recent
أخبار ساخنة

رواية سهام الانتقام الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

 رواية سهام الانتقام الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه
رواية سهام الانتقام الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

جبل شال ليل الي كلها دم ودخل بيها المستشفي خدوها علي ترولي ودخلو بيها الانعاش بعد بفتره الدكتوره طلعت
جبل بخوف:طمنيني مراتي مالها
حنين شدت لياقته بغضب:صدقني حبسك هيكون علي ايدي مراتك دماغها بتنزف بطرقه مش طبيعيه
جبل كان سرحان في لون عيونه
حنين بغضب وهي بتبربش من العصبيه:انت سمعني بقولك هحبسك
جبل بتوهان:مانا اتحبست خلاص
"افعي علي عينيها تنفثني بسمها كلما رمشت 🖤
ـ ذلك كان أيلاينر ايها الاحمق 😂🤦‍♀️)
حنين بضيق:انا بكلمك
جبل فاق من شروده:هي فاقت
حنين هزت رجليه بعصبيه ورفعت صباعه بتهديد:اوهي تتجهلني تامي
جبل جي يكلم مدتهوش فرصه لفت وخبطتو بشعرها علي وشه
جبل جز سنانو بغضب
حنين دخلت ل ليل تانيه لقتها بتفوق ابتسمت:انتي كويسه
ليل مسكت راسها بالم:ممممم راسي
حنين قربت منها:اسمك اي
ليل بالم: ليل
حنين بضيق:هو جوزك الي ضربك
ليل عقدت حاجبه:جوزي
حنين بعصبيه:لو هو انا مستعده اكتب تقرير يعدمو ده اتجوزتي ازي
ليل بحيره:انا مسكت راسها بالم وقاعدت تصوت
جبل كان وقف سرحان لما سمع الصوت دخل جوه بسرعه لقي ليل مسكه راسها وحنين بتحاول تشوفها قرب منها:ليل
ليل رفعت راسها بدموع وحضنتو:جبل انت انت هنا
جبل اتصدم من ردت فعلها وبص ل الدكتوره
حنين بصتلهم بعصبيه:انتي بتحضني علي اي هو السبب انك تجي هنا
ليل بصت ل جبل:هي بتقول اي وجوز مين الي برا
جبل رفع وشها:ليل مالك انا جوزك
ليل ابتسمت وهي بصه في عينيه:جوزي يعني انا وانت اتجوزنا افتكرت لما ليلي قالتلها ان جبل طلب ايديها ضربت راسها بخفه ايو ليلي قالت انك هتطلب ايدي اكيد اجوزنا سعتها
جبل بص ل حنين:هي مالها
حنين بتفكير:الكلام ده من امته
جبل:تقريبا من تلت سنين لا سنتين ونص
حنين:الظاهر انها عندها فقدان ذمره مؤقت
جبل:يعني اي
حنين:يعني اخر سنتين ونص هي مش فكر عنهم اي حاجه خالص
جبل بص ل ليل:ولا اي حاجه
حنين بصتلو بغيظ:ايو
جبل شال ليل الي شهقت:طب عن اذنك
ليل مسكت في قميص وعقدت حاجبه وكان المشهد مالوف بس حسه مش هو ده نفس الشخص
حنين رفعت المشرط ف وشه:عندك يا حلو انت مش هتخدها من هنا
جبل برفع حاجب:ابعدي يا شاطره اللعب دي وبص ل ليل ببتسام نروح
ليل كنت سرحانه حسه انها ناسيه حد مهم مينفعش يتنسي
جبل هز برقه:ليل
ليل بصتلو:ايو
جبل ابتسم:بقولك نروح
ليل ابتسمت:اه ماشي
طلع بيها ورجع البيت حطها في الاوضه الي بتنام فيها هي وزين
جبل باس راسها:حمدلله علي سلامتك
ليل:هو حصل اي
جبل بص ليها بتامل كانت رايها ملفوفه بشاش
فلاش باك
جبل بستفزاز:انا هقرب وقرب كمان اصل زين حزين مممم شكلو عايز اخ
ليل بصدمه:يعني اي
جبل وهو بيمشي ايدو علي اكمام الفستان:يعني الي فهمتي وفجاه شدو اتشق في ايدو
ليل بصراخ:لا بقولك ابعد عنيييييي
جبل ثبت ايديها وحاول يبوسه بعنف
ليل بصراخ:لا لا غندووور وكملت بدموع ورحمت غندور سبني
جبل قام من عليها بغضب:غندور غندور كل حاجه غندورر قال جملتو الاخيره وشال الفازه وحدفها عليها
حت ف دماغ ليل ودم بقا نزل علي وشها واغم عليها
جبل شال ليل الي كلها دم ودخل بيها المستشفي خدوها علي ترولي ودخلو بيها الانعاش بعد بفتره الدكتوره طلعت
بااااك
ليل:انت سرحت
جبل:ها لا ابجا وقعتي واغم عليكي هقوم احضر حاجه تكليها
ليل ابتسمت:لا هقوم انا
جبل مسك خدها برقه:تقومي ازاي وانتي كده مش هتاخر باس خجها وطلع
ليل جسمها قشعر وحست بضيق:انا مالي سمعت صوت عيل بيعيط عقدت حاجبه وقامت مع الصوت دخلت اوضت جبل لقت زين عسرير بيعيط قربت منو بهدؤ وهي بتبصلو بستغراب
ليل بستغراب:ابن مين ده
جبل حوطها من وراه شهقت سند راسو علي كتفها:ابننا
ليل لفت ليه بصدمه:احنا خلفنا
جبل ابتسم:زين
ليل شالتو بفرحه:يعني البيبي القمر ده ابني
جبل ضحك:لا البيبي القمر ده ابني انا
ليل كشرت:انت مش بتقول ابننا
جبل لعن غباءو:اقصد طالع قمر ليا
ليل ابتسمت:هو فعلن قمر زيك
جبل قرب منها بهمس:يعني بتعترفي اني قمر
ليل اتوتر:في حاجه بتتحرق
جبل زفر بضيق ده وقته
ليل ضحكت وهي بتلاعب زين
غندور قام من السرير وهو ساند علي ناصر
ناصر بتوتر:طب انت هتقولهم كنت فين
غندور ببرود:مش لازم يعرفو وديني بس البيت
ناصر سندو وطلع وهو بيفكر كده ضرب عصفورين بحجر
عز كان طالع فتح الباب وقف متصمر:انت حقيقي
الجد من وراه:مالك مبلم كده لي
عز بهمس مسموع:غندور
غندور دخل بعد ما عز بعد
الجد بصدمه:انت عايش
غندور ببرود:شايفني قدامك يبقا اي
الجد حضنو بفرح:يا حبيب جدك فهد يا فهد
فهد نزل:في اي بص ل غندور بصدمه
غندور ببرود:اومال مراتي فين
فهد والجد بصو ل بعض وسكتو
غندور بعصبيه:ليل فين يا عمي
الجد:اهدي يابني وقولنا انت كنت فين
غندور بعصبيه:متقوليش اهدي انا بسال مراتي فين شدت علي كلمة مراتي
الجد بتوتر:افتكرنك انك موت و يعني ليل
فهد بغضب:خايف تقوله جدك المحترم جوزها ل جبل
غندور بغضب وصوت عالي ل اول مره:اقسم بالله لو مس شعرها واحده بس وهي علي ذمت الغندور شوف شاعره واحده بس لهحرق كل الي قراء الفاتحه ف الجوازه دي خرج بغضب متنسي اوجعه جسمو لان اوجاع قلبو كانت اشد واتجه ل مكان كلنا عرفينو
ليل كنت قاعد بتلاعب زين:جبل هو زين عندو قد اي
جبل ميك خصلت شعرها:ممم بتسالي لي
ليل ابتسمت:تعرف كنت بتمني ان احنا نقعد قاعده زي دي وان نا سكتت فجاه
جبل ابتسم:انتي اي بتحبيني
ليل هزت راسها ببتسامه
جبل حط راسها علي صدرو وابتسم:انا كمان بحبك من زمان
ليل حطت دقنها علي صدرو عشان تعرف تبصلو:من قد اي كده
جبل قرب منها:تعالي اقولك
ليل بضحك:ارحمني بقا يا عم
جبل سمع خبط هلي الباب زفر:ده وقته
ليل بضحك:طب قوم افتح
جبل قام بضيق فتح:مين
حنين بغضب:هو انت اي جابك هنا
جبل بعصبيه:يابنت انتي متخلفه انتي خبطتي علي بييييتيييي قالها بغضب
حنين بعصبيه:متحترم نفسك يا عم النرفوز يا ساتر ياساتر ياساتر وسع كده زقتو ودخلت
جبل شدها بضيق:اي زريبه هي
حنين حطت ايديها تحت دقنها بتفكير:لو انت جموسه يبقا ايو دي زريبتك
جبل رفع ايدو بغيظ عشان يخنقها
حنين ببرود:انا الي بعتني معتز
جبل بصلها من فوق لتحت بسخريه:انتي
حنين ميلت راسها وفجاه مسكت ايدو وشدتو قلبتو علي ضهرو رجعت شعرها بغرور:ها قولتلي اوضي فين
جبل قام بغضب:لو مكنتيش بت
حنين بربشيت بعينيه:هتعمل اي
جبل بعصبيه:اللعنه عليكي وعلي عينيكي تعالي شدها بغيظ ودها اوضه القديمه حسك عينك تطلعي برا الاوضه دي
حنين:طيب ابقا هاتلي العشي عندي ست سندوتشات جبنه رومي اتنين شاورما اتنين كريب فراخ وتنين بالنوتلا خمسه لانشون وشيبسي وكيك كيك كتير وواحد بيبسي برتقال اه وتكون دايت
جبل بذهول:بعد الي قولتي ده ينفع دايت ده انتي عايزه ملتوف
حنين بربشت ببتسامه:واحده قنبله عشان احلي
جبل بسخريه:متجيش تكليني بالمره
حنين بقرف:حد قالك باكل خنزير
جبل بغضب:حظك انك من طرف معتز
حنين:نينينيني امشي يلا
جبل رجع ل ليل وهو متعصب
ليل:مين كان بيخبط
جبل بغيظ:دي اخت واحد صحبي وهتقعد معانا كام يوم
ليل عقدت حاجبه:تقعد معانا هو انت خد راي
جبل بعصبيه:من امته باخد راي جنابك
ليل اتصدمت وجبل شتم نفسه قبل كده كنت محبوسه ف اكيد مش هتعرف ان اخت صاحبو هتقعد عندهم
جبل ملس علي شعرها بحنان:انا اسف يا حببتي بس هي عصبتني
ليل بضيق:ولا يهمك
جبل:يعني مش زعلانه
ليل بحزن:لا
جبل باس خدها:انا اسف
ليل ابتسمت بخفه:ماشي
:الاااااكل
جبل اتنفض بغيظ:هروح اشوف البقره الي جوه
ليل بضحك:حرام عليك يمكن جعانه
جبل راح المطبخ بضيق لم الاكل الي ف التلاجه وخبط علي الباب
حنين:ادخل
جبل فتح الباب وتسمر مكانه
حنين برفع حاجبه:اجي اشيلك ادخلك
لسانها اللذع فوقه من سحر جمالها
جبل بضيق:الاكل
حنين بقرف:ومالك بتقولها من غير نفس كده لي هو انا باكل من بؤقك
جبل بغضب:بطلي قرف
حنين نطت من علي السرير وحوطت رقبته ببتسامه:فين البيبسي
جبل بتوهان:انزل اجبلك
حنين بعدت عنه:اوكيه متتاخرش وقاعدت قدام صنيه الاكل
جبل عقد حاجبه:مين قال هنزل
حنين وهي بتاكل:انت
جبل بغيظ:قولت منغير مقصد
حنين ببرود:بس قولت ولا ناوي ترجع في كلام تؤتؤ معتز يقول اي
جبل بغضب:ياررررب خرج ورزع الباب وبعد شويه لقت باب الشقه بيترزع
حنين بضحك:يلا كتك القرف في غمازاتك
جبل رجع بعد شويه ودخل بعصبيه كان هيرمي البيبسي عليها وقف بصدمه
كنت لبسه فستان قصير وقفه ترقص مش زي البنات تؤتؤ علي المهرجانات وشعرها الطويل مغطي جسمها
حنين لفت فجاه:انت جيت
جبل بغضب:انتي اي الي بتهببي ده
حنين حطت ايديها علي وسطها:بعجن عجينها
جبل بغيظ:بتتريقي
حنين شدت البيبسي منو:دايت ده
جبل بسخريه:ونبي مش مكسوفه بكرشك ده
حنين بصت ل نفسها بصدمه
جبل بضحك:اشفوتي اشفوتي
حنين رفعت صباعها ف وشه بغيظ:انت
جبل عض صباعها بغيظ وعصبيه وهي صوتت:اوعي ترفعي ايدك في وشي تاني
كل واحد بيبص ل التاني بغيظ وتحدي
الباب خبط قامت ليل بضيق وهي بتهز زين خايفه يصحي نيمتو بصعوبه فتحت بضيق:مكنت خد المفتاح
لا رد
ليل رفعت راسها حست قلبها بيدق اول معينيه جت في عينيه
غندور ببرود:ازيك يا مراتي
ليل عقدت حاجبه:نعم
غندور قرب وشه اوي لدرجة ان انفاسه بقت بتلحف وشها:اصل............
يتبع ......
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent