روايات

رواية عشق من الماضي الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الجزء الخامس عشر

رواية عشق من الماضي البارت الخامس عشر

رواية عشق من الماضي
رواية عشق من الماضي

رواية عشق من الماضي الحلقة الخامسة عشر

في عربيه على

على بيسوق بأقصى سرعه و كل شويه عينه على سحر

على بلهفه : متخافيش يا سحر انا معاكي مش هسيبك متخافيش

دموعه بقت بتنزل من الخوف عليها

قاطعه صوت تلفونه

سلوى بلهفه : انت فين يا علي

علي بدموع : انا جاي اهوا جاي حالا

سلوى : في ايه يا علي انت بتعيط

سلوى بخضه معقبه : سحر كويسه

على : جاي حالا

في المستشفى

على شال سحر و طلع يجري بيها زي المجنون

على بلهفه : دكتور يا سلوى يا د/ محمد

قاطعه د/ محمد و سلوى وهما جايبين الترولي

د/ محمد : نزلها هنا بسرعه

حطها على و د/ محمد و سلوي ودخلوا اوضه الكشف

في حجره الكشف

د/ محمد : بسرعه هاتي لي حقنه………

سلوي وهي بتجري : حاضرر حاضرر

و طلعت تجري

في اليوم التالي

 

 

سحر بخمول : على

قاطع كلامها على اللي مسك ايديها

على بلهفه : انا جانبك يا سحوره انتي كويسه

فتحت سحر عينها بخمول : هو ايه اللي حصل انا فين

على بحب : اششش اهدي متخافيش كله تمام

قاطعهم دخول د/ محمد : هااه الجميل فاق ولا لسه

على : الحمد لله يا دكتور هي كويسه

د/ محمد : هااه حاسه بحاجه

قاطعهم دخول ام سحر

أم سحر بلهفه : سحررر انتي كويسه

سحر بحب : ااه والله انا كويسه يا جماعه الحمد لله

سحر بهمس ل ام سحر : ماما

أم سحر بحب : نعم يا سحوره

سحر وهي بتبص ل علي و د/ محمد : هههه

ورجعت قالت ل امها بهمس : و حياتك يا ماما كان فيه حتت رنجه في التلاجه اخبارها ايه اتأكلت ولا لسه

أم سحر باستغراب : رنجه

على باستغراب بص للدكتور

 

 

سحر : هههه ماما بتهزر

سحر معقبه بهمس لامها : في ايه يا ماما الحته بتاعتي كانت في التلاجه عايزه أكلها بتسيحي لي قدام على و الدكتور

على : ههههههه هو انتي بتحبي الرنجه يا سحور

سحر : ااه يا علي رنجه و سردين و فسيخ كمان عندك مانع

على : لا ازاي بالهنا و الشفا للي انتي تحبيه يا قلبي بس امانه عليكي لما نتجوز و تعمليه في البيت ابقى عرفيني قبلها ابقا اكل عند امي

د/ محمد : هههههه

سحر : تب لعلمك يا علي هتاكل فسيح ورنجه و سردين و بمزاجك

على بارتباك : اا

د/ محمد بهمس : البس يا عم

على : اا هو انتي بتحبي الحاجات دي اوي كدا

سحر : بم*وت فيهم

على : تب ما تعتبريني رنجايه و حبيني و موتى فيا

سحر : هههه رنجايه هههه

الكل : هههههه

قاطعهم دخول سلوي : سحوره صباح الخير اخبارك ايه دلوقتي

سحر : الحمد لله يا قلبي

سلوى وهي بتصقف : يالااا يا حلوين يالااا يا مقطقطين على برا على ما اديها الحقنه

الكل طلع براا

سحر ل سلوي : ايه الاخبار

 

 

سلوى : مفيش اي جديد عنه

سحر : بردوا

سلوى : متقلقيش محلوله بإذن الله

سحر : هانت بس تعالي اقولك و اعملي اللي هقولك عليه

سلوى : حاضر

قدام الغرفه

على : تب و الحل ايه يا دكتور

د/ محمد : لازم نعملها عمليه و نصتأصله في أسرع وقت

على : تب ما يالاا اعملها العمليه

د/ محمد : لازم تكون مستعده نفسيا و جسديا قبل ما ندخل في اي حاجه

على : انا معاها و هفضل وراها

في المساء

سحر بحب : روح أنت يا علي انت قاعد معايا من الصبح

على بحب وهو ماسك ايدي سحر : انا معاكي يا سحورتي و مش هبعد عنك ابدا

سحر : شكلك تعبان قوم يالا

قاطعهم دخول سلوى

سلوى : انت لسه هنا قوم روح انت

على : روحي انتي يا سلوى انا هبقي معاها الليله دي

سلوى : لا ازاي مينفعش قوم يالا

على بحده ل سلوى : قولت لا مش هتحرك من هنا مهما يحصل

سلوى ببرطمه : تب أفهمه ازاي دا

سلوى بهمس ل علي : افهم ياض انت سحر محتاجه بنت اللي تبقى معاها لو انت اللي هتكون معاها هتتكسف منك لو احتاجت حاجه و انت عارف البنات حكاياتهم طويله

على : سحوره ما بتتكسفش مني مهما يحصل

قاطعته سلوي : اخلص بقى انا اللي هقعد انا اللي عارفه معاد الدوا بتاعها و الحقن اطلع يلا طرقنا

على : تمام تصبحوا على خير

 

 

سحرو سلوى : وانت من اهله

سحر : يالا يا سلوى اطلعي انتي

سلوى : حاضر مش محتاجه حاجه

سحر : متشغليش بالك انا الحمد لله احسن وهعرف اتصرف

الساعه ١٢ بليل

سلوى بتكلم سحر في التليفون : جاي عندك اهوا

سحر : وصل

سلوى : بيفتح الباب اهوا

سحر قفلت السكه بسرعه

قاطعها اللي فتح الباب ودخل و…………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق من الماضي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى