recent
أخبار ساخنة

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل التاسع 9 بقلم ياسمين الهجرسي

الصفحة الرئيسية

  رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل التاسع 9 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل التاسع 9 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل التاسع 9 بقلم ياسمين الهجرسي


في شركه سليم 
احمد :  انت عملت ايه في رواز هتجنن عليك 
سليم : احنا جايين نشتغل مش نهزر وانت عارف انا مش برضي اعمل مع علاقه  صداقه مع ستات تخص الشغل .
احمد علي العموم عندنا اجتماع معاها النهارده كمان ربع ساعه.
سليم: انا معرفش دى ناجحه في شغلها ازى وهي كل تفكرها في الرجاله.
احمد : مليش دعوه لكلام ده هي عندها اجتماع معاك انت بذات.
سليم : ده ليه بقا انت مش قولت احنا ليه بتقول انا بس.
احمد : شوف يا سليم هي هتموت عليك فكر هي زمانها جايه اتصرف معاها براحتك.
بوسي مستر سليم روزا بره وحبه تدخل ليك .
سليم : دخليها  احمد اتفضل انت .
احمد : طيب بعد اذنك .
روزا  : اهلا بفرعون مصر اللي مش بيسئل .
سليم : من غير ما اسئل عليكي المهم بس اللي بنا شغل  ماشي كويس وهو ده المهم ولا ايه رايك.
روزا. : انا نفسي في صقر الاقتصاد وفرعون مصر نفسي تسبلي نفسك.
سليم :شوفي يا روزا انا اللي بختار ست اللي تبقي تحت رجليا مش ست اللي تختارني ايه مهم عاوزني فيها لو حاجه بره الشغل أنا مشغول .
روزا : يعني انا مش هعرف اوصلك من الاخر انا ست مش بحب والكلام كتير انت عاجبني ونفسي اقضي معاك ليله ومتأكد انك استحاله تسبني بعدها.
سليم : لو سمحتي انا عندى اجتماع بره الشركه اتفضلي الاجتماع خلص.
روزا :  كده بكره تعرف مين روزا.
 ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند فريده 
همس : ازيك يا ماما ليه طلعتي علي فوق بعد الفطار ليه الجو حلو اوي وانا عاوزاكي نقعد مع بعض في الجنينه.
فريده : وانا مش هزعلك ونزله قاعده مع بعض و
فضلت همس تعيط وتحكي ل فريده علي امها وأبوها وحياه اللي كانت سعيدة .
فريده :  حبيبتي ربنا يرحمهم هم في الجنه وانتي لازم تدعلهم .
سهيله. جات من بره يا عيني علي الناس اللي قاعده في الجنينه من غيري.
ومسكت ايد امها وباستها ايه يا امي انتي بتنسي لما تكوني مع همس.
همس : الحاقي يا مامتي بتنفسن علينا .
وفضلوا يهزره مع بعض لحد المغرب ما أذن  وفريده يالا يا بنات ندخل الجو برد وانا كمان عاوزه اصلي.
همس  : رايك في شاور دافئ يهدى اعصابك.
فريده : بس انا كده هتعبك معايا .
همس :  لا انا كده هيبقي مبسوطه واخدتها وطلعت  ساعدتها في الشاور وفضلت تعيط علي مامتها وفريده خادتها في حضنها وفون فريده 
رن وكان سليم.
سليم اززيك يا امي عامله ايه دلوقتي وزى صحتك معلشي خرجت بدر من غير ما اتكلم معاكي  وزى همس  وسهيله  .
فريده : الحمدلله همس ساعدتني  واخدت شاور 
وقاعده مع بعض من ساعتها.
فريده خدها اهي .
همس : ازيك يا ابيه عامل ايه ياعني لو مش مع ماما فريده مكنتش هتكلمني.
سليم : انا كنت هطمن علي ماما فريده وهرجعلك تمام خلي بالك من نفسك.
همس : هترجع بدري ولا هتتاخر
سليم ؛  قاصد أنها تتعود علي بعده لأنهم اتعلقوا ببعض اوى نامي يا همس انا مش راجع اصلا وهي دموعها زادت وبقت هتتجنن وفضلت تعيط .
فريده : اخدت فون ليه زعلتها حرام دي حنينه ومودبه وهاديه أوى.
سليم سلام يا امي خلي بالك من نفسك وقفل وهي متزعليش منه سليم اطيب واحن من النسمه 
همس عارفه يا ماما عشان كده انت بخاف لما يبعد عني بحس اني عمي وابنه هيخدوني حضرتك متعرفيش هيثم عمل فيه ايه .
فريده لو تحبي تحكي قولي.
همس هقولك بس توعدني متقوليش لحد وباحث وفريده وعد يا حبيبتي وطبتطبت علي كتفها.
همس : عمي صلت ابنه يقطع هدومي ويصورني عريانه وينشرها لاهل البلد عشان مش عاوزه اتجوزه.
فريده : وعمله كده حسبي الله ونعم الوكيل فيهم وبعدين صوروني بس مرات عمي هربتني وانا خايفه اوى من الصور كتير وفضلت تعيط وفريده تهديها أحد ما نامت.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في بيت سوزى
سليم : راح  قفل وراح عند سوزى ضرب الجرس
سوزى : وحشتني يا سليم انت ازي تغيب عني كل ده انا هموت عليك يا سليم  بتبوسه من كل حته في وشه وفكت زراير القميص  انت لو عنت تسبني انا اللي هجيلك الفيلا.
سليم : بعد ها عنه انا حر اجي امشي براحتي مش واحده زيك هي اللي هتحاسبني افهمي انتي لمزاجي بس بالحلال فهمتي ومستقبلك متامن.
سوزى : وانا موافقه بس أفضل معايا نفسي فيك كل حته في جسمي بتتمناك وقلعت .
سليم صوره همس مش بتفرقه قام لبس قميصه وظبط لبسه وماشي.
سوزي : وقف قدام الباب استحاله اخليك تسبني انا مش هنعمل فيا كده انا مراتك وبقولك ومحتجالك.
سليم : مسكها من درجاتها روحي خدى شاور بارد وانتي تهدى وخرج وقفل الباب.
ورجع الفيلا اول مره يطلع علي اوضه همس يطمن عليها وبعدين يروح يطمن علي امه واخته
فتح باب اوضه همس مكنتش موجوده قلبه اتقبض ودخل اوضته برده مش موجوده اه ممكن تكون نامت مع همس دخل ملقهاش قلبه اتقبض وماشي شبه بيجرى الله يا همس سبتيني ليه روحتي فين وبيفتح باب اوضه فريده لاقها نايمه مسك قلبه الحمد لله يا رب انك محرمتنيش منها. وفريده :  بتقراء قرآن تعالي يا حبيبي معلشي يا امي خضيتك لا يا حبيبي مافيش حاجه أنت مالك مخضوض ليه ابدا مافيش حاجه أنا هاخد همس تنام في اوضتها عشان ترتاحي في سريرك.
فريده سبها يا ابني نايمه دى فضلت تعيط لحد مانامت.
سليم وانا انا اوى من غير حضنها واديها اللي بتفضل متعلقه في رقبتي وشالها تصبحي على خير يا امي  وهي فضلت متعلقه في رقبته .
فريده : يارب اشوف عيالك قبل ما اموت.
سليم : دخل. حطاها على سرير واخدها في حضنه مس عاوز من الدنيا حاجه تانيه يارب يحميكي ليا يا قلب سليم ودفن وشه في شعرها وراح في النوم. 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند كوكي في المستشفي
عامر وصل ازيك يا طنط 
ازيك يا عامر 
عامر كوكي مالها يا طنط انا عاوز اشوفها.
رحاب مامت كوكي : ادخلها يا عامر بس اتاكد أنها 
أعصابها تعبانه  عامر سابها ودخلها.
عامر : راح جرى قاعد علي ركبه وكوكب كانت نايمه علي السرير ومسكها من ايدها مالك يا حبيبتي الف مليون سلامه عليكي ودموعه بتنزل علي وشها.
كوكي : حاولت تقوم معرفتش عامر وحشتني اوي  وانت كمان وحشتني شفت انا حصلي ايه شفت جمالي وشعرى كمان هيقع هينفع تفضل تحب واحده الموت هو اللي هيوصلها قبلك وبتعيط .
عامر ماسك لديها عمرك ما هتبعدى عني وحتي مش هياخدك مني عارفه ليه لانك بتجرى في دمي انتي هتسافرى احسن مستشفى في العالم تتعالجي فيها وهنتجوز وهنخلف اولاد كتير انتي بس اتحملي عشان خاطرى لو بتحبني .
كوكي : لو بحبك ده حبك هو اللي مخليني مستحمله احضني يا عامر حضنك هو الامان عارف اكتر حاجه اتمنتها ايه اني اكون مراتك حتي ولو ليوم واحد .
عامر : هيحصل بس انتي اتحملي شوى وحياه عامر عندك.
الباب خبط فضل حاضتها ماسبهاش الممرضه معاد جلسه الكماوى يا انسه ملك عامر دموعه نزلت علي حاله اللي هي فيها كوكي ماسكه فيه مش عاوزه أحدها حرام عليكم جسمي بيقطع سكاكين متقطع جسمي ببقي بتمني الموت من الالم عامر قولهم بلاش و لو بتحبني عامر بدموع وحياه عامر انتي اخدتي كل زره استحمال عندى والله ما معاد عندى قلب استحمل اشوفك كده عشان خاطرى استحملي وحياه حبنا.
كوكي : حاضر بس متسبنيش.
الممرضه : اتفضلي علي الكرسي.
عامر  : لا شكرا انا هشلها أوصلها فين يس.
الممرضه : غرفه الجالسه تعالي ورايا.
عامر شال كوكي وفضل معاها بس مستحملش يشوفها كده خرج بره كسر كل حاجه قدامه من صوت صرخها والألم اللي هي حاسه بيه وجه بتاع الأمن يزعق انت يا استاذ ازى تعمل كده انا هطلب الشرطه من غير شرطه خد الفيزا اسحب منها اللي يكفيك وكانت كوكي بطلت تسرخ لانها أغمي عليها من شده الالم عامر دخل مالها شفيها
الممرضه : يا فندم ده من التعب هنفوقها في الاوضه بتاعها يعني خلاص عامر شالها وراح بيها الاوضه بتاعتها والممرضه فوقتها ه فصل معاها لحد الصبح سابها ورجع الفيلا حزين وقلبه مكسور.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند بيت فتحي
اعملي حسابك انتي مش هتيجي معايا الفيلا هتقعدى هنا في البيت ده انتي وبنتك قليله الادب دى وانا هتجوز واخد هيثم معايا 
فتحي راح عاش في الفيلا واتجوز بنت عندها 20 سنه 
هيثم شوف يا حاج اظن انا سبتك اتجوزت علي الحاجه عشان هي خرجت عن طوعك بس انا لازم يبقالي مشروع انا كمان واتجوز.
فتحي طيب مشروع ماشي لاكن جواز مين اللي هتتجوز  واحد زيك اتهم مرتين في الاغتصاب لولا ستر ربنا كنت روحت في داهيه ايه يا حاج مش اتحوزتهم عشان سمعتهم هنشوف اني هناسب تكبر راس في البلد سبني بس اعمل المشروع بتاعي فتحي اديني بس نص مليون واتفرج
فتحي بس هاخدهم تاني بالفوايد هيثم ماشي يا حاج اللي يسمعك يقول فلوسك امال لو مش جياللك سغلقه فتحي ده اللي عندى موافق ماشي مش موافق ماشي هيثم موافق امرى إللي الله
شربات : بدلع ينهار ايه يا فتوحي مش تقول إن هيثم رجع مش قولت هيبات في المركز وإليه قميص نوم اللي حد ما جرى
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
فريده هعمل ايه هفضل أدور عليكي لمتي نفسي الايكي تعبت وانا ضميري بيوجعني من تدوير عليكي ومطلعه صورتها وبتكلمها دخل عليها عامر
اترك في حضنها وفضل يبكي علي حال حبيبته  مش حاملها حاجه فريده مالك يا قلب امك ايه اللي حصل لده كله .
عامر :  بدموع وصوت مخنوق هموت يا امي نفسي استخبه في حضن زى زمان خبيني يا امي وبيبكي 
فريده : هتفضل طول عمرك تزعل من حاجه او حد تيجي تعيط ومترداش تقولي مالك واخدك في حضني وتنسي وجعك وعمرك ما حكتلي  من وانت صغير  كده ربنا يروق بالك يا قلب امك.
عامر : دافن وشه في صدر فريده يا ريت يا امي كل الوجع زى زمان وفضل يبكي لحد ما راح في النوم وفريده فضلت تقراء قران لحد ما نام.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تعالي افرجك علي الحاجه اللي جبتها وبالمره شوفي اوضتي اللي ما دخلتيهاش ولا مره اصلي مش متعوده والله معرفش أبيه سمحلك ازي ورفعت ايديها سليم سيف الدين بذات نفسه تواضع وقعدك معاه .
همس يا سلام ليه مش نشبه ولا ايه وبعدين هو اصلا طول الوقت مش موجود نفسي اعرف بيروح فين .
سهيله :  هقولك علي سر ده بس محديش يعرفه 
ايه هو بس توعدني انك متقوليش لحد.
ابيه يعرف واحده وبيرحلها انا سمعته مره بصدفه وهو بيكلمها وكان بايت عندها وبيقولها نسيت لاب جانب السرير الباقي انتي عارفه طبعا.
همس : حبسه دموعها بالعافيها ايه ومربعه ايديها.
سهيله: لا طبعا بس يا بنتي أبيه ده اسمه ينقال في مكان تنفتح بتعمله الف حساب محدش بيقدر يقف قدامه عرفتي بقا.
وفضل يتكلمه  لحد ما فون سهيله رن وكان محمد وسبتها لدموعها ومشيت.
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent