Uncategorized

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع والعشرون 24 والأخير بقلم سندس المصري

 رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع والعشرون 24 والأخير بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع والعشرون 24 والأخير بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع والعشرون 24 والأخير بقلم سندس المصري

زين زقها بقسوه
فتون بخوف في ايه يازين
زين لسه هيتكلم فونه رن
زين بصرامه الو
حازم زين تعالي علي المستشفي وبعت ليه العنوان
زين بغضب وعصبيه لسه كلامي معاكي مخلصش
فتون بخوف في ايه يازين انا مش فاهمه حاجه
زين خرج وقفل عليها الشاليه
ونزل اسكندريه
وعند هايدي دموعها نازله
بإنهيار انا عاملت اللي انت عايزه ممكن امشي
عصام باصصلها لسه لما زين بيه يأمر
هايدي بضعف انا بقالي يومين ماما متعرفش عني حاجه ممكن اكلمها
عصام تمام وادالها الفون تكلم مامتها
وعند اسماء
قلبي واجعني اوي
رحاب ليه كدا
اسماء بدموع حاسه ان حد من عيالي حصله حاجه
رحاب ليه كدا بس ده من الشيطان استعذي بالله وصلي ركعتين
اسماء حاضر
وعند جو وصله فين
الشاب في الغردقه
جو هما الاتنين بس
الشاب اه بس هو خرج
جو خليك مراقب الوضع انا عارف هو هيعمل ايه
الشاب تمام
وعند زين وصل لحازم
زين بقلق في ايه ملك فين
حازم بحزن في العمليات
زين بعصبيه اختي مالها
حازم حكاله
زين متعرفش مين اللي عمل كدا
حازم مش متاكد اذا كانت هيا اولا
زين بغضب من علاقتك القذره
حازم سقطت
زين اتصدم وحس ان حازم تعبان بجد
زين اخده في حضنه اهدي كدا انا عايزك قوي وهنلاقي بنت… اللي عاملت كدا بس نطمن على ملك الاول
وبعد مرور ساعات
ملك خرجت من العمليات
ولسه في البينج
زين نزل يجيب حاجه يشربوها
وحازم راح يكلم الدكتور
كل ده وداليا بتراقبهم ولما لقيت ان مفيش حد مع ملك وانها لسه في البينج دخلت تحطلها سم في المحلول
ولكن للقدر راي اخر
زين طلع وشاف خيال شخص في الاوضه دخل فتح الباب لقي داليا لبسه لبس الدكاتره
زين بعصبيه مسك ايدها ولوها انتي
حازم دخل ‘اتصدم لما لقي داليا ‘
مسكها من شعرها وبصراخ انتي ياحيوانه بتعملي ايه هنا
داليا بإستفزاز كنت بطمن علي مراتك متقلقش السم هيعمل مفعوله وهحرق قلبك عليها
حازم مسك ازازاه السم من ايدها
وبصراخ عملتي ايه فيها
داليا بكدب حطت شويه لحبيبه القلب
وهنا زين ضربها بالقلم
وسلمها لامن المستشفي وبلغ البوليس
اسماء وسعاد عرفه ان ملك حصل معها حادثه وفي المستشفى
اسماء وصلت بنتي فين
زين حضنها اهدي ياماما شويه وهتفوق
اسماء انا عايزه بنتي يازين
الدكتور خرج المدام فاقت
حازم ينفع ادخلها
الدكتور واحد بس
اسماء باصتله
حازم اتفضلي ياطنط
ا اسماء بحب لا ياحبيبي ادخل انت لانها شافت القلق والحب في عينه
حازم دخل الف سلامه عليكي ياحببتي
ملك بدموع نازله ابني مات
حازم بحزن الله يرحمه اهدي عشان خاطري
ملك ليه كدا انا معملتش حاجه في حد
حازم والله لارجعلك حقك بس اصبري
ملك ده انا لسه كنت بسمع دقات قلبه ومره واحده يموت
حازم دموع مرغرغه في عينه شدي حيلك والله لاجبلك حقك
ملك عشان خاطري متتهورش
ونسيبهم
وعند حمزه عرف اللي حصل لملك
مليكه بحزن اهدي ياحبيبي هي هتبقي كويسه
حمزه بعصبيه حاسس اني متكتف
مليكه اهدي ياحمزه العصبيه غلط عليك
حمزه بصراخ وخوف علي ملك فضل يكسر في كل حاجه
الدكاتره دخله
مليكه بتحاول تهدي حمزه
الدكتور من فضلك اتفضلي
مليكه يادكتور هو هيبقي كويس
وبالفعل حمزه هدي شويه
ومسك الفون وكلم حازم يطمن علي ملك فاقت ولا لسه
واطمن عليها فعلا وقفل
حمزه بعتذر علي الفوضي دي
الدكتور اهم حاجة انك بخير
وعند زين طيب انا هروح وهاجي تاني
حازم تمام
زين هخلص موضوع
حازم خلي بالك من نفسك
زين تمام
وعند فتون قاعده بخوف وقلق من زين
فتون طيب انا معملتش حاجه زين ماله وبعد مرور ساعتين
زين وصل ومسكها من شعرها
انتي حامل من مين
فتون يعني ايه مش فاهمة
زين شدد من قبضته على شعرها مش هعيد كلامي تاني
فتون بعياط وصراخ انت اكيد اتجننت انت بتشك فيا
زين انا فعلا اتجننت علشان سيبتك علي زمتي لحد دلوقتي بس الموضوع مش هيطول
هخلصك من اللي في بطنك وهتبقي طالق
فتون حطط ايدها علي بطنها بخوف وبعياط انا حامل منك والله جو ملمسنيش
زين ركبها العربيه ومش سامع لتواسلتها
ووصل المستشفي
الدكتوره جاهزه
زين اه
فتون بعياط حرام عليك والله انا حامل منك
زين بقسوه اتفضلي يادكتور شوفي شغلك
فتون في غرفة العمليات والله العظيم انا مش عايزه اسقط عشان خاطري سبيني
الدكتوره مش هينفع وادتلها البنج
ولسه هتبدا
رجال ملثمين دخله عليها وخطفوا فتون
وبعد ساعه زين فاق لقي نفسه في الارض وجو قدامه وفتون جمبه
جو مساء الخير ايه متفاجأ مش كده
زين ببرود ده اللي متوقعه منك اصلا مش راجل
جو بغضب وضربه
زين مربوط بسلاسل خلصت
جو بغضب هوريك مفاجأه
دخلت ام محمد اللي بتشتغل عندهم في البيت
زين اتصدم
جو ايه رايك في المفاجأة
زين ببرود كنت متوقع ان وراكي حاجه
ام محمد انت قتلت ابني احمد
اللي كان شغال مع جو
زين بأستفزاز ايوه قتلته كان هيقتلني ولو ابنك التاني محمد كان هيعمل كدا كنت هقتله
جو بخبث مراتك حامل من مين متعرفش لسه
زين بغضب وعصبيه متجبش اسم مراتي علي لسانك ياحيوان
ام محمد بخبث مراتك خاينه وحامل من جو
زين انتي تخرصي خالص وهدفعك التمن غالي
ام محمد بضحك انا ابني التاني اللي جابك هنا وخدرك وانت واقف
في المستشفي وهو اللي كان متفق مع الدكتوره انها تقولك انك عقيم
فلاش باك
ام محمد زين هيروح يكشف عند الدكتوره دي بسبب الخلفه سمعت اسماء بتقوله علي عنوان الدكتوره كمان
جو بخبث سيبي الموضوع علياوقفل انت هتراقبهم وتعرف انت هتعمل ايه
محمد وصل عند الدكتوره قابليهم
واتفق معاها
الدكتوره بخوف حرام ليه اعمل كدا
محمد عشان متموتيش وادلها الصور هتقولي انهم لازم يعملوا تحاليل وزوري النتيجه هتخلي زين عقيم ولو معملتيش كدا موتك هيكون على ايدي
فلاش
زين بغضب هقتلك ياجو
انا سمعتك وانتي بتكلمي جو
فاكره لما قولتلك اعمليلي قهوتي اخدت منك الفون ونزلت عليه برنامج التصنت وعرفت انك بتكلمي الحيوان ده وانا عارف ان مراتي بريئه بس حسستكم ان خطتكم بتنجح بس مسمعتش اخر مكالمه لاني كنت مشغول اتصدمه هما الاتنين
فتون فاقت حطط ايدها علي بطنها
اتصدمت لما لقيت زين مربوط وجو ام محمد قدامها
جو بخبث قرب منها وحضنها انتي كويسه ياقلبي
زين بعصبيه بيحاول يفك ايدي سيبها ياجيوان متقربش منها
جو قرب منه ماهي متستهلكش
وفجأه سمعه صوت ضرب نار
جو خرج يشوف في ايه لقي رجالته مرمين في الارض
والبوليس محاصر المكان
حازم دخل وضرب ام محمد علي دماغها وفك زين
زين فضل يضرب فجو
جو قرب من فتون وحط على دماغها المسدس
فتون دموعها نازله وباصه لزين
جو لو حد اتحرك هقتلها
زين ماسك المسدس
جو بتوتر بقولك هقتلها
زين ضربه رصاصه في رجله
جو وقع وبصراخ اه
زين حضن فتون انتي كويسه
فتون باصتله وبعدت عنه
جو مسك المسدس ولسه هيضرب زين بيه
الظابط ضربه رصاصه في دماغه
حازم حضنه
زين عرفت ازاي
حازم مكنتش مرتحلك وانت بتقول موضوع وهخلصه بعدين نزلت وراك
رحاب كانت اتصلت بيا وقالتلي انها بتتصل بيك وانت مش بترد
فلاش باك
رحاب بخوف حازم
حازم ايوه ياطنط
رحاب ام محمد بتكلم حد وبتقوله خططنا بتبوظ ده واثق ان البيبي واخدها وسافره الغردقه ابنه انا مش فاهمه في ايه بس انها كدا بتتكلم على زين
حازم تمام
حازم ماشي ورا زين لحد ماوصل الشاليه وفضل مستنيه يخرج وشافه وهو خارج هو وفتون
ومشي وراهم لحد المستشفى فضلت واقف تحت مكملتش نص ساعه ولقيت ناس ملثمين نازلين بيك انت وفتون صورتكم وروحت علي القسم ووصلنا لهنا
فلاش المهم انت كويس
زين حضنه
الظابط اتفضل معانا يازين هناخد اقولك واتحبست ام محمد وابنها لاشتراكهم مع جو
وعدي اليوم
وتاني يوم ملك خرجت من المستشفى حازم اخدها وراحو القسم
الظابط اخد اقوال ملك وحازم
تم حبس داليا و‘البنت اللي ضربت
ملك
حازم حقك هيتاخد لسه في عقاب ربنا
ملك الحمدالله
حازم حضنها ربنا هيعوضنا باذن الله وبمرج وغمزه وبعدين تعالي نجيب بيبي تاني بسرعه
ملك ابتسمت
حازم باس ايدها
وعند زين
زين انا اسف
فتون انا بكرهك يازين طلقني انت شكت في شرفي
زين بحب حضنها انا لو شكيت في نفسي مش هشك فيكي انتي احلي حاجة في حياتي انا قلبي بينبض بعشقك
فتون حضنته جامد بحبك
زين قرب منها
فتون غمضت عينها
ونسيبهم
وبعد اسبوعين
حمزه نزل مصر
وتاني يوم
زين حمزه عايزك في مشوار
وراح زين وحمزه المصنع القديم اللي موجود مازن فيه
مازن قاعد
حمزه فضل يضرب فيه بعصبيه
مازن باستفزاز ايه رايك نوع من الغالي مستخسرتش فيك
حمزه ببرود عملي احلي دماغ
مازن مش قولتلك هخليك تتمني الموت
حمزه اتعصب وبغضب بيضرب فيه
مازن انا نفذت بوعدي نفذ وعدك واقتلني
زين وهو يقتلك ليه
حمزه بضحك بخبث ماانا اخليك بردوا تتمني الموت وفجأه البوليس اقتحم المكان
مازن لا متعملش كدا اقتلني أحسن
بس متحبسش
حمزه قرب منه وفيت بوعدي
مازن مسك المسدس من الارض وضرب نفسه بالنار
وبعد يومين جيه خبر لفتون ان مايا اتوفت بسبب جرعه مخدرات
فتون تعبت مهما كانت مامتها وحزنت اكتر لما عرفت انها ماتت بسبب المخدرات
الكل كان واقف جمبها
وبعد سنه
مليكه تعالي يا زين هنا
زين لا ياماما
مليكه يخربيت كدا تعبت والله
حمزه حضنها اهدي يامزتي مش كدا تعالي يازوز هنا
زين نعم يابابا
حمزه لو سمعت كلام ماما هديلك شوكلاته
وعند ملك بقالها شهر ولدا
بص ياحازم قمر ازاي
حازم بحب طالع لمامته
ملك بدموع ربنا عوضنا
حازم الحمدالله ربنا كريم عايزين وبخبث نجبله اخت بقي
ملك بخجل انت سافل
حازم مراتي وانا حر فيها
ملك حضنته بحبك
حازم جهزي نفسك بليل هنخرج انا وانتي انهارده عيد ميلادك
ملك بفرحه انت فاكروا
حازم لو مفتكرتهوش هفتكر ايه
عصام وهايدي اتخطبوا لبعض
هايدي لبست الحجاب وبقت كويسه جدا وتابت لربنا وراحت لحمزه وزين وسامحوها واتمنه ليها حياه سعيده مع عصام
وعند
فتون بنتها جودي بتعيط
وهي بتعيط معها
زين دخل اتصدم في ايه
جودي ماما مش عايزه تحط ليا روج
فتون مش عايزاني البسها
زين حضن جودي وباسها وادالها شوكلاته روحي ادايها لزين والعبه سوا
فتون باصه بزعل وانا
زين حضنها انتي اللي في الشمال.
فتون اتعلقت في رقبته وبتغنيله تسالني مره عني اشكد احبك واسمع انت الرد جد ماتنبض وترمش انت عينك حبك سما بلا حد عينك بعيني تجي وانسي انا كل الحكي وياك وياك كل جروحي انا نسيت
زين باسها وبخبث فاكره يوم ولدتك وانتي بتولدي
فتون بعفويه اه قولتلك انت السبب
زين بخبث مش كله كان بمزاجك ياقطه
فتون بخجل انت قليل الادب.
زين اوي ماتيجي نعيد اليوم ده تاني
فتون بخجل تؤتؤ انت باد بوي اوي
زين فوق ماتتخيلي وغمزلها
النهايه❤❤❤

لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية قيود من حرير للكاتبة سمسم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!