رواية بلطجي أحب معاقة الفصل التاسع 9 بقلم صباح عبدالله

 رواية بلطجي أحب معاقة الفصل التاسع 9 بقلم صباح عبدالله

رواية بلطجي أحب معاقة الفصل التاسع 9 بقلم صباح عبدالله

رواية بلطجي أحب معاقة الفصل التاسع 9 بقلم صباح عبدالله


أدهم اسمع ياض انت لو فكرت مره تانيه تبص بس على ريم انا هاقتلك😤
ريم مش عارفة ليه مبسوطه اوي من أدهم بجد شعور جميل اوي لما تحس ان في حد مستعد انه يحميك من اقرب الناس ليك 🙂
أدهم روحت عند ريم وانا مش طايق نفسي 😤تعالى عايزك
ريم بس انا لسه ماطمنتش على ماما🥺
أدهم انا لم اقول عايزك تجي واخدها ودخلوا الغرفة اللي انا كنت فيها
ريم اضيقت من الأسلوب ده في ايه هو انا حماره علشان تشدني بالشكل ده 😠
أدهم ايوه حمارة علشآان مش بتفهمي الكلام اللي انا بقوله عجبك اللي حصل 😡
ريم احترام نفسك يادهم مين اللي حمارة🤨
أدهم ريم انا مش طايق نفسي دلوقتي ردي عجبك اللي حصل انا قولتلك ايه مش قولت لكي ما تطلعيش من هنا غير لما اكون انا معاكي قولت ولا ماقولتش
ريم ماهو انا روحت علشان اشوف بابا على مانت تخلص😥بس ماكنتش اعرف ان ده كله هايحصل والله العظيم 😣😭
أدهم طيب انتي بتعيطي ليه دلوقتي 😕
ريم علشان انت بتزعق ليا😩
أدهم لا والله ياختي عندك دم😒
ريم ليه هَو حد قالك اني مش عندي دم😡
أدهم يالههههوي عليكي ياريم هو انتي بتتحولي يابت ماكنتي من شوية عامله زي الملاك 🤨
ريم تصدق ان انا اللي غلطانة علشان بكلمك😟
ادهم لا ياراجل 😑
ريم بعصبيه 😤انت رخم يادهم
أدهم وانتي عسل النحل 😉
ريم نعم 😳
أدهم أنعم الله عليكي ياقلبي ❤️
ريم 😳 طيب عايزة اروح عند ماما
أدهم قربت منها الله ياخربيت جمالك هو انتي حلوه كدا بكل حالاتك ولا علشان انا اللي بحبك😉❤️
ريم ابعد لحد يدخل😳
أدهم لا مش هابعد طول مانتي زعلانه مني 😁
ريم بس انا مش زعلانه 🙁
أدهم لا زعلانه وانا لازم اصلحك علشان تكلميني تاني 😙
ريم طيب مانا بكلمك🙄 اهو وابعد بقاا علشان انا متوتره من قربك ده😳
أدهم طيب أثبتي ليا انك مش زعلان كدا 😊
ريم مش فاهمه قصدك 🙄
ادهم بوسيني بوسه وانا اتأكد انك مش زعلانه 😁
( نسي انه
في مستشفى 😂)
ريم ابعد ياقليل الادب واحد مش محترم 😡
أدهم خدي يابت هو مين اللي مش محترم يامحترمه😠انا بكون جوزك 🙁
ريم انت هو في حد غير يعني🤔
أدهم اقسم لك بالله ياريم لو ماحترمتي نفسك لكون ضاربك قلم يخليكي تفكري 💯 مره قبل ماتتكلمي 😤
ريم ولا تقدر تعمل حاجه 😌
أدهم بقاا كدا ياريم 😠قد كلامك ده 🤨
ريم خوفت لا المجنون ده يعملها بجد هو اصلا عملها قبل كدا😟لا ياسطا اهدي كدا انا الصغيرة في الاخر وانت الكبير ☺️
ادهم🤨تصدقي انك مجنونة ازاي بتقدري تتحولي بسرعه دي🤔بس تعرفي عجبتني كلمة ياسطا منك يازميل 😎
ريم 😳والله
أدهم انت يابابا اي حاجه منك عسل ياسطا 😁ده انت اللي في الحته الشمال❤️😉
ريم انا بقول نروح لماما بقاا وكفاية كلام فاضي 😌
أدهم تصدقي انك بت جز*مه😡 والله خسارة فيك الكلمه الحلوه عدي قدامي سديتي نفسي الهي يسيد نفسك🧐
ريم الله يسامحك 😌
أدهم الله خربيت برودك هاتجنيني منك 😡
ريم ليه هو حد قال انك عاقل 😲🤭
أدهم يمسك ريم من شفايفه من غير اي إنذار 👈👉
ريم تذق أدهم وتجي ضرابه بالق*لم انت واحد نسوجي ومش محترم مش علشآان سكت لك مره تعملها وقت ماتحب وانا لسه مش موافقة على الجوازه دي 😧
ادهم بغضب انتي عارفه عملتي ايه😠😡
ريم انت اللي غلط 😟
أدهم يخبط على الباب جامد 😠اطلعي من قدامي دلوقتي ياريم احسن لكي 😤
ريم أدهم انا اسفه والله مش قصدي اني ارفع ايدي عليكي بس انا مش بحب حد يقرب مني 😰
أدهم يمسك ريم من بوقها جامد و بصوت الأفعى عارفه ياريم لو كان. واحده غيرك عملت كدا انا كنت عملت فيها ايه انا كنت كسرت لها ايديها ولا كنت هخاف من حد بس انتي عند نقطة ضعفي بس اقسم بالله ياريم وبحب ربنا اكتر من اي حدا لاهاعرفك مين أدهم من هنا ورايح وعد يلا علشان نطمن على امك علشان اخدك اروحك
ريم بس انا مش عايزه اروح عايزه أفضل مع ماما
أدهم بغضب وصوت خالي من الحنان سمعتي انا بقول ايه
ريم بخوف انا مش هروح 😖
أدهم بقاا كدا طيب عقاب لكي بقاا أن هتروحي من غير ماتشوفي امك وهشوف يانا يانتي ياريم
ريم سبني يادهم انا عايزه اطمني على امي
أدهم مسك الكرسي بتاع ريم وطلع علشان يروحها
ريم بدموع سبني يادهم عايزه اشوف امي
رضا يسمع صوت ريم خير يادهم واخد ريم ورايح فين
أدهم وبين على وشه الغضب لاماتخفش ياعمي رضا انا هروح ريم احسن
ريم بدموع بس انا مش عايزه اروح من غير امي
أدهم بصوت عالي بس اسكتي مش عايز اسمع صوتك 🤫
ريم تعيط وتسكت
صالح في اي ياريم ياحبيبتي بتعيطي ليه كدا
ريم بالله عليك ياعمو صالح خلي أدهم يسبني اطمن على ماما
صالح ليه هو انت واخد ريم على فين يادهم
أدهم وعيون الغضب على ريم لو سمحت ياحاج انت وعمي رضا ريم مراتي دلوقتي وانا حر اروحها ولا اسيبها يلا وخدها ومشيت فعلا هي بجد صعبانه عليا بس هي اللي اجبرتني على الطريقة دي
وبعد نص ساعة كنت في الحارة انا وريم
أدهم تعالى اقعدي مع هاله على مانرجع
ريم بدموع بالله عليك يادهم رجعني المستشفى تاني اطمني على امي والله العظيم أسفه
أدهم لا ياريم انا لم بقول كلمه مش بنزلها الارض وانتي اللي خلتيني اتعامل معاكي بالأسلوب ده انا ماكنت عايز اوريكي الجانب ده مني بس انتي اتمديتي كتير قوي يا ريم باللي انتي عملتيه
ريم اسفه والله يا ادهم بس خدني اشوف ماما اطمن عليها حرام عليكي انا خايفه عليها والله يا ادهم مش هاكلمك ولا هاعمل اي حاجه تاني تزعلك بس بالله عليك عايز اشوف ماما واطمن عليها
ادهم بحزن اخلصي يا ريم علشان انا مش فاضي عايز ارجع تاني المستشفى علشان اطمن على خالتي حنان وانت تطلعي تقعدي مع هاله اختي على مارجع مش عايز كلام زياده في الموضوع يا ريم كفايه اللي انا فيه
ريم أدهم بالله عليك🥺
ادهم بعصبيه وصوت عالي ماتخلصي يابت انتي انا مش فاضي للدلع بتاعك ده ويجي ومسكها ومطلعها من العربية
ادم ايه ده أدهم باشا مالك ياحلوه مش دي يرضو ريم
ريم تبص على أدهم بستحقار انا فعلآ كنت هبله لم فكرته محترم بس لا ده بلطجي وهايفضل بلطجي
أدهم عايز اي يادم انا عفريت الدنيا بتنطتط في وشي دلوقتي
ادم يبص على ريم نظرات است*حقار لا مش عايز بس انا كنت قاعد على القهوة وسمعت صوتك قولت اجي اشوف في ايه
أدهم لسه هيتكلم التليفون يرن
أدهم يبص على آدم ويفتح التليفون ايوه خير ياحاج
في الجانب الاخر
صالح انت فين يادهم تعالى على المستشفى بسرعة
أدهم خير يا حاج في حاجه؟؟
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة جميع الفصول : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent