recent
أخبار ساخنة

رواية ملك السائر الفصل السادس 6 بقلم شهد مصطفى

jina
الصفحة الرئيسية
 رواية ملك السائر الفصل السادس 6 بقلم شهد مصطفى
رواية ملك السائر الفصل السادس 6 بقلم شهد مصطفى

رواية ملك السائر الفصل السادس 6 بقلم شهد مصطفى


ملك قامت وقربت منه وهى ماسكه الس"كينه وقالت:ليه يا سائر بكر"هك وبصر"يخ بكر"هك بكر"هك وداخت ووقعت وسائر لحقها و
سائر:ملك ملك وشالها نيمها على السرير وخرج بره نده على سلمى لأنها دكتورة
سلمى بتبص لصورة فى تليفونها ومبتسمه وفجأة سائر فتح الباب وبخوف:تعالى معايا ملك يا سلمى
سلمى قامت معاه
بعد وقت مش كتير
سلمى:ديه عندها انهيار عصبى هى ايه اللى عمل فيها كده
سائر:معرفش يا سلمى معرفش
سلمى سابته وخرجت وهو كان بيفكر وقعد جنبها وبيفتكر
فلاش باك
سائر وهو واقف قدام كليه الفنون الجميلة
ملك خرجت وكانت ماشيه
سائر:ملك
ملك:ايه ده أنت ايه اللى جابك هنا
سائر:أنه الحب يا عزيزتى
ملك:ههه طب وبعدين
سائر:تعالى نروح نتغدى
ملك:بشرط
سائر:اشرطى
ملك:هناكل فول وبالزيت الحار
سائر:اشطا تعالى
بعد وقت كانوا واقفين ياكلوا على عربيه الفول
ملك:ايه ده أنت بتاخد البصله بتاعتى ليه ده انت طفس
سائر:وهو أنتِ كنتى كاتبه عليها اسمك عشان بتعتك
ملك:رخم وكملت اكل وبعد ما خلصوا
سائر:ايه رايك نروح على الكورنيش
ملك بابتسامة:موافقة يلا وركبوا العربيه وراحوا هناك
سائر حط أيده على أيدها وقال:تتجوزينى يا ملك
ملك بضحك:😂😂😂 كفك✋ده انت بتهزر هزار
سائر واقف ساكت وملك بطلت ضحك وبصت له وقالت:أنت بتهزر صح
سائر حب يخرج من الموضوع فقال:اه وصدقتى
ملك:للحظه فكرتك بتتكلم بجد ومسكت أيده وقالت:أنت احسن اخ فى الدنيا يا سائر
سائر ساكت وهى طلعت تليفونها واتصوروا كام صورة
باك
سائر نام جنبها وحضنها بتملك
تانى يوم
بتفتح عينيها بتعب بتلاقى سائر حضنها بدأت تفتكر اللى حصل لها امبارح وحاولت تبعد عنه وهى بتعيط
سائر صحى وشافها بتعيط سائر بخوف:مالك
ملك بعياط:ابعد عنى مكنتش اتخيل انك تعمل كده
سائر بعدم فهم:عملت ايه
ملك بدموع:كفايه كذ'ب كنت عايز تغت"صبنى وتقول عملت ايه
سائر:ا ايه
ملك:ابعد عنى وجت تقوم مسك دراعها صرخت وزقته وبعياط:ابعد عني أنت واحد حيو"ان
سائر اتعصب ومسك شعرها جامد وقال:أنا لو حيو"ان كنت خدت ابسط حقوقى منك حتى لو غ'صب عنك واظن انك مراتى وساب شعرها ونفخ بديق وهى ضمت رجليها لجسمها وعيطت
سائر ادايق وقرب منها وشدها لحضنه وهى معرفتش تبعد لأنه كان حاضنها جامد
سائر بدأ يملس على شعرها وقال بحنيه:أنا آسف أهدى وبعدها عنه وقال:حصل ايه
ملك بعياط:أنت دخلت عليا امبارح وحاولت تغت"صبنى وقط'عت هدومى بس ضر"بتك بالكوبايه على راسك واهى ملفوفه اهى
سائر:ثانيه واحده أنا مكنتش هنا امبارح بالليل لان كان عندى شغل وخرجت
ملك بعياط:والجر"ح
سائر:فيه كام واحد طلعوا عليا امبارح وواحد ضربنى بالعصايه على دماغى
ملك دموعها نازله وبتبص له
سائر:صدقينى مش انا
ملك:ازاى وانا شوفتك بعينى
سائر:معرفش يا ملك واللهى ما أنا صدقينى أنا اه ممكن اعمل اى حاجه علشان متبعديش الا كده لانك وقتها هتكر"هينى
ملك عيطت وهو حضنها
سائر:كفايه عياط يا اوزعتى وبعدين ده انا مكنتش اعرف انك مجنو"نه كده ده أنتِ رفعتى عليا السك"ينه امبارح كنتى هتمو"تينى يا قويه
ملك بعدت عنه وهو قال:اقولك
ملك ساكته
سائر طلع وبعد كده رجع بفستان جميل وقال:جبته امبارح بس لقيتك كده ملحقتش قومى البسيه هنعمل حاجه
ملك خدته وقامت بسكات
سائر وقف وبدأ يفكر:ازاى وبيفتكر
فلاش باك
كان سايق عربيته وراجع من الشركه وفجأة لقى واحد واقع على الأرض نزل يشوفه حد ضر"به على دماغه وبعد فترة بيفتح والغربيه ملقيش حاجه اتسرقت قام وراح المستشفى ولفوله الجر"ح وروح
باك
سائر لقى ملك خرجت وكانت جميلة ووقفت قدامه
سائر:وربنا هما يشيلوا القمر ويحطوكى مكانه هتنورى الدنيا
ملك ضحكت وهو ابتسم ومسك أيدها وحط شريطه على عينيها ودخل اوضه فى البيت
ملك بخوف: سائر أنا خائفة
سائر شال الشريطه وهى انبهرت
سائر:ايه رايك
ملك جريت على رف وطلعت منه روايه 
"للعشق الحان اخرى" وقالت عملتها ازاى
سائر عمل الاوضه شبه المكتبه كلها رفوف وعليها كل الروايات اللى ملك قريتها واللى 
لسه مقريتهاش
ملك جريت عليه حضنته وقالت:شكرا يا
سائر
سائر رفع ايديه وحضنها وملك فاقت لنفسها وبعدت عنه
ملك:أنا أسفه أنا
سائر حاوطها وقال:هقولك حاجه فى روايه ولو افتكرتى هتنجى من اللى هعمله فيكى
ملك اتوترت وهو قال:من يخن مرة يخن الف مرة
ملك ساكته وهو ابتسم وقرب منها وباسها بحب
ملك😳😳😳
سائر بعد عنها وقال:قواعد جارتين اول روايه قريتها معاكى ويومها فضلتى تعيطى على نديم فاكره
فلاش باك
سائر:أهدى يا ملك
ملك بعياط::غفران قت"لته يا سائر ازاى جالها اقلب قالها تديله فرصه ليه مدتلوش فرصه 😭😭😭 ازاى عملت كده ده انا لو شو"فتها لمو"تها وعيطت جامد😭😭😭😭😭
سائر ضحك عليها قد ايه هى حساسه حتى من الروايه
باك
ملك:ازاى نسيت هى اللى قالت له كده على المنصه لما قت"لته
سائر:خسرتى تعالى يا اوزعتى وشدها وطلع كتاب من رف وكان اسمه"لكننى أحببت"
ملك:مقريتهوش ده قبل كده
سائر:لانه جديد للكاتبه شهد 
(كتابى قولوا يارب😂😂)
ملك:عن ايه
سائر حضنها من ضهرها وهى جسمها قشعر وهو قال: عن بنت قويه بتحارب كل الناس واولهم اهل ابوها واخوها وبتقابل واحد وبيتجوزوا فى ظروف معينه بس بعد كده بيحبها وبيعترف لها بس فى اخر الروايه بتعرف أنه كان بيكذ'ب عليها فى حاجه بس هو مظلوم بطلع المسد"س و طخخ والروايه خلصت
ملك:يووه مبحبش النهايات المفتوحه يا سائر
سائر:خلاص احنا نجيب الكاتبه وتقفلها
(مت'لم نفسك يا سائر متنساش نفسك أنا اقفل براحتى وافتح براحتى😂)
ملك:بس جميلة عملتها امتى المكتبه ديه
سائر وهو حاضنها من ضهرها:من زمان يا ملك علشان أما اتجوزك نيجى ونقعد هنا سوا
ملك:اممم
سائر حط الكتاب على الرف وشدها وراه
ملك:على فين
سائر:حاجه حلوة وركبها عربيته وساق وبعد وقت دخلوا السينما
ملك:الله هنتفرج على Frozen2
سائر:يلا يا اوزعتى ودخلوا جوه وملك بتتفرج 
بدأت تعيط
سائر:طب ده كرتون كمان ايه المصيبه ديه ياربى
ملك بعياط:اسكت أنت أنت بارد معندكش مشاعر
سائر:ازاى وانا بحبك
ملك سكتت
بعد وقت الفيلم خلص وراحوا قعدوا على تله
ملك:المنظر جميل من هنا
سائر:انتى اجمل
ملك بصت له وقالت:سائر أنا هرجع كليتى
سائر:اكيد
ملك:شكرا على كل حاجه
سائر:المهم تفضلى جنبى وفجأة
حاوطوهم عربيتين ونزل منهم واحد
سائر ببرود:نعم يا عزيز
عزير:هو نعم وكل حاجه وهد'فعك التمن يا 
سائر باشا واظن مفيش اغلى من القمر ديه
ملك است'خبت ورا سائر ورجاله عزيز قربوا عشان ياخدوا ملك سائر نزل فيهم ضر"ب لحد ما جه من وراه واحد وضر"به بالمسدس على رأسه ووقع
ملك:سائرررررررررر
يتبع ......
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent