Uncategorized

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك أيمن

هنا: تؤتؤ طلاقك باطل يابيبي
مصطفى: انتي هبله يابت انتي انا بعتلك ورقه طلاقك ع امريكا
هنا: اهدي بس كده واسمعني انت لما اتجوزتي كنت في امريكا وانت متعرفش اي عادتنا هناك بخصوص الجواز والطلاق ابدا
تمارا: الي هي اي بقا عادتكم دي
هنا: انتي بقا تمارا الي قالبه السوق مش كده دنا قلت هلقيكي   ست جبروت ع الي عملاه في مجالك المهم هنكون منفسين في البيت والشغل كمان 
تمارا: في كلا الحالتين هتخسري
هنا: هههه طيب عادتنا بقا في حاله طلاق لازم الطرفين يكونو متفقيش معندناش طلاق غيابي ولانو اتجوزني هناك القانون ده هيطبق بمعني انا لسه مراتو
اميره: انتي عارفه انو مش عاوزك راجعه تاني لي بقة
هنا: اهلا بيكي ياطنط اممممم فين اوضتي بقا مجتاجه ارتاح وقربت من مصطفى بدلع وقالت اصل حبيبي واحشني موووووت 
تمارا طلعت جري ع اوضتها فكره ان واحده تشاركها فيه مش عاوزه تتقبلها ابدا ابدا مصطفى زق ايديها وطلع لتمارا واول مادخل شافها مرميه ع السرير بتعيط وبتكتم شهقتها قرب منها وحضنها جامد فاقلبه لم يتحمل روايت صغيرته تبكي هكذا بعد فتره هديت واستكانت في حضنه فكرها نامت كان هيقوم لكن هي مسكت فيه جامد وقالت بضعف
تمارا: متسبنيش ونبي عاوزه انام  عشاني ونبي
مصطفى: حاضر حاضر انا هنا اهو نامي ياروحي نامي
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
“تحت عندهم” 
جمال: ايوه يعني عاوزه ايه 
هنا: انا مش عاوزه حاجه مكان ما جوزي يكون موجود هكون موجوده معاه بس
محمد: انتي هبله يابت انتي ولا اي هتطلقو فاهمه ولالا
هنا: انا مش هطلق ودلوقتي ممكن اروح اوضت مصطفى 
اميره: شكلك نسيتي انو متجوز ودوها اوضت الضيوف لحد ماتغور وانتي ياجني تعالي معايا ع المكتب مريم طلعت هنا ع اوضتها وجني واميره في المكتب والرجاله بره قعدين 
سعد: ايواه يعني هنعمل اي مع ست زفته دي 
جمال: لازم يتطلقو انت عارف بعد الي مصطفى وصلو مستحيل يرجعلها ابدا مستحيل 
محمد؛ ولا مستحيل ولا حاجه مصطفى قلبه حن لها مشفتش نظرتو بس ولله لو فكر بس يرجع لها انا الي هقفلو 
سليم: لما هو بيحبها كده لي انفصلو بقا اي السببب
محمد: مصطفى درس الجامعه في امريكا اتعرف عليها هناك حبها او فاكر انو حبها المهم اتجوزو هناك بنت مصريه ومسلمه ومعاها الجنسيه الامريكيه بعد ما اتجوزها جابها وجه هنا وكل فتره بيروحو هناك لحد ما مصطفى  ابتدا يعترض ع لبسها وده معجبهاش بقو في مشال كل يوم وفي يوم اسود قالت هروح اشوف ماما سافرت لوحدها مصطفى حب يعملهة مفجأه طب عليها هناك وشافها في وضع مش حلو مع راجل غريب رجع هنا وبعت لها ورقه طلقها واهي جايه تقول اي 
سليم: ااااخ وبعد ده كلو قلبو بيحن لها غريب اوي يعني
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
“في المكتب” 
اميره: ناويه ع اي ياجني
جني: بنتي مينفعش تبقا ضره ابدا هيتطلقو
اميره: عبيطه هي وهو بيحبو بعض انا هتكلم مع تمارا لما تفوق وانتي ملكيش دخل ماشي
جني: ماشي ياحجه
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
“عند تمارا ومصطفى” 
صحيت تمارا وفضلت تبص لمصطفي لحد ماصحي وقال
مصطفى: هوا انا حلو اوي كده
اتكسفت تمارا واتعدلت وقالت
تمارا: انت هتروحلها وتسيبني صح
مصطفى: تمارا انا مش ممكن اسيبك ابدا انتي مراتي 
تمارا: وهي كمان مراتك افرض كلامها طلع صح هنعمل اي
مصطفى: مش عارف بس الاكيد اني مش هسيبك ده ع جثتي تمارا انا بحبك ولله يلا بقا قومي خودي دش عشان ننزل وانا هستناكي يلا قامت تمارا اخدت دش وغيرت ولبست بنطالون ابيض وتيشرت زيتي وكتش ابيض ووقفت قدام المرايا تضع لمستها الاخيره قرب منها وحضنها من الخلف ودفن راسو في عنقها قالت بضعف
تمارا: اي رايك حلوه ولا لا
مصطفى: حبيبتي انتي قمر من غير اي حاجه ياروحي 
لفت له تمارا وسالت بتردد
تمارا: ا انا ولا هي الاحلي
نظر لها فتره ثم انفجر ضاحكت ع غيره صغيرته الطفوليه
مصطفى: ياروحي انتي متقرنيش نفسك بيها هممم
تمارا: خلاص فهمت انها احلي مني خلاص
مصطفى: لا ابدا انتي الاحلي يلا بقا ننزل بحلاوت امك دي 
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
نزل مصطفى وهو ماسك ايديها بتملك وكانو بيقول لو حصل اي مش هسيبها ابدا 
صلاح: هااا يابنتي بقيتي كويسه
تمارا: الحمد لله يا بابا
اميره: تعالي معايا ياتمارا خدتها ودخلو الاوضه
اميره: قوليلي انتي بتحبي مصطفى ولا لا
تمارا: بحبو ياماما
اميره: وعايزاه معاكي ولا لا
تمارا: عوزاه 
اميره: خلاص تتمسكي بيه ومتدلهاش فرصه ابدا
تمارا: حاضر ياماما 
وطلعو تاني الكل بيتكلم في حجات مختلفه عشان يخففو عليها نزلت هنا لابسه شورت اسود وتشرت كت ابيض و…. 
يتبع….
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!