recent
أخبار ساخنة

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل السابع 7 بقلم راندا علي

 رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل السابع 7 بقلم راندا علي
رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل السابع 7 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل السابع 7 بقلم راندا علي


كارما بخوف / الله وانا مالي وبعدين انتي اللي اخته مش انا
كيان/ هو لو شافني هيقتل*ني يلا ي كرمله
كارما بتسرع / لا وبعدين اتكسف
كيان بعفويه / هتتكسفي من اي ونبي يلا وحياة ولادك
كارما بعياط / هو انا اتجوزت وخلفت ونا معرفش ولا اي
كيان بنفاذ صبر / يلا بلاش الغ*باء دا بالله عليكي
وزقتها علي برا بلكتب وراحت بهدوء وخوف عند باب اوضة سليم وخبطت علي اوضه مفيش كام دقيقه ولاقيتها راجعه بخوف
وباب سليم اترزع 
كيان ها
Randa Ali.
كارما بفرحه / حل السؤال يلا بقي نذاكر
وقعدنا تاني ومفهمناش اي حاجه
كيان بكل برود / يلا روحي
كارما / لا
كيان / ي بت اخلصي هيق*تلني لو شافني خليكي وح*ش ف نفسك يلا عاااش ي وح*ش انت ي جامد
 قامت كارما وراحتله وشويه لاقيت صوت كرمله اقصد كارما وسليم طالع ورحت اشوف لاقيت كرمله وسليم وراها 
سليم بعصبيه / انتم الاتنين هقعد اشرحلكم بس وحياة ربنا اللي هلاقيها مش مركزه هول*ع فيها
كارما وكيان  ف صوت واحد/ تمام
وقعد يشرحلنا وفهمنا منه 
سليم. بنفاذ صبر / اممم فهمتو
كارما بحب جامد / ميرسي اوي ي دكتور حقيقي مش عارفه اقولك اي
Randa Ali.
سليم بجديه / ولا يهمك انتي تلميذتي زي كيان مهي تلميذتي بردو وراح بص ل كيان من فوق ل تحت بكل غضب
كيان اتجاهلت نظراته
كارما / طيب عن اذنكم بقي لان الوقت تأخر ولازم امشي
كيان بتسرع / استني ي كرمله لان الوقت اتاخر سليم هيوصلك ولا اي ي سوستي 
سليم هيطق من الغيظ/ اه طبعا دقيقه وحده
كارما بابتسامه / لا متتعبش حضرتك
سليم بغيظ / لا ولا تعب ولا حاجه دا واجبي والوقت اتاخر بدل متتخطفي ووتدب*حي وياخدو أعضا*ئك ويبعوها
كارما بخوف / ي ساتر يارب بعد الشر ي دكتور اي المو*ته الوح*شه دي إذا كان كدا يبقي تمام هستناك تحت ي دكتور باي ي كوكو ونزلت  كارما تستناه تحت 
سليم بغضب / ين*تقم منك ربنا ي كيان وراح جاب مفاتيح وقفل الباب علي كيان وونزل ل كارما 
فتح العربيه
Randa Ali.
سليم / اتفضلي اركبي
كارما بخجل وحب / ميرسي وركب العربيه
سليم ابتسم وركب وبداء يسوق ويبص عليها هي كانت بتتكسف وتحود وشها 
راح مشغل اغنيه وبداء يغني معاها
ساموراي رحال
وقالولي محال دي الدنيا في حال
وحبيبتي في حال عندها جناحات
هامسكها تطير غاوية الترحال
وانا نفسي طويل جمالها رهيب
ولما تغيب تسونامي رعد وبرق وجو بيبقا غريب
بس انا مش خايف انا ساموراي بدل السيف انا بعزف ناي
راكب اوبر من طوكيو وجاي ترفضني ازاي وانا الساموراي
وهفضل الف الف الف وراكي هلف هلف هلف
والدنيا تاخدني تلف تلف لحد ماشيب او عقلي يخف
وهفضل الف الف الف وراكي هلف هلف هلف
مهما الدنيا تاخدني هلف انا مجنون مش عايز اخف
كارما كانت هت*موت وتضحك/صوتك حلو اوي ي دكتور
سليم بضحكه / شوفتي بقي مش صوت كيان اللي زي الم*عزه
كارما ف نفسها انت واختك صوت واحد
سليم / حضرتك بتقولي حاجه ي دكتوره كارما
كارما بتسرع وماسكه ضحك / لا ي دكتور لا بقول فعلا صوتك جميل اوووي
سليم بضحكه جامده / والله كلامك كسفني معنها الحقيقه
Randa Ali.
(مطلعتش كيان بس اللي عندها ثقه طلعت العيله كلها 😂)
كيان دخلت اوضتها بعد م سليم مشي  سمعت صوت الفون
كيان / اي دا ؟ طلع فون سليم نسي الفون وراحت ترد
كيان / الو
يوسف / الو مش دا رقم دكتور سليم
كيان / ايوا هو مين معايا
يوسف / انا دكتور يوسف صاحبه ف الجامعه ممكن أكلمه
كيان بصدمه وغضب / دكتور يوسف يلهو*وووي يلهوو*ي هو انا اخلص منك ف الكليه تطلعلي هنا ف البيت امته بس هرتاح منك
يوسف حاسس ان صوت دا سمعه قبل كدا وقال /اي انتي مين 
كيان بتسرع /لا لا
يوسف / لا اي انتي مين
كيان راحت متخنه صوتها وعملت صوتها تخين وقالت وبهدوء وقالت/ انا الهواااا وانت مسمعتش ولا حاجه نيهانيها  نينينيني وراحت قفلت ف وشه السكه
وضحكت جامد وروحت علي السرير واتغطيت ونمت ولا كأنه في حاجه ااه ط*ظ امال اقر*ف نفسي 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent