Uncategorized

رواية الضائعة الفصل العشرون 20 بقلم بسمة سلام

 رواية الضائعة الفصل العشرون 20 بقلم بسمة سلام

رواية الضائعة الفصل العشرون 20 بقلم بسمة سلام

رواية الضائعة الفصل العشرون 20 بقلم بسمة سلام

كنت نايمه علي السرير وبدات اقتنع باني هنتهي وان خلاص بموت… 
دخلت ممرضه تطمن علي ضربت القلب 
الممرضه:  اي دا مين الا شال جهاز التنفس.. يا دكتور  الحقني يا دكتور.. 
جري الجميع علي العنايه المشدّدة.. 
اسر:  ف اي هيا كويسه 
شهاب:  طمنونه
الدكتور:  انا كدا اتاكد انها كانت محاولاا قتل… ولسه مصممين. 
حياه. مين الا بيعمل كدا ف بينتي مين مين 
محمود. اهدي يا حياه 
الممرضه:  كان ف سم يا دكتور بس احنا ركبنا المحلول في
 اديها المشكله دلوقتي ان ف سم لسه  الدم وهيا لزم تفوق عشان نتاكد انها لسه عايشه وانها بتقاوم .. 
الدكتور:  طب واي الحل هيا رفضه خاالص تصحي يا دكتور رفضه استقبال اي حجة… 
كنت سمعاهم بس مش هخرج من المكان دا المكان دا امان اكتر من  عندهم.  
هاله:  لزم تفوق 
شهاب:  يا رب تفوق… 
كنت قعده ف عالم خيالي ومبسوطه جدا اني بعيده عن كل الناس دي.. 
بسمه:  طب هو اي نظامك بقاااا
نغم: ف اي 
بسمه: يلا اصحي 
نغم:  لا ونتي مالك اصلااا 
بسمه: يبنتي اخلاصي قدمنا لسه وقت طويل ومشوار انجزي 
نغم: انا مش هفوق خلاص
بسمه: استني هنا انتي هتمشي كلمتك عليه 
نغم: انا مرتاحه  كدا 
بسمه: والباقي  مش مرتاحين 
نغم : انا البطله  وانا اهم حد….
بسمه: انجزي يا بت امي عايزني اعمل السحور انجزي بقا..
نغم: لا 
بسمه.بت بقولك اي يلا اصحي
نغم : لا يا بسمه 
بسمه: انا يتقالي لا انا يتقال لي  لا  يا بت انتي يا بت انتي يا   يا بت انتي يا بت …
نغم بصراخ : انتي السبب ف كل دا اصلا…
بسمه بصراخ اكبر: واطي صواتتتتتتتتك ونتي بتكلميني ????????????
نغم:بس يا بت 
بسمه: يا بت هموتم ف الروايه وربنااا..
نغم::  دي الا نقصه 
بسنه: لي يعني انا عملت اي يعني لكل دا.
نغم: انتي خليتي اهالي يرموني 
بسمه: اها 
نغمم: واسر كرهني 
بسمه : اهاااا 
نغم: وخلتي  اميره تعذبني..
بسمه: حصل ????
نغم: وحاتم يسيبنيي وشهاب  يحبني وعبدالله يموت 
بسمه:  حصل 
نغم:  وخليتي  حد يضربني بالعربيه وسم ف جسمي  كمان.
بسمه: نبيهااا مشاء الله..
نغم: امال هتعملي اي فيا تاني يخربيتك 
بسمه: بنت عيب  ازاي تزعقيلي كدا انتي  حياتك  كلها بين ايديا.. يعني  لو كتببت..
بسمه :   سكينه ف قلب نغم.. هتختفي يا هابله..
نغم:  بقولك اي انا مش هرجع معاكي خلاص كداا..
بسمه:طب تعالي نقعد طيب 
نغم: فين
بسمه: علي الارض 
نغم: لا هدومي تتوسخ 
بسمه: اعاااااا يا بت انجزي انا لزم اخرج عالم الوقع انا  امي
 عايزني اعمل السحور الله لا يسئك.. 
نغم: اهو خير 
بسمه: نتي لزم ترجعي عشان تلقي حل للمشاكل الا فاتت والا جاايه 
نغم: هو لسه ف 
بسمه: اهاا
نغم: اقتليني بالسم او بخنجر اقولك احسن ارميني من فوق الكبري 
بسمه: مش لدرجتي يعني انا حتي طيبه معاكي 
نغم: كدا وطيبه امال لو بتكرهيني هتعملي فيا اي 
(شهاب: ارجوكي فوقي يا نغم ارجوكي..)
بسمه: يلا افتحي عينك الواد مستنيكي 
#بقلم_بسمه_سلام نغم: لا مش هخرج بردووو 
بسمه: هو انا باخد رايك لي دا انا اكتبلك بارت يقلبك ضفدعه احسن..
نغم:: طب قوليلي مخبيالي اي ف الا جاي
بسمه:  بابتسامهة مصايب 
نغم: هو انتي مبتعرفيش تعملي غير مصايب يا بنتي ابوس ايدك فرحيني 
بسمهة:  يعني اعمل اي 
نغم:  اقولك بلاش السوال دا انتي شايفه انهي فيهم مناسب اكتر..
بسمه: اختاري وانا اكتبلك 
نغم.لا انتي اختاري 
بسمه: لا انتي طبعا البطله 
نغم:: وانتي الكاتبه المبدعا
بسمه:: انتي الا هتتجوزي 
نغم: وانتي  الا هتجوزهولي 
بسمه:  انتي الا هتحبي 
نغم:  انتي الا هتحبيبيني في. 
بسمه::  بقولك اي اختاري اي حد وخلاص 
 نغم: مهو انتي الا جيباهم مزز اعملك اي…
بسمه: تعالي علي نفسك واتجوزي واحد واصحي يلا عشان نلاحق نكمل 
نغم: استني طيب قوليلي  مين هو الباشا الكبير ومين الباشا الصغير 
بسمه: بصي يا اختي مش هعرف اقولك دلوقتي 
نغم: بس انتي الا بتكتبي واكيد عارفه 
بسمه:  وقفت وحطيت ايدي علي كتفاهااا..انتي هتعرفي حقيقتك واسمك ودنيتك وكل حجة بقااا…
نغم:انتي لزم تقوليلي انا هصحي علي اي بالله عليكي ..
 لاني تعبت بصراحه..
بسمه: تعبتي اي دانا جبتلك اتنين حراميا بيضحكوو اهوو 
نغم:  بقولك  اي انا زهقت  منك 
بسمه:  طب انجزي انتيي شويه 
كنت خارحه بس نغم ندات عليه… بسمه 
بسمه: خير قبل مامشي عايز اي 
نغم بدموع:  امي عايشه ولا لا..
بسمه: لي
نغم: عشان ارجع ادور عليها 
بسمه: بص يا لمبي  يا خويا.. عشان اكون جادعه. معاكي:
 اهاا.. عايشه بس ف لغز لزم تحلي عشان توصللها وكمان القريبين منك هما دول اهلك بس مختفين …
نغم:  المهم انها عايشه 
بسمه:  انت همشي 
نغم. طيب تمام 
بسمه:  روحي يا شيخه منك لله  
نغم:  انا برضو يا شيخه دي تاني حادثه عربيه منك لله 
بسمه: المره الجايه افكر ف حجة جديده
نغم: ونتي ام المفاحات الصراحه دايما بتفاجايني 
بسمه: يلا باي 
يلا اصحي بقا اصحي اصحي اصحي… 
فتحت عيني فجاه..
المجهول:  الحقنا يا باشا..نغم لسه عايشه..؟؟ 
المجهول ة انا جاااي.
يتبع….
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عريس من ديزني للكاتبة ندى حمدي

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!