Uncategorized

رواية أنت طريقي الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا

♥️ عند علي ♥️
شرين كانت طول الوقت بتغريه وضحي مكنتش واخده بالها علي راح اوضة شرين وشرين كانت واثقه انو هيجي دخل من غير ما يخبط 
شرين : جاي ليه 
علي بخبث : مفيش بس جاي اشوف القمر 
شرين بأبتسامه : علشان تشوف القمر ف لازم في الحلال 
علي : ومالو في الحلال موافق
شرين بخبث : بس بشرط ترمي بنتك دي في أي مكان متقعدش معايا هنا
علي بصدمه : ايه 
شرين بدلع : بص ياحبيبي هي مش بتحبني ف طبعا هتفضل كدا تضايقني يرضيك تضايقني يعني
علي : خلاص هجبلها شقه تعيش فيها 
شرين قربت من علي بدلع : ماشي ياحبيبي بس المهم مهري يبقا الفيلا دي ايه رأيك 
علي : ماشي موافق المهم نتجوز 
شرين بخبث : ماشي ياحبيبي وانا موافقه
شرين في سرها : والله لبيعك كل حاجه تملوكها ….
__________________________________________
❤️عند امال ❤️
وبعد 5 سعات العمليه نجحت واساف خد عين اركان وفاقو من البنج وكانو معا بعض في نفس الأوضه 
اساف وهو بيحط ايدو علي عينو لقه فيها شاش  : ايييه الي حصل 
اركان : ممكن تهده 
امال : هحكيلك 
امال بدأت تحكيلو كل حاجه 
اساف بغضب : ازاااااي تعمل كدا يااركان 
اركان : انت اخويا لازم اعمل معاك كدا واكتر 
اساف حاول يقوم من علي سرير وآمال سندتو 
اساف بزعيق : وديني عندو 
امال : حاضر 
امال قربت اساف من أركان وخلتو يقعد علي السرير واساف حط ايدو علي وش اركان وفضل يحسس عليه لغيت لما وصل لعينو ولقه فيها شاش 
اساف بغضب : انت حمااار انا بكرهك طول الوقت ده كنت بحاول انقذك وانت تعمل كدا في نفسك
اركان : علشان بتنقذني لازم انقذك 
اساف بغضب : لااااا انت مش بتحبني 
اركان مسك ايد اساف : ممكن تهده 
اساف : لااااااااا
امال بأبتسامه : شوفت بيحبك قد ايه 
اساف بحزن : لااا
امال : طيب انا هحكلكم قصه كدا صغيره بصو الحصل كلأتي
❤️فلاش باك❤️
 امال مقدرتش تستوعب كل ده وكانت بتفكر هتعمل ايه وبعدين افتكرت اسلام 
امال في سرها ؛ اسلاااااام ايوا اسلاااااام 
امال مسكت تلفونها ورنت علي يامن فيديو ورد 
امال : يامن خلي رجلتك يتأكدولي علي حاجه كدا 
يامن : حاضر بس ايه هي 
امال : اسلام شوفلي بيشتغل في ايه بظبط بس كل ده بسرعه 
يامن : ادني 5 دقايق 
امال قفلت التلفون ودخلت لدكتور 
امال : اركان فين 
الدكتور : ادتلو مخدر ونام وهنعمل العمليه بعد ربع ساعه بظبط 
امال دخلت اوضة لقتو نايم علي سرير وكان السرير الي جمبو  نايم فيه اساف وقفت بين الاتنين ومسكت ايد اركان والايد تانيه مسكت بيها ايد اساف وقالت : هعمل المستحيل علشان انقذكم 
الدكوره جاه من وراها وقال : يلا علشان العمليه 
امال بدموع : ماشي 
في لحظه دي تلفون امال رن وردت عليه بسرعه 
امال : ها يا يامن 
يامن : ده طلع بيشتغل في سرقه الاعضاء 
امال بسعاده : بجد 
يامن : مالك مبسوطه كدا 
امال : اسمع كوويس  انت هتقول لي رجالتك انهم يروحو يجبوه حالا
يامن : ليه 
امال بغضب : يامن اسمع الكلام 
يامن : طيب هو هنا في القاهره 
امال بسعاده : بجد الحمدالله بسرعه بقا يايامن وخليهم جيبوه في مستشفي …..
امال قفلت التلفون وقالت لدكتور : بص استنا بس نص ساعه وفي متبرع تاني هيجي ويتبرع
الدكتور : بس 
امال : ارجوك ثق فيا 
الدكتور : ماشي هستنا 
امال قعدت جمب اركان علي سرير وبدأت تفكر…
وبعد نص ساعه يامن اتصل علي امال 
يامن : جابوه برا المستشفي اهو 
امال : تمام 
امال قفلت التلفون وطلعت برا الأوضه وسألت الممرضه : فين هدوم اساف 
الممرضه : ثواني وهجبهملك 
الممرضه راحت تجيب الهدوء وآمال كانت علي وشها الابتسامه كانت مبسوطه أنها هتقدر تنقذهم الممرضه جبتلها هدوم اساف ودتها مسدسو 
امال : تمام شكرا 
امال لقت تلفونها بيرن وكانت حنين بتتصل علي امال قفلت التلفون وطلعت برا المستشفي لقت رجالة يامن في العربيه ركبت قدام وبصت وراها لقت اسلام متكتف ومعه اتنين من رجاله يامن قاعدين جمبو 
امال بهدوء : فكوه
اسلام بصدمه : امال 
امال ببرود : بص علشان منضبعش وقت كتير انت هتدخل دلوقتي تقول لدكتور انك مستعد انك تتبرع بعينك 
اسلام بغضب : نعم اتبرع بعيني ولمين 
امال : متعمليش صوتك انا كنت بسمع عنك اشعات انك بتشتغل في سرقه الاعضاء 
اسلام بتوتر : اهو قولتي اشعات 
امال : ولو قولتلك اني بعت راجل من رجالتي القسم ومعه ورق وفيديوهات تخصك وتوديك في داهيه ومستني مني مكالمه يأما اقولو قدم الورق يااما اقولو امشي 
اسلام بغضب : مستحيل 
امال مسكت تلفونها بهدوء وعملت نفسها بتكلم حد 
امال : الو بص قدم الورق الي معاك كلو للبوليس
اسلام بسرعه : استني بس
امال ببرود: ها 
اسلام : طب انا ممكن اديكي عين من ناس الي انا سرقت منهم اعضائهم
امال بسخرية : ليه مفكرني حقيره زايك انا لما جبتك هنا جبتك وانا واثقه انك تستاهل الي هيحصل ده
امال مسكت تلفونها تاني 
اسلام بضعف : خلاص خلاص موافق 
امال بخبث : الو خلاص امشي 
امال : يلا انزل من العربيه
اسلام نزل من العربيه وآمال نزلت وحطت في ضهرو المسدس 
امال بهدوء : انك تبقا اعما احسن ماتبقا في سجن 
اسلام بصلها بكره وبعدين دخلو المستشفي ورواحو لدكتور وآمال لسا حاطه المسدس في ضهر اسلام
الدكتور : يعني متأكد انك عايز تعمل العمليه دي 
اسلام بص لي امال وبعدين بص لدكتور وقال : اه 
الدكتور : تمام يلا علشان تجهز وفعلا الدكتور خد اسلام وجهزو للعمليه  وآمال فضلت معا اركان طول وقت العمليه وفرحت جدا لما عرفت انها نجحت وطلبت من الدكتور يحط شاش في وش اركان واساف يبقا معه في نفس الاوضه 
♥️انتهاء الفلاش باك♥️
امال : بس ده الي حصل 
امال قربت من أركان وشالت الشاش من عنيه عنيه بهدوء وهو فتح عنيه وبص لي امال بحب 
اركان : عملتي كل ده علشاني 
اساف : علشانا ياحبيبي علشانا
اركان بضيق : يخربيتك فصلتني 
امال بضحك : المهم العيون الحضره دي افضل اشوفها علطول 
اركان : ماتجيبي بوسه 
اساف : اه اه استغلو أني اتعميت 
اركان بضحك : مخلاص ياعم كلها شويه ويشلولك الشاش وترجع تاني تشوف 
اساف بضحك : كنت هاخد عينك الخضرا دي واجنن بيها كل البنات 
اركان : خد كل حاجه المهم تبقا كويس 
اساف : حبيبي ياصحبي 
امال : حنين عماله ترن عليا من بدري وكمان ماما وجدو 
اساف : اوعي تقوللهم حاجه لما نرجع نبقا نقولك 
امال : اشطا 
اركان نزل من علي سرير وقرب سريرو جمب سرير اساف وبعدين قعد هو وآمال 
اساف : اه هتلزقو فيا بقا 
امال بضحك : اووومال ده انت حببنا
اركان : وروحنا 
امال : وقلبنا
اركان : ونبضنا 
امال : وحياتنا 
اركان : وأمانا
اساف بسخرية : ايه المحن ده 
اركان بضحك : احنا غلطانين 
امال : ايوا والله 
اساف بضحك : طب حضن جماعي بقا
اركان حضن اساف بحب 
اساف بضحك : ونبسه للانسه
اركان بضيق : مستحيل 
اساف : اينعم انا مش شايف بس 
اساف مد ايدو قدامو ولقه امال وبعدين شدها وحضنها 
اركان بغضب : اسااااااف
اساف بضحك : ده حضن اخوووي ياأخي 
اركان شد امال من حضن اساف وقال : برا حياتييييي يلا
اساف وامال انفجرو ضحك علي اركان ……
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية منقذي للكاتبة ياسمينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!