recent
أخبار ساخنة

نوفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الخامس 5 والأخير بقلم رنا أحمد

الصفحة الرئيسية

 وفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الخامس 5 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الخامس 5 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الخامس 5 والأخير بقلم رنا أحمد

الشماع بحزن /الف سلامه عليك ي ابني .
عادل بابتسامه /متقلقش ي عمي حادثه بسيطه .
سلمي بحده وغيظ /انا متاكده أنها كانت حادثه مدبره .
تامر بغضب وارتباك /مدبره ازي ي عني ي ست سلمي اي هبل عماله تقويله .
عادل بجديه فهو يعلم جيدا من وراء ذلك الحادث/تامر عنده حق ي سلمي وبعدين ده كسر رجل ي عني وشويه كدمات كده ..
في فيلا شوكت ..
شوكت بغضب /ي عني ايه ي تامر ازي الواد ده خرج من الحادثه كده .
تامر بحده /معرفش ي شوكت ده زي القطط بسبع ترواح .
شوكت بحده /ي عني ايه هنعمل ايه دلوقتي في الصفقات الي جايه ..
تامر بضيق /استعوض ربنا فيهم بقا ي شوكت .
شوكت بجنون وهو يشهر مسدسه /بتقول ايه دول 50مليون جنيه يروحوا مني كده وانت السبب انتي الي قاعدت تقولي كله هيبقى تمام لحد مالواد خاد كل حاجه الشركه والفلوس وحتي سلمي الي لازم يموت هو انت ي تامر .
تامر بفزع /انت هتعمل ايه ي شوكت .
شوكت بجنون /لازم تموت ي تامر لازم .
ليطلق شوكت رصاصته بغضب ليسقط تامر أرضا غارقا في دمائه .
في المستشفي ..
سلمي بدموع /استرها يارب استرها .
عادل بحنان/متعيطيش ي روحي انشاء الله هيبقا بخير ..
الشماع بغضب /شوكت الكلب والله لخليه يقضي بقيه عمره في السجن .
سلمي بدموع وصراخ /ماهو كان دايما شايفه صاحب عمره وكان عايز يجوزهوالي انا عارفه أنه طول عمره بنادم زباله .
الشماع بلهفه وقلق /ها ي دكتور طمني الله ي خليك .
الدكتور بأسف /للاسف طلقه منهم دمرت كلي من الكليتين وللاسف الكليه التانيه مش هتنفع تشتغل لوحدها .
جاسر بدمع /طب حضرتك نحلل والي كليته تنفع فينا مش هنتاخر .
عادل بطيبه /ايوه ي دكتور ده اخونا .
بعد اسبوع .
في المستشفي .
كان تامر و عادل كلامنها علي سرير.
تامر بابتسامه وندم/انت انقذت حياتي ي عادل حتي بعد كل الي عملته فيك انت بجد ملاك .
عادل بطيبه وابتسامه /احنا ولاد عم واخوات ي تامر والدم عمره ميبقا مياه .
تامر بندم وعتاب/عندك حق ي عادل انا كنت في غيبوبه مكنش همامني غير الفلوس وخلاص سمحني ي عادل سمحيني ي سلمي سمحوني كلكم اوعدكم خلاص اني هكون تامر جديد .
سلمي بمرح /وبعدين معاكم هتفضلوا كده كتير مهو مش معقول اتجوز واعمل فرح من غير عريس .
تامر بابتسامه /الف مبروك ي اخواتي .
عادل بابتسامه وسعاده /الله يبارك فيك ي اخويه .
ليهمس حبيبتي ي سندس انتي السبب في كل الي حصل انتي احلا سند .
في مملكه الجان ...
سندس وهي ترقص بفستانها /انتي بسكوتيه مقرمشه ي بت ده قطه مخربشه ههههه موزه ي بت سندس .
عفارت بابتسامه/ايه ي صغيرتي ماذا تفعلين .
سندس بسعاده /هذه اغنيه تعلمتها من مصر عفارت .
عفارت بابتسامه وعشق /جميلتي هيا فالمراسم تنتظرك في الخارج .
سندس بعشق وابتسامه /هيا ي امير مملكه الجان وأمير قلبي .
في فيلا الشماع .
في فرح سلمي وعادل ...
عادل بسعاده وعشق/مش مصدق انك بين ايديا ي روح قلبي .
سلمي بسعاده وعشق /حبيبي كنت حالفه اني مش هكون غير ليك ي عادل بحبك بحبك اوي .
عادل بابتسامه ساحره /وانا بموت فيكي ي روحي .
سلمي باستغراب /ايه الصوت ده .
عادل باستغراب/ده فيديو كول بس من رقم غريب اوي هرد يروحي وارجعلك .
سندس بسعاده /عادل كيفك .
عادل بسعاده كبيره /سندس عامله ايه ي حبيبتي وحشتيني .
عفارت بحده وغيظ /حبيبه من كيف تتحدث ذلك الكلام  ايها الفتي.
عادل بحاجب مرفوع /فتا من ده ي سندس الي بيتكلم من ايام الكفار ده .
سندس بضحك /هههههه ده عفارت ي عادل .
عادل بابتسامه /اهلا عفارت تشرفنا .
عفارت بضيق /لم افهمك لكن سندس تتحدث عنك كثيرا .
سندس بابتسامه /عفارت عادل يرحب بيك كيفك ي عادل ايه الاخبار .
عادل بابتسامه /الاخبار زي مانتي شايفه ي وش السعد كل حقوقي رجعتلي حتي حب عمري رجعتلي وكل ده بعد فضل ربنا انتي السبب الي فيه انتي الي حولتيني من انسان ضعيف فاشل كل الناس بتستغفله ل عادل الإنسان القوي الناجح انتي السبب ي سندس .
سندس بابتسامه /انا معملتش حاجه ي عادل كل واحد مننا محتاج السند محتاج الي يكون حنبه وينصحوا ويكون السند الي تميل عليه وقت ضعفك ويقويك فاهم ي عادل .
عادل بابتسامه وسعاده /فاهم ي سندس فاهم .
سندس بابتسامه /طيب سلميلي علي عروستك اسيبك انا بقا انا جنبك ي عادل رغم انك دلوقتي مبقتش محتاجني لأنك حواليك الناس الي بيحبوك سلام ي عادل .
عادل بابتسامه وسعاده/سلام ي عفريته 😂 قلبي ........
تمت بحمد الله .....

لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent