recent
أخبار ساخنة

رواية همست المراد الفصل السادس 6 بقلم رحمة تاج

 رواية همست المراد الفصل السادس 6 بقلم رحمة تاج
رواية همست المراد الفصل السادس 6 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل السادس 6 بقلم رحمة تاج

في الصبح 
عند مراد صحي وقف دخل خد شور و لبس و الباب خبط 
اميره دخلت حبيبي صحيت 
مراد اه ي ماما صحيت بستغراب اي ي ماما فين حور هي الي بتيجي تصحيني علي طول 
اميره تعبنه شويه و نايمه 
مراد مش.رحه المدرسه 
اميره لا مش هتروح انا نزله يله علشان نفطر 
مراد ماشي 
اميره خرجت و قفلت الباب 
مراد لم حجاتوه و خرج رح علي اوضت حور خبط محدش رد فتح الباب برحه و دخل لق حور نايمه بين انها تعبنه رح قعد علي السرير و حط ايدو علي وشها علشان يجس حرارتها لقها سخنه بس رسها 
حور فتحت عنيها بتعب مراد 
مراد من غير ابيه 
حور بهلوس ابيه اي انت موز اصلا يتقلك ابيه 
مراد بصدمه بت بت انتي مين 
حور حور 
مراد طيب قومي اوديكي لدكتور 
حور لااااا بعيط.دكتور لا لا لا 
مراد ماش هتخدي حقن متخفيش 
حور لااا ي مراد  و بصت لمراد 
مراد بشتغراب بتبصي ليه كده 
حور اه  راسي 
مراد ملها 
حور عندها مغص اه ي راسي عندي مغص 
مراد مغص في راسك ازاي 
حور ي عم انا غير الناس 
مراد يعني اي 
حور حيوانه اه راسي صبعي اه اه صبعي 
مراد مالو صبعك مالوه 
حور صبعك انت مالوه 
مراد بص بغبئ لصبعوه صبعي لا صبعي زي الفول 
حور زي الفول شممهوني كده 
مراد ضحك 
مازن و ابراهيم و اميره دخلوه 
مازن بصدمه مراد مراد انت بتضحك زينا 
مراد اه ليه 
حور اصل فكرين سننك وقعت 
الكل انفجر ضحك 
اميره ههههههههه حلو حلو 
مراد وقف بيضحك هههههه  انا ماشي 
ابراهيم ماشي ي حبيبي 
مازن وانا اروح انام 
مراد نعم 
مازن اي هنام 
مراد ليه 
مازن مش عوز اروح الشغل مكسل 
مراد يبني يبني خليك مجتهد
مازن ولهي مجتهد اسئل بابا 
ابراهيم ههههههه ده فاشل 
مازن اهو شوف انا مش عوزه ابقا مجتهد.يعني هخد اي 
اميره هتجوز و تخلف 
مازن لا ي ماما اجيب وحده معرفهاش تنام جنبي في السرير 
مراد يبني خلى عندك آمل لبكره
مازن لآ يعم خليهآ عندك آنتآ لآبويآ يقفشنى
الكل ضحك 
مراد ههه اهبل مش بتسمع الكلام انا ماشي 
اميره من غير متفطر 
مراد هبقا افطر سلام و بص لحور بس رسها  و بصلهم سلام و بص رس اميره و بس ايد ابراهيم و مشي 
ابراهيم وانا هامشي يله سلام و بس راس حور و راس اميره و مشي 
مازن وانا دخل انام و بس راس اميره و حور و دخل نام 
اميره قعدات جنب حور بتعملها كمدات 
عند همسه صحيت وقفت و دخلت خدات شور وادت فرضها  خرجت لقت فريد و حمزه نايمن 
همسه سبتهم نيمين علشان انهارضه اجازه بتعتهم 
همسه انا مش رحه المدرسه و خرجت قعدات قدام الTV
فريد صحي بص في الساعه ١٠ 
فريد وقف و خرج لقا همسه بتتفرج علي ربنزل 
فريد بص بخبث و رح برحه لوضت حمزه صحه برحه 
حمزه امممم
فريد قوم قوممم 
حمزه فتح عينوه اي 
فريد تعاله اووام و خرج عبايه سوده و لبسها و لبس نقاب 
حمزه انت هتعمل اي 
فريد هههههه البس بس يله 
حمزه لبس العبايه التانيه و لبس النقاب و خرجو من الوضه فريد و حمزه بصو لبعض بخبث و قفلو الTV من علبت الكهربه قفلو انورا الشقه 
همسه بصت لشاشه 
همسه.اففف ي ربي لازم النور يقطع يعني وقفت و بتبص وره لقت حد وقف لبس نقاب و مبرق و حد تاني وره و مبرقين 
همسه.بخوف شدي اعععععععع ي اميييييي الحقيني و نطت علي الكانبه 
فريد ههههههه ينهار اسودد مش قدر 
حمزه هههههههههه احسن احسن 
همسه بصت ليهم و هم بيضحكو و رمت صروخ من غير ميشوفه 
همسه حطط ايدها علي ودنها ١  ٢  ٣ بومممممم
غريد و حمزه جريوه من الصوت علب الكانبه 
همسه ههههههه ينهاري ي نهاري مش قدره و بتجري 
فريد ولهي لضربك و بيجري ورها 
حمزه بيجري ورهم 
همسه دخلت وقفلت الباب 
فريد ولهي لضربك ي زفته افتحي 
همسه هههه اسفه خلاص ولهي 
 حمزه ولهي لعلقك من قفاكي هتشوفي هتشوفي 
 ‏همسه  ‏ من جووھ نفسي ‏بقوول لنفسي  ‏آإنآا اآللي جبت دھ گلوو لنفسي 
 ‏فريد طيب ابقي اخرجي بقا و مشي هو و حمزه من ام الباب 
 ‏همسه ياه اخيرا اخيرا 
 حمزه بيخبط همسه 
 ‏همسه نعم 
 ‏حمزه البنطلون فين
همسه  ‏منشور.
 ‏حمزه طب جاب كام لايك.
 همسه ههههههه امشي 
 ‏فريد اخرجي حمري بطاطس علشان خرج مع صحابي 
 ‏همسه حاضر و خرجت بتعمل بطاطس محمره و شويت زيت وقعو علي ايد همسه 
 ‏همسه اهه.ايدي ايدي طيب ولهي لعذبك و حطط ايظها تحت المايه 
 ‏فريد دخل  انت حرقت البطاطس.
 همسه هياا اللي بدأت والله ي فريد
 ‏فريد بدأت اي.
 ‏همسه طرطشت عليا الزيت فعذبتهاا وحرقتهاا
 ‏فريد يلهوييي نفوخي نفوخييي و خرج 
 ‏همسه انا عملت حاجه الله 
 حمزه حبيبي ي حبيبي 
 ‏همسه حمزهههه 
 ‏حمزه اي 
 ‏همسه ي حبيبي حبيبي ي حبيبي ي حبيبييي ي حبيبي حبيبي تعاله تعاله تعاله ي حبيبي الجلب ي عيون جلبي تعاله و تعاله تعاله تعاله ي روحي تعاله تعاله 
 ‏فريد دخل بيضحك عليها و هي م شيفه و حمزه ميتين من الضحك 
 ‏هسمه بتلف اععععععع عفريتتتتتتت ي نهار ملحوس بشكولاته بيضه 
 ‏الكل ضحك 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent