Uncategorized

رواية اغتصاب صالونات الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم آية البدري

  رواية اغتصاب صالونات الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم آية البدري

 رواية اغتصاب صالونات الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم آية البدري

 رواية اغتصاب صالونات الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم آية البدري

في صباح جديد 
في فيلا الجارحي  اهل صبا 
فادي / صباح الفل علي ست الكل 
الام / صباحك عسل يا بني 
الاب / هو مفيش حد قاعد غير ست الكل 
فادي / صباح الخير يا كريم بيه 
الام / فادي !
فادي / انا مغلطش في حاجه عن اذنكوا هروح الشركه 
الاب / استني هتعمل اي في الصفقه بتاعت شركه IKJ
فادي / اه الاخ الي عاوز تجوزني بنته صح 
الاب / اه 
فادي / لا انا مش قيس الحديدي تقدر تبعت الصفقه دي لشركه الحديدي 
ومشي منغير ميسمع رد منه 
الاب بعصبيه / شايفه تربيتك في العيال واحده دايره علي حل شعرها والتاني هربان وبيشتغل فيالممنوع والتالت بيعصيني يا نورا 
نورا الام بصتله بقرف 
كريم الاب / مالك يا نورا محنا متجوزين عن صفقه برضوا 
نورا قامت / مفيش مفيشبس يا ريت تسيب حد من العيال يعيش حياته منغير متبوظها 
كريم بعصبيه / ابوظها ابوظ اي انا بوظت اي خليت صبا تتجوز الي بتحبه بس هي الي وس** ورايحه لده شويه و لده شويه  فؤاد خليته يشتغلمع جان في الشركه و هو الي كمل علي طريق العصابات و القرف ده 
فادي كان رجع علشان مفاتيح العربيه 
فادي بصوت عالي / جوزت صبا للبتحبه بعد مذلتها بعد مضربتها وهنتها وكسرت قلبها من 9 سنين بسعلشان بتحبه جي دلوقت لما انفصلوا برضوا رجعت تهنها وتذلها بس علشان تتجوزه و فؤاد هو مين الي عرفه علي جان و علي طريق جان منك لله انت ناوي علي اي تاني دانتا مفتري و مش بتتعلم لادانتا عاوز تكمل عليا انا كمان 
الاب / انت قليل الادب و مش متربي 
فادي / و انت خلفتنا علشان تعمل بينا صفقات يا محترم بس انا مش صفقه فاهم مش صفقه ومستحيل ابقي صفقه لواحد زيك 
و خرج تاني منغير مفاتيح العربيه و خد تاكسي 
////////////
 في الفيلا يزيد فيها عبير بنت خالها و مرات عمر و عمر و حسن اخوها
دارين صحت و نزلت تعمل الفطار 
لقت يزيد و عمر داخلين سوي من بره 
عمر / صباحك يا مرات اخويا 
دارين / صباح الفل يا خويا 
يزيد /علت عليك 
عمر /احرجتيني 
دارين ضحكت 
يزيد / طب مطنتر 
عمر / انطر اي بالظبط 
يزيد /امشي و سيبنا لحالنا 
عمر /اااه عاوزني اهبئ من هنا هه يا لئيم 
يزيد / يلا ياض غور من هنا 
عمر و هو طالع السلم متجه لغرفته بصلها / ظيت يا باشااا برااااحتك 
يزيد / يلا يالا 
يزيد بص لدارين كان وشها احمر قرب منها و لف ايده علي وسطها و باس كتفها 
يزيد / بتعمليلنا اي بقي يا قمري
دارين كانت مكسوفه و وشها احمر و بتحاول تفضل و اقفه علي رجلها 
يزيد لقها ساكته فباسها تاني علي كتفها / مش ناويه تقوليلي هتفطرينا اي 
دارين خدت نفس / بوص انا بعمل . يزيد ابعد مش عارف اخد نفسي
يزيد بعد و هو بيضحك 
دارين بصتله بغيظ / انت رخم علي فكره 
يزيد / علي فكره انتي مراتي يعني 
/////////
فوق 
عبير نايمه جنب حسن دخل عليهم عمر 
وقعد يبصلها كتير و نزل لمستواها قبلها قبله خفيفه صحت عليها 
عبير / صباح الخير 
عمر / صباحك عسل يا عسل    بتخونيني يا بت نايمه جنب حد غيري نهارك مش معدي النهارده 
عبير ضحكه / يا غيوور 
عمر شالها وضعيه الطفل / اه غيور و هتتعقبي كمان 
عبير / يخربيتك اخوك هنا و دارين و حسن  انت اهبل 
عمر ابتسم / يولعوا انا مالي بعدين هما عارفين اننا متجوزين فكك 
عبير / برضوا مينفعش سبني بقي 
عمر نزلها علي السرير جنب حسن براحه وقرب يبوسها 
حسن فتح عينه هو كان صاحي من زمان / مفيش اخلاق ولا احترام للنايمين كيس جوافه انا علشان نازل طالع تبوس فيها 
عبير قامت جرت علي تحت و هي بتضحك 
/////////
في اسوان 
صحت صبا لقت جسمها فوق جسم قيس الي نايم علي الارض حاولت تقوم بهدوء علشان ميصحاش 
قيس مسك ايدها / صباح الخير 
بصتله وقامت /لازم تمشي لو هادي عرف انك هنا هيخلص عليك 
قيس من البارح متغاظ من هادي اصلا / اه بالنسبه للاخ زفه ده بقي بتاع اي تترمي في حضنه 
صبا بصتله بتحدي وهو قاعد علي السرير /انت مالك ملكش فيه ملكش حق انك 
قيس قام بعصبيه وزقها ادامه علي الحيط كانت نظراتها كلها خوف منه 
قيس بهدوء بنسبيا / ليا ليا كتير ليا انك مراتي يا صبا 
صبا / انا مرات غيث دلوقت 
قيس بيقرب من شفيفها / باطل محصلش انا رديتك يوم مروحتلك البيت و حبستك في الدولاب كنت رديتك بمساعده ابوكي و انتي كنتي حامل في عيالي يعني انتي لسه مراتي لسه بتاعتي وانا متأكد انك مسمحتيش للوسخ ده انه يلمسك 
و قبلها وتعمق في قبلته بحب بينما هي تتذكر ليلتها مع غيث قبل هروبها بعدته عنها بعنف وعنيها بتنزل دموع ونظرات حسره وقهر علي نفسها 
قيس بصلها وفهم كلام عيونها بس مش عاوز يصدق 
قيس / هو لمسك 
صبا بصت لعيونه وشافت الغضب فيهم فخافت وجرت علي الباب فتحته وجرت علي تحت وهو وراها 
صبا / الحقووني 
هادي و عم علي و ليث طلعوا علي صوتها 
ليث و عم علي مسكوا قيس 
و هادي خد صبا في حضنه 
هادي / هو في اي و انت  دخلت هنا ازاي 
قيس و هما بيحاولوا يمسكوا / المدام نامت مع غيري وهي علي زمتي 
ليث /ذمتك اي انت مطلقها ادامي 
قيس / ردتها بعد كده و هي راحت اتجوزت لا ومش كده و بس 
عم علي / بااااااااس خلاااص 
صبا بتلثم / وا والهي  اتج ج جوز ني غصب 
هادي / اهدي يا قلبي 
قيس هنا ومحدش عرف يمسكه وهجم علي هادي بنرفزه و خنقه 
وقعد يضرب فيه 
عم علي وهو بيحاول يقومه / يا بني سيبه ده اخوها 
ليث بصدمه / اه 
قيس ساب هادي / اخوها 
صبا بصدمه / اخويا 
هادي بتعب / اخوها ازاي 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!