recent
أخبار ساخنة

رواية اعشقني كما أكون الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي

jina
الصفحة الرئيسية
 رواية اعشقني كما أكون الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي
رواية اعشقني كما أكون الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي

رواية اعشقني كما أكون الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي


مليكه فرحت جامد ولسه رايحه تجري عليه بصلها بجمود/اوي تقربي مني انتي فاهمه انا مستحيل كنت ابص لوحده زيك أو اتجوزها انا يوم متجوز هتجوز وحده من مستوايا مش وحده زيك بتشتغل كمان عشان كليتها وتلاقي وهي اخته تاكل وحده خا*ينه بتبيع نفسها عشان الفلوس وحده كانت عرفتني عشان فلوسي :مليكه الدموع اتجمعت ف عيونها والكلام نزل عليها زي الصاعقه/ا.انا...انا...انا...عمري مستغلينك عمري مقبلت منك حاجه حتي الهدايا مكنتش باخد حاجه منك عشان تقولي فلوسك انا حبيتك انت من حبي فيك اتبرعتلك بكليتي
اياد بجمود/حبيبتيني؟ااه.. قوليلي عاوزه كام ثمن كليتك يلا
مليكه دموع نزلت من عيونها جامد/عمره مكان فقر عيب ولا شغل عيب فلوس وضحكت بدموع وحزن/انا تبرعتلك بيها عشان بحبك من امته ونا باخد حاجه منك
اياد طبع فون وفتح اسكرينات بتاعت مروه بعتتها/انتي وحده متستهليش بصي هنا لي عملتي كدا كنتي مستغليه حبي وروحتي لواحد تاني بتبيعي نفسك لييييي عشان اي تعملي كدا وضر*بها بقلم جامد
فريده حطت أيدها علي خدها وبعياط جامد/والله معملت كدا كل اللي معاك كذب قالك كدا كذاب صدقني ي اياد انا حبيتك ونت عارف كدا كويس عمري مخو*نك او اشوف غيرك والله كذب صدقني
اياد بصلها بجمود/مش عاوز اعرفك تاني
مليكه بعياط هستيري ووجع ف قلبها/متسبنيش ي اياد والله العظيم بحبك مقدرش اعيش من غيرك دكتور قالي عندي كانسر ف دم نهردا فعلا محتجاك
اياد بجمود/انتي وحده كدابه
مليكه بعياط هستيري/طلع عندي كانسر ف دم رد عليا ي اياد والله معملت كدا صدقني انا بحبك والله العظيم عمري مخو*نتك عمري مكلمت عنك
اياد ببرود خلصتي كلامك مشوفش وشك تاني ومشي وقعت علي الارض ف شارع وفضلت تعيط جامد
باك
كانت بتعيط بانهيار جامد وقالت/بعدها انت جيت
قرب ادم منها وحضنها جامد وبقي يلمس علي شعرها بحنيه وحب جامد / اهدي خلاص بطلي عياط
مليكه ف حضنه بعياط جامد/كنت محتجاه هو صدق هو عارفني كويس ازاي يصدق عني كدا 
ادم حاسس بوجع ف قلبه من حبها لي/انا جنبك مش هسيبك
مليكه بصتله بدموع/وعد
ادم هو حضنها/وعد وهنبداء من بكرا ف العلاج 
مليكه بدموع وخوف/مش عاوزه وشكلي هيبقي وح*ش وشعري يقع
ادم بحنيه/انتي اجمل وحده ف عيوني كلها
مليكه وشها حمر ...
ادم /تعرفي انك لما بتكسفي بتبقي قمر اوي
مليكه ابتسمت وبصتله
مازن خبط ودخل وبص ل مليكه حس أن لانا قدامه بس باختلافات بسيط
مليكه تكسفت من نظرات مازن
ادم حس بغيره جامد وتكلم بعصبيه/في اي ي مازن عاوز حاجه
مازن بعد وشه وتكسف/ه.هاا لا مفيش بس في عمليه وكنت بقولك عشان تجهز
ادم بجمود/تمام عاوز حاجه تاني
مازن/ه.ها لا وطلع
ادم مسك أيدها/ ملاكي القمر تقعدي هنا لغاية مخلص وتكون ممرضه معاكي اخلص وارجع
مليكه حابه اهتمامه ضحكت/الدكتور اللي علي طول بيعاكسني عيب 
ادم فضل يضحك/واحد لما يشوف حاجه جميله بيقول الحقيقه فيها وصراحه كدا انا غلطان
مليكه هي بتضحك وتهز رأسها/لا خالص
ضحك ادم وطلع وجاب الممرض تقعد معاها
ديما فونها بيرن وردت
عمر /الو
ديما برقه/الو
عمر/عامله اي واي اخبار الدراسه
ديما /الحمدلله كويسه وانت عامل اي
عمر بحب/انا زهقان من شغل اي رايك نخرج سوا
ديما فرحت /بجد ...اقصد..تمام موافقه
عمر ضحك علي أسلوبها/نص ساعه وعدي عليكي
ديما بحب/تمام وقفلت وراحت تفتح دولاب وتطلع كل اللبس اللي عندها وتختار
ادم خلص العمليه وبص ل مازن اللي سرحان طول الوقت
مازن اخد باله/ف حاجه ي دكتور
ادم /مالك غريب لي اديلك يومين
مازن/ها لا خالص انا كويس
ادم/امكن لو حبيت تكلم انا موجود ومشي
مازن /ي دكتور ادم
ادم وقف وبصله/نعم ي مازن 
مازن بتردد/هي مليكه ملهاش حد سأل عنها
ادم رجع/في اي ي مازن لي مهتم واول مجيت عينك منزلتش من عليها
مازن/ لا خالص بس مجرد سؤال
ادم/اه ليها اخت لانا بس مش لاقيها ووعدتها اجبها دور معايا عليها لازم الاقيها
مازن قلبه دق وقال جواه مستحيل اسبها
ادم /بتقول حاجه
مازن بتسرع/لا لا انا لازم امشي عن اذنك ومشي 
ادم استغرب وراح ل مليكه
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent