يضع يده علي وجها... طيب ممكن لمه ننزل علشان اختك تسمع هيا كمان.
هايدي.. يارجل ولله عيز اختي طاااايب لحظه وحده 
صرخت هااايدي بصوت عااالي.. جاااااااااااااااااااايجي
وضع شادي يده علي اذنها.. ااه يابنت المجنون 
اتت جيجي اله الغرفه بلهفا.. اي في اي
شادي.. مفيش اختك اتلبست
هايدي.. ها ياشادي في اي بقا
تغيرت ملامح شادي اله جديه جده..  اول انا شادي وعيسى وده اسميناا مفهاش اي حاجه بس احنه بنشتغل كذا شغلانه مختلفه وانا بزات شخصيه مختلفه اول حاجه فكرت بعدك عني ياهايدي انسيها لان مفيش حد هيلمسك غيري وغلبن ده هيكون عيسى برضك ياجيجي انا بشتغل حجات تانيه كتير وف كذه بلد انا وعيسى شركه مش مجرد ولاد قريب وعيشين مع بعض 
هايدي.. وده كله اي علقته بالي حصل
شادي.. ياره مش مراتي ولو كنت قولت غير كده في المستشفى مكنتيش هتسكتي ولو هيا كانت قلتلك حاجه غير كده كانتي فرجتي عليه المستشفي  انماا دلوقتي ياحبيبتي انتي ف ارضي ومكاني لو مهما عملتي مش هتعرفي تبعدي عني
هايدي...  قصدك اي وهبعد لي مدام مش متجوز
شاادي وهو يقف بجديه... انا شغال في المافيا في فرنسه 
هايدي بصدمه.. انت انت بتقول اي
شادي.. الي سمعتي واسمي صقر وعيسى اسمو اسد بكون عكس شادي الي بتضحكي وبتهزري معااا وبيقبل منك اي كلمه انما لو كان حد غيرك بيعمل حركاتك  كنت دفنتو حاي في ساعتها
جيجي بهدوا.. وعيسى شغاال زايك برضك. شادي.. ايوه احنه شركه
هايدي.. انت اكيد بتهزر شادي شادي حبيبي انت مش كده صح
شادي.. لا كده وده الي مكنتيش تعرفي واوعدك في قرب وقت هترجعي مصر بس لماه امن وجودك وتتعودي عليه مدام عرفتي مين يبقاا هتحضري معيا حجات كتير
هايدي.. انت اكيد مجنون لو الكلام ده صح فاكر اني هعيش معك انت قتال قتله وبني يتربه بي فلوس حرام 
شادي وهو يمسكها من ييده.... هايدي اهدي انا معكي ياحبيبتي وهفضل عايش شادي حبيبك الي هيلغي صقر من حياته طول مهوا معكي
هايدي.. الي انت في ده مرض صقر وشادي ده مرض انت مش طبيعي
شادي وهو يحول ان يسطير علي اعصابه..  اهدي ياحبيبتي انا مش هتغير هايدي انا خايف عليكي مش هينفع صقر يطلع معكي
هايدي.. لا ياشيخ انا مبخافش وانت انسان مريض وهطلق منك ابعد عني
تغيرت ملامح شادي اله نظره كله شر... جيجي اخرجي سبيني مع مراتي شويه
خرجت جيجي بكل هدوء بدون اي كلمه
هايدي.. فكرني هخاف منك انا مستحيل اعيش معك ياشادي مستحيل طلقني
جذبها شادي من شعرها بعنف.. انتي بتقولي اي طلاق مين 
صرخت هايدي بالم... سبني ياشادي انت بتعمل اي
شادي وهو لا يعشر بماا يفعله. ويصرخ في وجهها.. اخرسي خاالص واوعي تاني مرا اسمعك بتقولي طلاق دي ولو طلقتك ياهايدي برضك هتكوني لياا وبتعتي انا بس بتعت صقر صقر وبس وصقر عكس شادي مش هقبل اي كلمه من كلامك ده تاني فهما
القه اخر كلماته وهو يضغط علي شعرها بقوا
هايدي وبدات تبكي من الالم...اااااااه حرم عليك ياشادي شعري
تركه شادي وخرج من الغرفه تمامن
................ 
عيسى وهو ينظر لجودي التي في يومين تدهور حلتها تمامن بسبب عدم الاكل
عيسى.. جودي حبيبتي انا عارف اني سيد ميعملش كده بس عيزك تكوني اقو من كده اوعدك هخرجو
جودي بصوت ضعيف. وحشني اووي يابابي واكيد تعبان جو مع المجرمين 
عيسى وهو يحول ان يخرجها من حزنها.. خيفاا علي مين ده سيد مولد في الحبس اساسن
ضحكت جودي علي ماقله
عيسى.. حبيبي متخفيش هيطلع
جودي.. بس يابابي هو حضرتك مش زعلان علي جيجي ولا حته بدور عليها ممكن تكون عيشه
عيسى.. لان عرف اني هيا اكيد كويسه لسه محدش وصل لحاجه وسيد ميعملش كده 
جودي.. طيب انا هطلع اشوف فهد 
عيسى.. ماشي ياحبيبتي هتلقي في الاوضا بتعتك
صعدت جودي اله الغرفه بينماا وجدت انه الغرفه فارغه تمامن 
جودي بتوتر.. بااااابابي ياااا بابي
عيسى بلهفاا. مالك ياحبيبتي 
جودي وهيا تشير اله الغرفه.. ما ما مفيش حد 
اتسعت عيون عيسى بصدمه..ازااااي انتو يااابهااااااايم
اتت كل الخدمات اليه
عيسى.. فين فهد مين الي كان مع
الخدمه.. انا انا سبتو نايم في الاوضه
عيسى وهو يمسكها من معصمهت بغضب.. انطفي فهد فين
الخدمه بخوف.. والله العظيم معرف انا سبتو نايم وحطه جنبو الجهاز الي ادتهوني عشان لو عيط بس بس هو لسه بيبي ي فا مسمعتوش وهو بيعيط ولمه دخلت الاوضه ملقتوش قولت سعتك ختو والله العظيم ده الي حصل
الزعيم من الخلف.. خير في اي 
عيسى.. فهد مش موجود 
الزعيم بتمثيل.. اي ازاي حفيدي راح فين 
الخدامه.. والله العظيم معرف ياباشاء
عيسى.. انا لازم قاول لصقر
اخرج عيسى هتفو وتحدث.. الو صقر مصيبه
شادي وهو ياخذ انفسها من الذي فعلو مع هايدي.. ها في اي
عيسى.. فهد ياصقر
شادي بلهفا.. مالو حصلو حاجه 
عيسى... اختفاا فهد اتخطف 
شادي وعيونه يخرج منها الجحيم.. ازاااااااااااي 
عيسى... معرفش الخدتمه صحيت ملقتوش
شاادي.. انا راجع مصر انهارده 
اغلق شادي الخط بينما كانت جيجي تقف خلفه بكل هدو... انا جايه معك
شادي بجديه.. دي مش رحله وانتي ليكي جوزك مينفعش اعمل كده
جيجي.. لو مختنيش معك انا هعرف اهرب وسعتها انت الي هتندم انا عيسى اشوف عيسى 
ذهب شادي بدون ان يرد عليها وتوجها اله غرفته ورا هايدي جلسه تبكي بحرقه
شادي بجديه.. اسمعي من هناا ورايح اسمي صقر فهمااااا
هايدي وهيا تشهق مثل الاطفال.. ان انت مش بنادم انا عيزه اهلي وابني
شادي.. هجبهولك والبيت ده ضفرك ميخرج بره ولو حصل غير كلامي هتشوفي مني حاجه تانيه خاالص ياهايدي
هايدي وهيا تمسح دموعها.. عيزه اشوف ابني 
شادي.. هتشوفي يومين وهرجع وتشوفي 
ذهب شادي بعد ان اعد حقيبته.... 
.... 
في مكان اخر
المجهول.. الواد ألي معيا ده اودي فين
مجهول اخر.. خوده ربي او حطه علي باب جامع اعمل في اي حاجه المهم تبعدو خالص
مجهول.. انا في وحده اجنبيه عيزه عيل صغير وهتدفع مبلغ
مجهول 2.. اعمل الي انت عوزه بيعو وانت الي كسبان 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent