رواية طفلتي البريئة الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية طفلتي البريئة الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي


ليله بخوف....... ما تسيبنيش ليه والنبي
اسد مسك ايدها بحب وبصلها بمعني اطمني انا معاكي
الشاب بصوت عااالي....... ليله لو مرجعتش معايا الوقتي وعزه وجلاله الله لقلبلكوا البيت لا الحاره دي كلها مجزراااا انت فاهم يا اسد بارفااااااعي
اسد اتعصب ورد عليه بلكمه وقعدوا يضربوا في بعض 
اسد بسخريه....... قوم يا ****اومال اي العضلات دي كلها اي نفخ ههه
ليله بتعيط من الخوف وحاضنه تميم 
اسد ببرود........  خد شويه ال*****دول وامشي وانت عارف كويس انا سايبك ليه ورد على الي عملته ده هيوصلك اضعاف مضعفه يا رحيم 
رحيم بغضب...........  وانا كده مفروض اخاف يعني هه انت الي بتلعب في عداد موت'ك يا اسد 
اسد بسخريه.......... براا يا بابا وابعتلي حد كبير اتكلم معاه ما بتكلمش مع عيال توتو انا هه
تميم بضحك....... عيل توتو هههه 😂
رحيم بغضب......... لمك ابنك ولا صحيح امه مي'ته عشان كده مش متربي محدش عرف يربيه هه
تميم بغضب........ انت كذاب انا ماما معايا اهي 
رحيم لسا هيتكلم، اسد نزل ضرب فيه لحد ما سمع صوت جده 
اسد سيبه 
اسد بغضب جحيمي....... انت مسمعتش ابن ال******* ده قال اي 
الجد: سييييبه بقووولك 
اسد زقه وقال بعصبيه....... نجدك مني يا بن ال******* وقال لرجالته......... شيلوااا من قدامي اخلصواااااافي الجهه الاخري 
_نعم يا ختي 
حور بدموع........ ممكن تسيبني لحد ما اتعود على المكان وكده ارجوك
رعد بتفكير وبعدين قال بخبث......... امممم موافق بس عايزك تتعاملي عادي بمعني ما تقوليش اني ملمستكيش تمم
حور بكسوف....... تمام 
رعد:  عندك كام سنه
حور: 25
رعد بزهول...... مش باين  عليكي بقصرك ده
حور: انا مش قصيره على فكره 
رعد بضحك...... هههه ماشي وانا يا ستي عندي 28سنه
رعد بهدوء....... بصي انا عارف الي هقوله ده هيصدمك وهتقولي اني ببستغل'ك بس انا مستعد اوافق على اي شرط منك  ، اسمعي للاخر 
احنا هنعيش عادي جدا زي اي زوجين وعايشين حياه زوجيه سعيده ده طبعا قدامهم انما واحنا مع بعض انتي في حالك وانا في حالي متدخليش في اي حاجه تخصني ومتستنيش من حاجه تمم 
حور في نفسه........ هه. هو ده الي هيعوضك هه كلهم زي بعض يارب بقا انا تعبت معتش قادره اتحتمل تاني
رعد: حور انتي معايا
حور بحزن: اا ايوه 
بقلمي بسمله بدوي 
رعد بحزن علي حالها...... معلش يا حور بس انا بحب رنا و
حور بهدوء:  حاضر ومشيت من قدامه بسرعه دخلت الحمام وانهارت من العياط 
لي انا بحبك وانت مش شايفتي ولا حتي عارف اني عايشه في الدنيا من اول ما اشتغلت هنا وانا بحبك بكل مافيك عيوبك قبل مميزاتك عصبيتك طيبتك حنيتك شخصيتك كل حاجه انا حتي فرحت اوي اول ما فريده هانم قالت انك هتتجوزني حتي لو عشان البيبي بس اهم حاجه اكون معاك بس بس انت جيت وكسر'ت قلبي ود'وست عليه جامد اوي اهاااا يا و'جع قلبي مش قادره يا رب خليك معايا وخرجت بعد ما اتوضت 
حور: مش هنصلي 
رعد بصلها كتير وقال بابتسامة خطفت قلبها........  ايوه طبعا 
وراح اتوضى وصلوا وسمعوا صوت صريخ تحت 
في الجهه الاخرى 
بقلمي بسمله بدوي
اسد بصوت عالي........ اطلعيييي فووووووق اخلصي كله براااااا
ليله جريت على فوق 
اسد لسا هيمشي الجد بصوت حازم....... قدامي على المكتب 
اسد راح وراه 
الجد بحده..........  انا قولتلك اي هاااا قولتلك براحه على البت خدها براحه دي لسا صغيره وانت برده منشف دماااغك عارف يا اسد لو زعلتها تاني او عملتلها حاجه وربنا يا اسد لهتشوف تصرف مش هيعجبك
اسد بنرفزه......  كل ده عشان اي هي تقربلك اي اصلا عشان تتحامق عليها كده وبعدين مراتي وانا حررر اعمل فيها الي انا عايزه ووبعدين انت عارف كويس هي هنا لي بلاش شغل الخوف عليها ده 
 الجد بغضب..... اسدددد الزم حدودك
اي مش دي الحقيقه هي هنا عشان نساوم بيها عيلتها ولا انا غلطان في حاجه
 الجد: اسد بلاش لف ودوران عليا انت حبيتها
 اسد ببرود عكس الي جواه...... هه حبيتها في الكام يوم دول ههه ممكن نقول عجبتني اخد الي انا عايزه منها واخلص أنا المطلوب  الشغل وبعدين ارميها'لهم
وفجأه الباب اتفتح و......
يتبع...
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent