Uncategorized

رواية أحببت رئيس العصابة الفصل العشرون 20 بقلم آلاء فرج

 رواية أحببت رئيس العصابة الفصل العشرون 20 بقلم آلاء فرج

رواية أحببت رئيس العصابة الفصل العشرون 20 بقلم آلاء فرج

رواية أحببت رئيس العصابة الفصل العشرون 20 بقلم آلاء فرج

جري عليها الشامي وكتم بوقها وقفل الباب برجله 
الشامي بخبث :يا اهلا وسهلاً 
فتحي بصدمه :…….
الشامي بخبث :ما تردي يا حلوه 
شاورت فتحي على ايده اللي محطوطه على بوقها عشان يشيلها عشان تعرف تتكلم 
شال الشامي ايده من على بوقها وقال :عارفه لو صوتي هعمل فيكي اي
بحركه سريعه ضربته فتحي برجليها تحت الحزام وهو بصلها بصدمه وراحت هي جري تفتح الباب وخرجت من الاوضه
في ممر المستشفى
فتحي بصريخ : عااااااااا اا الحقوني الحقوني عااااااااا
جري عليها الشامي بسرعه واخدها علي أوضه عمال النظافه وكتم بوقها وبصلها بغضب
الشامي بغضب :انت متخلفه حظك ان ما كانش في حد في الممر وما حدش سمعك، انت مجنونه دا انا هطلع ****
فضلت تضرب فيه فتحي بالبوكس في بطنه وتضربه على رجله
الشامي بوجع :اااااه يخوبيتك اثبتي بقا بطلي ضرب اااااه
مسكت فتحي كوبايه مياه كانت على الترابيزه اللي جمبها وخبطتها جامد في رأس الشامي
وقع الشامي ورأسه فضلت تنزل دم واغم عليه
دخل نادر وهو بيعرج برجله وساند على الحيطه
نادر بصدمه :اي الدم ده انت قتلتيه، اااااااااه
خبطته فتحي بالكوبايه التانيه على رأسه ووقع
فتحي بغضب :أشكال **** اي القرف ده
جريت فتحي على برا وفضلت تصرخ وتنادي على أحمد ورودينا
فتحي بصريخ وهي بتجري : عييييبييبي أحماااااااد روووووودينا تعالوا بسرعه
جري أحمد ورودينا على الاوضه اللي شاورت عليها فتحي
دخلوا الاوضه لقوا نادر والشامي مرمين في الأرض وسايحين في دمهم
أحمد بصدمه :يا اختيييييي يا اختيييييي يا اختيييييي عملتي اي فيهم يا مصيبه ربنا ياخذك
بينما رودينا اغم عليها من منظر الدم
فتحي بضيق :اي البت دي دي مايصه خالص
أحمد بضيق ومسكها من الجاكت بتاعها :دا انت جبااااره قتلتي رجاله بتشتغل في المافيا يا بهيمه انت مستحيل تبقى بنت الله يخربيتك اي اللي حصل
فتحي ببلطجيه :اوعي يا ااابا ايدك لتوحشك بدل ما اخليك يتصفي دمك زيهم
 اااااااااوعاا ايدك
أحمد بصدمه :مستحيل تكوني بنت انا كارجل خوفت منك، اي اللي حصل
حكيت فتحي اللي حصل وانها دخلت لقيت الشامي في اوضه نادر اللي هو اصلا مفروض يكون في السجن ونادر كان واقف على رجله عادي
أحمد بصدمه : ازاي ده البوليس اخد الشامي قدام عينا اكيد كان هيقتل مراد
فتحي بتكبر : لولا فتحي هانم اللي هي انا يعني كان زمان مراد مات مش عارفه بجد من غيري اي اللي هيحصل اوعي كده
ضحك أحمد عليها و راح لدكتور عشان يجي يوقف النزيف اللي عند نادر والشامي وراح أحمد اتصل بالبوليس عشان يقبضوا على الشامي ونادر
في صباح اليوم التالي
تسريع للأحداث فاق مراد وبقا كويس وخرج من المستشفى بعد ٣ايام بس كان بيمشي على العجاز ورودينا فضلت معاه ما سابتهوش لحظه ومراد فرحان اوي ان رودينا مش هتهرب منه تاني وما بقيتش تكرهه
بينما فتحي وأحمد علطول في خناق وأحمد بدأ يحبها وقرر يعترف ليها بحبه
بينما كان نادر والشامي اتحكم عليهم بالإعدام واليوم اللي خرج فيه مراد من المستشفى يوم أعدامهم واليوم اللي هيقرر فيه أحمد أن يعترف بحبه لفتحي
يوم خروج مراد من المستشفى
في عربيه أحمد
كان سايق أحمد العربيه وجمبه فتحي اللي عماله تتخانق معاه ووراء مراد وجمبه رودينا
فتحي بغضب : ماليش دعوه عايزه اسمع اغنيه شعبيه
أحمد بزعيق : لأ هشغل اغنيه رومانسيه ما بحبش التلوث السمعي ده
فتحي بزعيق :لا ماليش دعوه عييييييي
مراد بغضب :مش هنشغل ولا ده ولا ده شغل اغنيه حزينه ومش عايز اسمع صووووت 
After 5 Mintes
كده كده يا قلبي يا حته مني يا كل حاجة حلوه فيا????
كده ????
كده هتمشي وتسيبني وحدي في الحياه والدنيا دايه ????
أحمد بضحك : اي الاغنيه دي منك لله يا مراد
After  1 hours
وصلت عربيه أحمد قدام شقه مراد الاولانيه اللي قريبه من قصر الجد والجده
نزل مراد وهو ساند على العجاز ورودينا مسنداه واحمد وفتحي بيتخانقوا كالعاده
مراد بزهق :انا زهقت بطلوا خناااااق
طلع مراد فوق على اوضته ومعاه رودينا ورزع الباب
أحمد بغضب : شايفه مراد اضايق اهو
فتحي بضيق : بطل زعيق صوتك يبقى واطي وانت بتكلمني
أحمد بغضب :نعم نعم ده لييييه إن شاء الله بكلم وزيره
فتحي بغرور : انا السبب في القبض على اكبر تجار أعضاء الشامي ونادر هههههه فخوره بنفسي اوي
أحمد بأبتسامه : وانا كمان فخور بيكي
فتحي بصدمه :كح كح اي ده ما اتفقناش على كده لازم نكمل الخناقه و
أحمد بأبتسامه :بحبك تقبلي تتجوزيني
بصتله فتحي بصدمه وبعدين عينها اتملت بالدموع وو
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية مسك للكاتبة ملك أحمد

‫4 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى