Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما مصطفي قال لي يارا انو هيتجوزها ????????
يارا بصدمه …….هتتجوز مين 
مصطفي بصحكه سخريه ……هتجوزك انتي ي مزه 
يارا بقوه اوعي تكون مفكر ان كريم هيسيبك دا هيشرب من دمك 
مصطفي بضحكه ماكره …..مش لما يلقيني الاول 
وتركها وذهب 
يارا لنفسها بدموع ……ي رب كريم يلقيني ي رب 
الي الناحيه الثانيه 
كريم يذهب الي فيلا يارا لانه اشتقاق اليها
نزل من العربيه واتصدم لانو لقي الحراس كلهم نايمين علي الارض وباب الفيلا مفتوح دب الرعب في قلبه خوفا علي يارا وجري بسرعه ودخل الفيلا 
……يارا …..يارا انتي فين ……
فجاء ظهرت خدامه وقالتلو انا عارفه هي فين 
كريم مسكها من شعرها انطقي ….
الخدامه ……حاضر هحكيلك كل الي اعرفه 
فلاش بااااااااااااك 
الخدامه …….اخيرا رجعت من السوق علشان الطلابات 
بس مفيش صوت ليه هما راحو فين خرجت لقت يارا هتفتح الباب جايه تنادي عليها لقت ناس دخلت وخدت يارا وخافت يعرفو انها شفتهم فااستخبت 
بااااااااااأاااااااااك 
كريم صدمه وقعت عليه بيفكر ي ترا مين الي خاطفها حد من اعدائي(طبعا كريم ميعرفش مين مصطفي اساسا لان يارا محكتش عن ماضيها ليه ) بس مين ي رب ميحصلهاش حاجه ي رب وفجاه………
في مكان اخر عند مراد ورنا
مراد رجع من شغله وطلع الجناح بتاعه وقلع هدومه ودخل ياخد دش وخرج لبس هدومه بس حاسس ان مفيش صوت لي رنا لبس وراح لي اوضه رنا دخل من غير ميخبط ويدور عليها مش لقيها لحد ملقاها نايمه علي السرير زي الملاك و شعرها نازل علي وشها 
دخل وقعد جمبها علي السرير وشال شعرها من علي عنيها وبيتامل جمالها شعرها خدودها بيضها وخجالها وكل حاجه فيها جميله 
رنا حست بحد قاعد جمبها علي السرير وريحته اه هي ريحته الجميله الي شدتها ليه وفاقت وبصتله بس هو مكنش مركز علشان كان بيفكر فيها وسرحان في جملها
رنا ……احححححمممممم 
مراد فاق من شروده ورجع لبروده تاني ……انتي الي الي منيمك هنا 
رنا بستغراب …….امال انام فين 
مراد ببرود……تنامي في الاوضه بتاعتي طبعا 
رنا بغضب …..لا طبعا انا لايمكن انام معاك 
مراد ……ليه بقا ان شاء الله انا جوزك ودا حقي وليا حقوقي كمان الي لحد دلوقتي مختهاش منك 
رنا بتوتر ……..انا ….انا ….مش بحبك اساسا وانتا اجبرتني علي الجواز دا مش بحبك ومش عايزاك 
مراد بغضب …..مش اي ….مش عايزاني دا مش بمزاجك انا الي اقول عايزك ولا لا مش انتي ويلا علشان الخدامين هينقلو حاجتك في الاوضه بتاعتي 
رنا علشان تتفادي غضبه ……ماشي بس انا عايزه اكلمك في موضوع ……..
نروح لي نها واحمد
نها لما احمد سابها قررت تعمل حاجه بس مش هقولهلكم دلوقتي (رزله انا صح ????????)
رجع احمد من الشغل ولقي نها قاعده ولبسه لبس شيك اوووووي وقصير وحاطه مكياج صارخ وفرده شعرها وشكلها مغري اوووووي اي راجل ميقدرش يستحمل كدا (بس متنسوش انو لسه متجوزهاش هاااا????????)
(طبعا بتقولو ازاي لبسه كدا وهو مش جوزها احب اقولكم ان هي لما حياتها كانت طبعيا كانت بتلبس كدا فا عادي )
نها لقته متنح في شكلها ومش قادر يتكلم ونها ضحكت بمكر (اااااااه من حواء لما تشغل منها بتعمل بلاوي ????)
وميشيت بتتمخطر في مشيتها وهو مش قادر واقف متنح وقربت منه وحططت ايديها حولين رقبته 
نها بمكر …ً..هو انتا هتتجوزني امتا ????????
يتبع…
لقراءة الفصل الثالث والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى