recent
أخبار ساخنة

رواية لقد وقعت في الفخ الفصل السادس 6 بقلم آلاء عوض

 رواية لقد وقعت في الفخ الفصل السادس 6 بقلم آلاء عوض
رواية لقد وقعت في الفخ الفصل السادس 6 بقلم آلاء عوض

رواية لقد وقعت في الفخ الفصل السادس 6 بقلم آلاء عوض

اسيل روحت
اسيل / ماما انا اترفدت
كريمه / بلاش هزار مش واقتك خالص
اسيل / والله يا ماما اخدت رفد شهر من الكليه
كريمه/ ينهار اسود ومنيل
اسيل / اسود لي بس يا ماما ده نهار فله اهوو
كريمة / غوري يا شيخه يخربيت بردوك
دخلت الاوضه وانا بشتم في  اللي كان السبب منك لله يلي معرفش انت مين  مش عارفه ادعي  عليك كويس
نمت شويه وصحيت على مسج بردو
اسيل / الله يخربيت التلفون على الواتساب على امك يا ابن الصرمه لازم تصحيني من النوم يعني متصبر شويه 
دخلت على الشات 
كرم / تؤ تؤ معندناش بنات تترفد يا سوسو 
اسيل / هو انت لحقت تعرف 
(متستغربوش يا جماعه منا اتعودت مش لسه هتصدم واقول عرفت منين يعني)
كرم / انا مفيش معلومه معرفهاس ابدا 
اسيل / دا انت رئيس مخابرات وانا معرفش بقا 
كرم / هو انتي بتعرفي  حاجه يا سوسو مش كفايه حرقتي صنيه البطاطس امبارح 
اسيل / لاا لااا كده كتير بقا انا كنت بقول مراقبني انما انت شكلك عايش معانا تكونش لابس طقيه الاخفه  
كرم / هو انت بتتفرجي على افلام كتير ولا  اي جو الأبيض والأسود ده
اسيل / امال عرفت منين أن انا حرقت البطاطس تكونش عفريت 
كرم / انتي اسكتي خالص اي الأفكار دي كأني بكلم واحده في حضانه 
اسيل / طيب غور من هنا بقا يا شبح 
كرم / اغور وشبح انتي متأكده انك بنت 
اسيل / ولاااا متعصبنيش غور عشان معملش معاك الجلاشه 
كرم قفل وهي قفلت وكملت نوم 
كرم / حول حول تم استفزاز الضحيه بنجاح  
💖💖💖💖💖💖
نفس اليوم المغرب 
اسيل / ماما انا هنزل اقعد مع العيال شويه 
كريمة / دول عيال دول أطول منك يا بت 
اسيل / فكك مني عشان انا مش طايقه نفسي 
اسيل نزلت تقعد معاهم
( طبعا هما بيعملو معاها عادي جدا عشان ميتقفشوش)
اسيل /  بخخخخخخ لنا جيت 
الكل اتخض منها 
أمير بصوت واطي / والله حلال اللي احنا بنعملو فيكي
سما كانت جنبه وسمعته وقعدت تضحك
أحمد / مش هتبطلي حركاتك دي يا اسيل
اسيل / تؤتؤ مقضرش أبطل
كرم / انتي طالعه تافهه لمين يا بت انتي
اسيل / بقولك اي فككو مني خالص النهارده عشان مش طايقه اللي جابوني
الكل عمل نفسه متفاجئ
منير / لي اي إللي حصل
اسيل / مفيش ياخويا اترفدت شهر من الكليه عشان اتعصبت على الدكتور حبتين
سما / حبتين اي يا شيخه انتي مسحتي بكرامته الأرض
ساره بتمثيل / لي هو عملك اي
اسيل / مجرد سوء تفاهم
أحمد / انا هروح اعمل مكالمه 
أحمد بعد شويه عشان ياخد صور لاسيل 
ميار غمزت لكرم عشان يقوم يبعت حاجه لآسيل وهو فهم علطول
كرم / ثانيه واحده اخش الحمام
اسيل / الله اي حكايه الحمام معاكو 😂😂
اسيل سمعت صوت مسج فتحت
كرم / بعت لها صور وهي قاعده معاهم اسيل اول ما شفتهم قامت وقفت بخضه بتبص في كل مكان 
الكل بيحاول يكتم ضحكته بس أمير مقضرش وقعد على الأرض يضحك خلي كل اللي موجود يضحك 
ساره / مالك يا بت فيكي اي 
كرم / مالك يا بنتي مش على بعضك ليه من ساعت ماحد بعتلك حاجه هاتي كده اشوف 
اسيل / لاا لااا مفيش حاجه
 اسيل بتمثل عشان تطلع 
اسيل / ااااه بطني بتتقطع ااااه يا شعري قصدي بطني انا هطلع بسرعه يا جماعه وجريت على فوق علطول
اول ما طلعت الكل انفجر من الضحك 
منير / ااه خلاص مش قادر انسى شكلها 😂😂
سما / لاء بتقولك اااه بطني اه يا شعري 😂😂
أحمد / شوفتها وهي بتدور على اللي صورها يمين وشمال 😂😂
كلهم كل ميقفو عن الضحك حد فيهم يفتكر شكلها ويضحك تاني والكل يضحك معاه
يتبع ......
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent