Uncategorized

رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثاني والعشرون 22 والأخير بقلم ريهام جمال

  رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ريهام جمال

 رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ريهام جمال

 رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثاني والعشرون 22 والأخير بقلم ريهام جمال

زين دخل متعصب وبصوت عالي:بسملاااااااااه
بسمله كانت قعده بتتفرج علي التلفزيون ف أوضتها فوق سمعت صوت اتفجعت ونزلت جري لقتو واقف قدمها وشكلو متعصب جدا كانت خايفه منو
بسمله:ن..نعم
زين قرب منها م غير ميكلم كلمه وحده وبسمله خايفه م هدوؤ الغريب وفجاءه لقت قلم نزل علي وشها وقعها علي الارض 
زين:متخيلتش انك رخيصه يالشكل داا توقعت منك كل حاجه الا دا يبسمله…لييي….لييي انتي الوحيده الحبيتها ووثقت فيها طلعتي رخيصه كداا ليييييييييي
سكت شويه وبعدين قال: بسمله انتي طالق واحسنلك مشوفش وشك تاني وطلع وسبها ف صدمه
بسمله لسه علي الارض بتبص للمكان الكان زين فيه ومش مستوعبه اي الحصل قالت بالا وعي:زين…زين طلقني اناا اتطلقت (ودخلت فحاله ضحك وعياط هستيري لدرجه اللي يشوفها يقول عليهاا اتجنت)
……………………………….
…..:الو يباشا 
   …….: تبدء تنفيذ النهارده عيزه تكوني عندي النهارده بأي شكل
……:حاضر النهارده هنبدء تنفيذ
……………………….
في مكان ما كان ع البحر سرحان مش واعي ف الحصل ومازال مصدوم وافتكر احداث النهارده
فلاش باك
زين قاعد في مكتبو بيقرء ورق مهم جدا فجاءه لقي تليفونو رن طنشو لانو كان مشغول جدا لكن المتصل كان مصر انو يرد عليه
زين:الو
…..:الو يزين عيزه اقبلك النهارده ضروري
زين باستغراب: مين انتي
….:لما تيجي هتعرف كل حاجه واحسنلك تيجي
زين بعصبيه: تهديد دا ولا اي
……: خالص بس الهتشوفو دا مهم ليك جدا ف انتظارك في مطعم(….)متتاخرش
والخط قطع زين كان متردد يروح ولا لا بس قرر يروح
بعد ساعه كان وصل المكان دخل فضل يدور بعنيه ع الشخص المفروض يقبلو لكنو اتفاجاء بزينب صحبه بسمله بتشاور ليه 
زين اتقدم نحيتها وبهدوء قال: انتي الرنيتي عليا؟
زنيب بنبره مستفزه: ايوه انا..
زين بنفاذ صبر: عشان؟
زينب:عشان اوريك حقيقه الانسانه الانت مخدوع فيها 
زين بعصبيه :شكلك اتجننتي انتي عرفه بتكلمي علي ميين دي بسمله صحبتك… بعدين بسمله اشرف م ميه شبهك
زينب بهدوء مستفز:ههههههه هنشوف الكلام دا بعد متشوف الفيديوهات دي
فجاءه طلعت فون مليان فيديوهات لبسمله مع شخص غريب وهما بيضحكو ومره وهما حضنين بعض ومره وهما مسكين ايد بعض 
زينب:اظن واضح دلوقتي انها بتخونك مش كدا….انا مكنتش هقولك عشان دي صحبتي واختي  لكن..لكن مقدرتش اشوف الغلط واسكت 
زين بصلها بعين حمره م كتر العصبيه وقام وسبها وركب العربيه ورجع البيت بسرعه
باااك
زين:بكرهك يبسمله بكرهك لييي كداا انتي الوحيده اللي وثقت فيكي ليييييي
……………………..
ريم كانت قعده بتذاكر فجاءه الموب رن برقم بسمله
ريم بهزار:لسه فكرانا يسيدي…..بسمله انتي انتي بتعيطي؟؟؟؟؟
بسمله بعياط:ريم تعالي بسرعه ياريم
ريم بخوف:ح.. حاضر ثواني وهكون عندك وقفلت معاها ورنت علي محمد
ريم:محمد قبلني بسرعه عن بيت زين
محمد:لي في ايي
ريم: معرفش بس تعالي بسرعه
قفلت ونزلت بسرعه ركبت تاكسي 
بعد ربع ساعه وصلت ولقت محمد واقف مستنياها
محمد:في ايي حصل اي
ريم:مش عرفه بسمله رنت عليا وكانت منهارة
محمد:تعالي طيب نشوفها
راحو خبطو علي الباب ظهرت بسمله وهي منهاره واترمت ف حضن ريم علطول
ريم:ماللك فيي اي بسمله ردي زين عملك حاجه
بسمله بانهيار:طلقني زيين طلقني
ريم بصت لمحمد بصدمه ومحمد كذلك
محمد: ازاي داا ولييي
بسمله: معرفش معرفش فجاءه دخل البيت متعصب وطلقني م غير م افهم حاجه
محمد:انا.. انا هكلمو وهفهمو منو ك…
بسمله:لاء لاااء متكلموش ملوش لازمه انا همشي بالي فاضل م كرمتي يلا يريم
محمد:ثواني اوصلكو طيب
ريم:ملوش لازمه بمحمد امشي انت
محمد:بس…
ريم:مشي محمد خلاص
ومشت وسبتو وركبت تاكسي ومشوا
محمد بعصبيه: غبيي غبيييي
وركب عربيتو وراح بسرعه علي شركه زين 
موظف :محمد بيه ..اتفضل اتفضل
محمد بعصبيه :زين هنا ؟!
موظف :لا ياباشا مجاش … 
طلع محمد من الشركه وحاول يرن ع زين لكن زين م بيرد …. 
________________________
ام بسمله :بنتي 
بسمله وكانت عنيها وارمه من العياط :ماماااا 
ريم كانت سكته واافضول هيقتلها ازاااي … ده اتغير علشانها … طلقها ازاي بجدد 
ام بسمله :مالك يابنتي … بسم الله الرحمن الرحيم ..اهدي يابسمله يابنتي ..
بسمله وهي بتمسح دموعها سيبوني لوحدي ..ودخلت اوضتها … 
ونامت علي سريرها …وبدا شريط الأحداث يجي قدامها تاني .. وكل ماتفتكر تبدا تعيط اكتر … 
انا بكرهك … م هسامحك ابدااا … انا مش مقتنعه ام كان ع شخصيتو التانيه اكيد في حاجه … انا متاكده أن في حاجه… 
وسط تفكيرها وتعبها نامت ……..
_______________________
اخيرا يابيه افتكرت ترد 
زين ببرود … : عايز اي 
محمد : عايز تفهمني اي الي بيحصل ..اي نعم اتوقع منك اي حاجه لكن تتطلقها لي وانت بنفسك وافقت لنك ع ايدها هتتعالج لي يازين 
زين وهو بيتخيل بسمله وهي ف حضن واحد تاني ف الفيديو يغمض عينو ويكور ايدو بعصبية … 
كمل ع نفس البرود :علشان رخيصه … خانتني وانا صدقتها. .. كلهم شبه بعض … كلهم خاينين 
محمد باستغراب مع دهشه :خانتك ؟؟؟!!!! بسمله !!!!! مستحيل.  فهمني .. اي الي حصل …
زين:**********
___________________________
الاء تعالي بسرعه 
الاء :ماشي جايه ف اي ياريم ؟!
ريم : بسمله اتطلقت
الاء : ايييييي …طب ثواني ..م هي كانت عايزه كده ؟!
ريم : معتقدش…مكانتش بقت عامله كده ..
الاء :طيب انا هكلم زينب وااجي
ريم :تمم باي 
________________________________
……..:انفذ ياباشا دلوقتي ؟!
………:لا شويه كمان يكون انهار اكتر ….
……..:تمام يا باشا
_________________
زينب أنا هعدي عليكي نروح عند بسمله حالا 
زينب بتمثيل :اي ده بجد؟! لي 
الاء : هتعرفي هناك مفيش وقت
زينب:طيب انت هلبس.. باي 
الاء :باي 
طبعا الكل اتصدم بزينب واي سر الي بتعملو ده
فلاش باااااااااااااااك 
……………: عايزك تجمعلي معلومات عنهم كمان
…………….: تمام يااحمد بييي 
بعدها بيوم 
………….:اختها اسمها ريم اصغر منها… وعندها صحبتين ع طول ملازمنها لكن بالاكتر واحده فيهم اسمها الاء 
احمد : حلوووو اوي … صحبتها الي بعيده عنهم اسمها اي ؟! جمعت معلومات عنها ولا لا 
…………..: اسمها زينب ٢١سنه معاهم ف كليه الاداب…
احمد وهو بيفرك دقنه : زينب…. امممم هتخدمينا اوي يازينب 
__________________________________
اسفه ماخدتش بالي 
زينب :ولا يهمك
نور بخبث :انت زينب صح
زينب باستغراب :اها …انت تعرفيني 
نور :اه طبعا اماال …اناااا….. عايزاكي ف خدمه صغيره 
زينب :خدمه ..خدمه اي 
بدات العلاقات تتوطد بين زينب ونور وعدت الايااام
نور ف يوم :تخيلي زين كده جوزك
زينب باستغراب: زين….جوز بسمله ؟!!!
نور بتمثيل: اها…
زينب :…وانت تعرفي منين 
نور بتنهيده: زين يبقي مدير الشركه الي انا فيها
زينب :اها فهمت ….
نور : تخيلي صحبتك يبقي ف ايديها العز والنعيم ده كلو ..وانت لا 
زينب سكتت 
عارفه ممكن ف ثانيه تبقي مكانها
. تبقي مليونيره..لا واي تبقي من حرم زين الالفي
زينب:…و…..و …ده ازاي 
نور بخبث:هقولك …………………..
______________________________
محمد :وانت اتاكدت ولا لا 
زين انتبه لمحمد :اتاكدت .. اتاكدت ازاي 
محمد :غبي ممكن يكون متفبرك عادي 
زين :هههههه انت بتدافع عنها لي دلوقتي … اكيد حقيقي …
محمد :لازم نتاكد حرام يازين هتظلمها معااك …  
زين بعصبيه .  :قولتلك اكيد حقيقي بطل تدافع عنها بقا ..  
_______________________
ايوا يالي بتخبط … 
انا جايه اهو …
كانت الاء وزينب.    
ازيك ياطنط 
ام بسمله :انا بخير  الحمد لله 
الاء بلهفه : امال فين بسمله 
ام بسمله بتنهيده :جوا يابنتي من ساعه ماجت ياحبت عيني
الاء:انا هدخلها 
زينب علشان تعيش الدور 
ايوا وانا داخله معاكي 
كانت بسمله نايمه ….
الاء : بسمله بسملااااا 
بسمله فاقت :هه. مين اي لي 
الاء:فوقي الاول كده 
بسمله : قعدت علي السرير وفركت عنيها 
الاء : انتي كويسه ؟!!!
بسمله سرحت وبدأت ترجع للواقع :هههه انا كويسه كويسه اوي 
الاء :حصل اي 
بسمله بتنهيده : زين…طلقني 
زينب :ياخبر … وده حصل امتا وازاي ..لا لا مكنتش متوقعه منو .طب احكي حصل اي بالظبط 
بدات بسمله تحكي الي حصل …
زينب :ياعيني … الحيوان مد ايدو عليكي 
الاء :م هقول غير حسبنا الله و نعم الوكيل ..بس لي ؟!
بسمله بعياط:مهو ده الي مجنني … م.. عارفه …م عارفه 
الاء حضنت بسمله :ششششش كل حاجه هتكون كويسه  
__________________________________________
سيف :هيييح كلها يوم ويومين تبقي ملكي يالولتي … 
وفين لياليك … عمال بناديك ..مشتاق لعنيك … وحشني لقاااك ..بالي مشغول ..بهواك ع طول …. ونينينيني م حافظه هيهيهي 
الف مبروك يااض ياسيف …. 
سيف :الله يبارك فيك يامعلمي …. لسه والله بدري عليها 
المعلم :جه اليوم الي افرح بيك ده انت زيي ابني يااض ياسيف 
سيف :حبيبي امعلم 
__________________________
لو عايز تعرف حبيبتك كانت بتخونك ….مع مين .. قابلني ف عنواان *********
كان اشعار رساله عند زين 
محمد :مالك … سرحت ف اي ..
زين :…………
محمد :زين …. زييييييين 
زين :الكلب ابن ال********””””
محمد قرب منو :مين …مش فاهم حاجه ..
محمد:ف اي سرحت ف اي … 
زين :…………….
قام زين …انا لازم امشي حالا… 
محمد وقفه :ف اي مالك 
زين مداهوش فرصه وطلع جري ع عربيتو … ع العنوان الي اتبعتلو …وهو ف دماغو حاجه وحده بس…..هيقتلووو
__________________________________________
رشدي كان مروح من الجامع ……. جت عربيه لونها اسود خبطتو … 
ومشيت ….كاميرات المراقبه …حاولت تجيب رقم العربيه …. لكن …للاسف الي عامل المشوار ده كلو ذكي ومش محتاجين اقول مين …..
__________________________________________
وصل زين المكان ..كانت حته مقطوعه … وهو نازل والمسدس ف جيبو ..لسه بيحط ايدوخف جيبو …الدنيا اسودت من حواليه …. ااخطه مدبره يابرووو 
اول مافااق لقا نفسو مربوط ف عمود … وعينو متغطيه ..حاول يفكك نفسو م عارف 
ايتاااا ايتاااا القطه بتحاول تهرب ولا ايي 
ثانيه واحده الصوت ده م غريب عليا ….. احمد ؟!!!!؟بس بس …. قرب احمد منو وشال الرباط من عينو …. مكانتش مفاجاه اوي انه يشوف نور معاه …. كان عارف من الاول 
احمد :نورت مكانا المتواضع 
زين :فكني ياحيوااان وواجهني راجل لراجل …. 
احمد :تؤتؤ …… شكلك حلو وانت مربوط ….اي رايك اخد سيلفي مع زين بييه…. هتبقي صوره حلوه اوي ع فكره …. 
زين كان بيحاول يتحرك لكن مفيش فايده ….
احمد بكل برود اتصور معاه…. 
زين وهو بيصرخ فكنيي يابنل……….
احمد : ببرود ..تؤتؤ.استني بس كلها ساعه ومحضرلك مفاجاه ..هتعجبك انا متاكد من كده…. وااه صح…مكانش يصح يازين ….تشك في الخضره الشريفه …ياحرااام … ظلمتها 
زين بيحاول يفهم …
احمد:ايداااا مصدوم ياعيني …طب استني افهمك …
بس طلعتي ارووبه ف فبركه الصور يانور 
زين :اه ياكلب ياقذر ….فكنييييي 
احمد :اي مش عايز تشوف مراتك ..اوبس قصدي طليقتك … 
زين كان مكسور من جواه للمره الالف وهو بيحاول يتصلح مع بسمله .. كل حاجه تتهد م تاني ….. 
(اذقتني العذاب لكن في كل مره احبك …… اجهدني البكاء لكن….كرهتك ف عشقتك …????
_________________________________________
لازم ننقلو علي المستشفى بسرعه …
….لا حول ولا قوه الا بالله ….. 
ياام بسمله ..يااام بسمله 
ام بسمله :ايوا ياام على 
ام علي :… ربنا يقومهولك بالسلامه ..كان طيب واالناس بتحبو 
ام بسمله باستغراب :مين ده ياست انت
ام علي :الاه … جوزك تحت غرقان ف دمو وانتي مش عارفه …لا حوله ولا قوه الا بالله 
بدات ام بسمله بالصراخ …. وخرجت ريم وبسمله …
ف اي ياماما …
امهم نزلت جري لتحت وهم وراها م عارفين ف اي 
الاء :ف اي اي ياريم..ف اي يابسمله ..
محدش رد ف نزلت هي وزينب وراها 
ام بسمله
 المنظر كان كفيل يخليها تفقد قواها وتقع علي الارض
ريم بصراخ :بااااااااباااااااااااا 
بسمله بعياط :اي الهزار الرخم ده ياجماعه انا بحلم صح 
الاء كانت واقفه مصدومهغ من الي بيحصل 
زينب ف نفسها ..ده مكانش اتفاقنا ..
وسط زحمه الناس دي كلها .. 
واحد دخل وكتم نفس بسمله ..وهي تحاول تفلت منو ومش عارفه … 
ركبها ف عربيه….
واحد شافها من بعيد بتستنجد …. 
جري ناحيتهم….وهو بيقول …. هيخطفهاااا الحقوهاااا 
لكن العربيه كانت مشيت بعيد 
الاء سمعت صوت الراجل ….. اي الدوشه الي بتحصل دي كلها بجد … 
لفت لكن مفيش بسمله جمبها …
الكل مشغول وهو بيوصل رشدي المستشفى …
بسمله سبني …. … ااااااه س …س وغابت عن الوعي ..
حقنه منومه كانت كفيله تهدي صراخها المتواصل 
_______________________________________
كلو تمام يافندم 
احمد :شششش اهدي يازين مش كده مكانش رسمه صغيره 
كان واحد من رجاله احمد ماسك سكينه متسخنه وبيحطها ع جسم زين الي بدأ يصرخ 
دخل الراجل التاني وكان شايل بسمله الي فاقده الوعي …
زين لما شافها رغم وجع جسمو صرخ :بسملااااااه …..سيبهاااااا ياحيوااان سيبهاااااا … 
احمد :نزلها ياحسن 
رماها حسن علي الارض ف بدات دماغها تنزل دم 
زين :سيبوهاااااا …لو عايز حاجه خدها مني انااا هي ملهاش ذنب ف كل ده 
احمد :امممممم فكره حلوه ..بس بشرط 
زين بوجع: قول الي انت عايزو 
بدا احمد يبتسم ابتسامه صفرا :تتنازل عن كل  كل املاكك ليا 
زين بوجع ووهن:…م ..موافق 
خرج احمد من جيبو ورقه …امضي هنا علي التنازل 
_________________________________
طمني يادكتور …. 
الدكتور بحزن :البقاء لله شدو حيلكو 
ريم بصرااخ لا …بابااااااا …. ومسكت ف الدكتور انت بتضحك عليا صح …. 
ام بسمله حست بوغزه ف قلبها 
وقعدت علي الارض تندب حظها وتعيط …. 
الاء كانت بتعيط وبتحاول تهدي ريم لكن ريم  كانت ف حاله صعبه ..
زينب واقفه تعيط  ..علي الي بيحصل قدامها …هي مكانتش تعرف أن كل ده هيحصل …
____________________________________________
محمد :ندخل دلوقتي 
الظابط ادهم : لسه .
محمد بعصبيه :هيموتو جوا …. لازم نلحقهم 
الظابط ادهم عمل اشاره بالدخول
وبدا ضرب النار يملا المكان ….
زين ابتسم وغمض عينو من كم الوجع الي فيي 
احمد بدء يبص حواليه بخوف 
ونور سمعت ضرب النار بدات تعيط 
الظابط ادهم اقتحم المكان … :اتكشفت لعبتك .. ياحمد بيه … سلم نفسك ورفع المسدس ناحيتو..
محمد راح بسرعه ناحيه زين :زييين فوق يازين ..انا هنا
زين وهو بيحاول يتكلم بصعوبه وبيشاور ناحيه بسمله :ب…ب..بسم
محمد بص اتجاه ما بيبص زين 
لقا بسمله ف الارض وسايحه ف دمها 
دخل الإسعاف .. وتم نقلهم للمستشفى
_______________________________________
زي اول مافاق .كان بيردد كلمه واحده بس :بسمله …..بسمله بص جمبو لقاها ف سرير جمبو وراسها مربوطه وكانت لسه مفاقتش 
دمع غصب عنو… وحاول يقوم يروح ناحيتها
محمد كان بيكلم الدكتور برا داخل هو والدكتور ..
محمد بابتسامه :حمد الله علي سلامتك يابطل 
زين ابتسم :ولما محمد قرب منو :مش عارف اشكرك علي اي ولا اي … انا بجد مش عارف من غيرك كنت هعمل اي ..انت ..انقذت حياتناا هو وبيبص علي بسمله … 
_______________________________________
انتهت إجراءات الدفن ….
زينب بعياط :بسمله ….بسمله فين ..
ريم بدات تبص حواليها بوهنن وهي مش شايفه اختهااا 
لسانها كان عاجز عن الكلام …
____________________________
بسمله بدات تفوق :ببابااااا ..وبدات تسترجع الأحداث وراحت قالت بصراخ … بااااااااباااااااااااا
زين اتفزع وحاول يروح ناحيتها لكن الاجهزه متوصله بي ومنعاها … .شالها بعصبيه وراح ناحيتها وهو ساند علي محمد 
زين: بسمله اهدي … 
بسمله بصراخ وبدات تبص حواليها وتحسس ع دماغها بالم :ابعد عنيييييي انت اي الي جابك هنااااا ..ابعد عنيييييي …. وبدات ف حاله صراخ هيستيري …. دخل الدكتور ع اثر صوتها ….. 
حقنه مهدئه بسرعه 
بدات تهدأ وبصوت متقطع ..ببابا .. بابا 
زين التفت لمحمد بقلق :هو ..هو ف اي 
محمد:مش عارف ..اكيد ف حاجه حصلت 
انا هكلم ريم اسالها 
زين وراح ناحيه بسمله وبدأ يمسح علي شعرها :انا عارف ان …صعب تساامحيني ..لكن ..لكن أنا كمان م هقدر اسيبك ..م هقدر اعيش حياتي من غيرك …اسف … اسف علي كل حاجه وكان بيعيط وهو بيتكلم قرب ناحيتها باس راسها
محمدخ :احم …امال فين ريم …
الاء بتنهيده ..وعياط …:حالتها ..صعبه اوي ..مش بتتكلم .. وبتعيط بس 
محمد بقلق ..ف ايييي حصل اي ..مالها 
الاء :عمو رشدي مات 
محمد بشهقه :اييييييييييييييييييي
زين اتفزع وقرب من ناحيتو وهو بيسند علي الحيطه … ف اي يامحمد ..اتكلم ..حصل ايييي 
محمد بصدمه :ابو بسمله 
زين بقلق :مالوو 
محمد :مم…ماااات !!!!
زين : ايييييييي ……امتااااا ..وازاااااااي بص علي بسمله وقلبو واجعو عليهااا 
__________________________________________
عدا اسبوع وبسمله رافضه كل حاجه ..رافضه الاكل .. رافضه حتي تتكلم … 
محمد كان علي طول مع ريم وبيحاول يخفف عنها 
زين بدا يتحسن ..وكل محاولتو دلوقتي ارضاء بسمله لكن مش عارف ….
دخل عليها لقاها قاعده سرحانه 
زين :لامتي هتفضلي كده يابسمله … كل ماشوفك … بتعذب اكتر ….. قرب من ناحيتها اكتر …. بسمله … صدقيني ..كل حاجه هتبقي كويسه ….هنسيكي كل ده الايام الي اتعذبنا فيها دي … ايوا اتعذبنا مش لوحدك إلي كنت بتعاني …لكن ..لكن أنا اتغيرت وكل حاجه هتتغير …. سامحيني ….
بسمله لاول مره تتكلم …. :مش عايزه كفايه خساير ….
زين وقلبو دق اما لقاها بتتكلم ..معني كده انها هتستجيب …. 
بدات تتكلم بوش جامد ودموعها تنزل علي خدها …
كفايه خساير …الاول اخويا …….بعدها بابا ….. وتالتهم قلبي .. انت المجرم ف اخر جريمه …ايوا بسببك قلبي ماات … انا عايزه ابعد من كل حاجه…. انا مش حمل عذاب تاني 
فتحت عينيها لقت زين حاضنها …ومشدد ف حضنو ليها … لدرجه انها مقدرتش تبعدو عنها ف استسلمت 
زين بعياط :مش هقدر اساعد صدقيني ..مش هقدر ابعد … احنا هنقدر نصلح كل ده سوا هنقدر ..فاكره لما وعدتيني انك مش هتسبيني …. انا دلوقتي ف امس الحاجه لانو يتنفذ 
__________________________________________
بعد. مرور ٦شهورف قاعه كبيره …. 
اوف اتأخرو بجدد …. 
كان اول يوم   يبقي مفرح للكل
محمد : اوووف بقا علي القمر ريم ريييم انا بحلم صح اضربيني علشان اصدق 
ريم :ولاااااااا بطل تتموحن لسه مجابوش البوفيه وانا خلقي يدوبك 
محمد :ياااااه اول مره اشوف جعفر بفستان 
ريم ضحكت وضربتو علي كتفو بخفه 
_________________
اي يابني سرحت كده ف اي …سيف … سيف …سيييييييف
سيف : بقنع نفسي اني مش بحلم .اني واقف مع القمر ده 
الاء بكسوف : يوه بقا متكسفنيش 
___________________
تعالي معايا
بسمله : على فين 
زين :يلا بس 
كانت لسه هتقوم لقت نفسها مرفوعه
بسمله :هار اسود … نزلني يازين …نزلنااااااي
بدا يلف بيها والكل يصقف … حوالييهم 
كل كابييلز معانا عليي الاستيدج ونينيني مش عارفة صراحه بتتقال ازاي ماعلينا 
(انت يالي خدت قلبي من الزمان ومن الي فيه خدت قلبي لدنيا تانيه احلي من الي حلمت بييي احلي عمر انا عشت جمبك والحنان عندك كتير هو في كده زي قلبك لسه في ف الدنياخيرر عمر ماانسي انا قبلك كنت ف اييييي ومعاك بقيت نا اييييي 
كان زين بيهمس بكلمات الاغنيه ف ودن بسمله ..وهي كانت مكسوفه … 
خلصت الاغنيه والكل بدا يصقف مره تانيه .. بسمله مسكت بطنها 
زين بقلق : مالك .
بسمله بهمس :عادي ده بيحصل ف الحمل 
زين بدهشه :انتييي 
بسمله :حركت رأسها بمعني ايواااا 
زين من فرحتو شالها ولف بيهاااا …
عايزين نعرف حصل اي لزينب واحمد ونور 
طبعا احمد اتحكم عليه ٢٥سنه .. نور علشان كانت مشاركه ف الجريمة المنظمة … اتحكم عليها١٠سنين بس … زينب … زين راحلها وهددها انها تقول كل حاجه ف وجود بسمله وزينب اعترفت بكل حاجه وبعدها اختفت ……
يارب النهايه تكون عجبتكو … بحبكو????????????????????????

لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

‫4 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى