روايات

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ياسمين الهجرسي

في المستشفى
همس : حبيب قلبي بقالك كتير نايم وسايبني انا ضعيفه وضايعه انا مليش غيرك انت ابويا واخويا وكل دنيتي وحطه أيده علي قلبها اسمع هيقف عشان انت بعيد دقاته هتموتني من بعدك وحشني كل حاجه فيك لمسه ايدك نفسك ريحتك ملكيتك علي جسمي حنيتك خوفك عليا متسبنيش كده يا سليم انا عارفه اني زعلتك مني قوم عاقبني زى زمان واحرمني منك بس المهم تكون كويس.
الممرضة: اتفضلي يا مدام بره معاد الزياره خلص
همس: بدموع حاضر كده يا سليم هتفضل نايم وتسبهم يحرموني منك وباسته من دماغه وموهعا بتنزل علي وشه .
سليم : بتعب وشوق انتي اللي وحشتيني يا قلب سليم سلامه قلبك وروحك تعالي في حضني يا همس وحشني ريحتك.
همس : باسته من عيونه ومن كل حته في وشه وفضلت في حضنه سامحني يا سليم انا عندى اموت ولا اشوفك كده.
الدكتور : جه لأن الممرضة راحه قالتله أن سليم فاق وبعد ما كشف عليه سليم خرج اوضه عاديه .
احمد : حمدالله على السلامه يا سليم خوفتنا عليك معقول يا سليم نهون عليك تقلقنا كده همس قلبها كان هيقف بقالها يومين مش بتنام ولاارتاحت لا اكلت ومش هتصدق ولا قاعدت واقفه تبص عليك وعيونها مش شايفه غيرك كل ده وسليم بيبص عليها وهي دموعها مابتقفش وهو الدموع متجمعه في عيونه
سليم : احمد أنزل خلص الورق عشان هنروح العزبه.
همس : انت تعبان يا حبي ومش ممكن تخرج حتي اديك مجروحه وبتبوسها.
احمد انا كمان من رأي همس خلينا نطمن عليك.
سليم : انا عاوز أخرج افهمني يا احمد وبيبص علي همس اللي وشها اصفر وبنفس اللبس وبتفتح عيونها بالعافيه.
احمد : خلاص يا سليم اللي انت عاوزه وسابهم وخرج.
همس : بس هنرجع فيلا مش هنروح العزبه.
سليم : انا مش هعيش في فيلا دى تاني ريحيني يا قلب سليم انتي مش هتستحملي اللي بيحصل هناك انا معنديش استعداد اخسرك وشده في حضنه وبيملس علي شعرها انتي تعبتي اوي بلاش تضغطي علي نفسك وتعالي نعيش في أي مكان تاني مش قادر اشوفك وانتي بتنهارى قدامي انا موت اهون كتير من بعدك عني
همس : قطعت كلامه ببوسه طويله وبعدت عنه لما مقدرتش تاخد نفسها بعيد شر عليك يا عمري انا كويسه وهنرجع فيلا وكل حاجه هتبقي كويسه انشاء الله.
احمد : خبط ودخل يالا يا سليم عشان اوصلك الحراسه بره.
همس : قربت عشان تسنده وقربت ووقفت قدامه ولبستله وقاعدت علي ركبتها في الأرض واخدت شوذ ولبستهوله وهو بيلصلها باعجاب وبعد ماخلص اسف فعلا ومسك اديها مكانك هنا وبيشاور علي قلبه.
همس : وانت مكانك فوق دماغي انا يوم ما انت حبتني وانا عرفت أن ربنا رضاني بيك وباسته من دماغه سندته وهو حضنها بحب وتملك وشوق.
احمد : ربنا يسعدكم ويبعد عنكم شر.
ورجعوا الفيلا.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨عند روزا
قامت وقفت في شباك بتبص علي هيثم  وهو ماشي وبتتكلم في فون شوف ده واحد غبي عاوزاك تصفيه فهمت  وقفلت
رجعت نامت علي سرير وغمضت عنيها سليم اااااه دمرتني وعاملتني علي اني فتات ليل بس انت متعرفش انك بقيت من ممتلكاتي ده له معني واحد انك بتاعي انا مش حته الطفله دى.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند فريده
بتحاول تقوم وعاوزه تروحل سليم وهمه مش راضين لحد ما الباب خبط وكان سليم وهمس جريت سهيله علي سليم وعامر وهو حضنهم اطمنوا انا بخير .
عامر : باسه من دماغه ااااه يا ابيه انا خفت عليك أوى
سهيله : بتعيط نورت حياتنا يا ابيه وانتي يا همس خوفتينا عليكي اوى .
همس : ابتسمت ومش بتتكلم.
فتحيه : حمدالله علي سلامه ربنا يحفظكم لبعض.
ايه : حمدالله علي سلامتك يا ابيه .
فريده : بدموع حمدالله على السلامه يا قلب امك انا السبب ربنا يجعل يومي قبل يومك .
سليم : قرب عليها وباسها من دماغها بعيد شر عليكي عن اذنك عاوز ارتاح
فريده : سامحتني يا ابني.
سليم : مسامحك يا امي بعد اذنك ومشي بتعب وهمس سندته وعامر كمان وطلع
عامر : الف مليون سلامه لو احتجتم حاجه اطلبيني.
همس : حاضر شكرا يا عامر.
سليم قاعد علي السرير وبداء يقلع الشوز
همس قاعدت قلعتهالو ورفعت رجليه علي سرير وبدموع نورت حياتي يا سليم
سليم : بيبصلها بنظره عتاب اهون عليكي مش انتي عارفه انا بعشقك لدرجه الجنون وشدها في حضنه
همس : اسفه والله مش هتحصل تاني انت بس كنت شايفه أن الاختيار صعب عليك وفضلت تبوسه من كل حته في وشه وهو مسكها وباسها بس مره دى كانت بعصبيه لدرجه انها شفايفها جابت دم .
همس : مسكته من وشه كده انت سامحتني ونامت علي صدره .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سوزى
فون رن وكانت امها
سوزى : ازيك يا امي عامله اي
امها : انا كويسه بس هفضل معرفش ليكي طريق لأمتي بقالك قد اي مسافره ارجعي بقا انا يا بنتي تعبانه ومش هفضل عند خلتك.
سوزى : امي اياكي ترجعي من عند خالتي حياتك في خطر علي ما تسافري كمان يومين.
امها : ماشي يا سوزى انا هسكت بس عشان العمره وهدعيلك ربنا يقومك بالسلامه.
سوزى : انشاء الله يا امي.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند هيثم
شوف هي عاوزه تسمها بس لازم نوصل ليها الاول ومش هسمحلها تاذيها عينك علي فيلا انا عاوز سوزى اول ما تحاول تخرج من فيلا  تكون عندى لان ده اليوم اللي هتخرج فيه عشان تاخد سم
الحارس : امرك يا هيثم باشا سوزى هتكون عندك في اقرب وقت وهمس اول ما تبقي لوحدها هتكون عند حضرتك انا اشتريت شقه ورتبت كل حاجه بعد اذنك.
هيثم: روزا الغبيه واحده زيك بتفكر بس شهوتها هتقدرى تستغبيني وبيضحك ضحكه شيطانية.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند ايه وعامر
ايه : دكتور كلمني وحدد معاد العمليه بس قال حاجه غريبه ان ماما فريده رفضه اني اتبرع بكليتي ل ماما وبتعيط.
عامر قرب عليها انا منكرش اني خايف عليكي بس أنا موافق لأن طنط شكلها تعبان اوى كلمي الدكتور وقوليله انك موافقه بس خليه ياجل العمليه لبعد فرحنا عشان انا عاوزها تفرح بيكي اي رايك انتي هتفكي دراعك كمان كام يوم وهبعتلك مهندس يقفل الدور ده لينا وشوفي بتحلمي بأيه واعمليه.
ايه : انا موافقه وكمان الكل اعصابه تعبانه خليهم يفرحوا ويسلام لو فرح سهيله يبقي معانا هتبقي ليله حلوه اوى .
عامر : موافقه بس نشوف محمد وسهيله عاوزين اي وباسها انا نازل لو احتاجتي حاجه اتصلي عليا وعينك علي سوزى لاني خايف منها ماشي.
ايه : بس كده حاضر خلي بالك من نفسك.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨عند سهيله
قاعده هي ومحمد الف سلامه عليهم كل ده يحصل وانا مسافر والله حرام .
سهيله : بتعيط محمد باسها من دماغها خلاص كل حاجه عدت وخلصت علي خير المهم فرحنا كمان كان يوم زى ماهو انا مش هلغي حاجه.
سهيله: ماما اجلت فرح شهر.
محمد : نعم يا حلوه اوى ياعني ومسك دماغه انتي بتحلمي شوفي يا فرح يبقي في معاده يا كل واحد يروح لحاله وسابها وخرج وهي فضلت تعيط وقررت انها تنام وتهرب من كل المشاكل دى بس هتطمن علي سليم الاول وفعلا طلعت وخبطت فتحت ليها همس اتفضلي .
سهيله : كنت عاوزه اطمن عليكم ابيه سليم عامل اي
سليم تعالي يا حبيبتي انا كويس
سهيله اترمت في حضنه وفضلت تعيط وهو ضاممها وحس أنها زعلانه انا عارف انك بتحبيني بس دموع دى كلها مش عشاني محمد عمل اي.
سهيله : حكتله كل حاجه محمد قالها.
سليم : اطمني كل اللي انتي عاوزه هيحصل وزياده كمان سبيني بس اتكلم مع ماما يالا روحي ارتاحي وهتبقي كويسه.
سهيله: فرحت ربنا يخليك ليا يا أبيه وبترفع اديها .
همس : فرحانه مبروك يا عروستنا وحضنوا بعض وسهيله خرجت.
همس : ممكن يالا عشان تاخد  شاور عشان تاكل وتأخد الأدوية بتاعتك وراحت وقفت قدامه .
سليم : هتعبك يا همستي معايا انتي شكلك تعبان اوى .
همس تعب اي بس ومسكت أيده وهو قام معاها ودخلوا الحمام وقلعته وهو بيبصلها بحب وحشتيني ودافن وشه في صدرها كنت خايف تبعدى عني كنت هموت من خوفي عليكي .
همس انت نبض قلبي يا سليم ويارب ما يحرمني منك ولا من صحتك وبعدين انت لازم تخف عشان انا فهدى وحشني اوى ونفسي يسبت ملكيته عليا اي قطتك  مستنياك.
سليم : مقدرش يمنع نفسه عنها هي نقطه ضعفه هي اللي بتقدر تسير كل شعره فيه بدون مجهود وطبعا بداء يسبت ملكيته عليها بشوق وخوف من انه يتحرم منها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند روزا
هات ازازه وهات مصل المعالج ليه
الشخص: ده هيدخلها غيبوبه بمجرد ما يدخل معدتها.
وده : مصل العلاج بس علي يا يتفاعل في جسم هتفوق بعد 12 ساعه من لهده
روزا : تمام اوى كده هو ده اللي هيخلي سليم يركع تحت رجلي بس انت متاكد ان محدش يقدر ينقذها .
الشخص : انا اللي عامل السوم وانا اللي عارف علاجه كوني واثقه .
روزا : ادته شيك بالفلوس ترجع روسيا في اقرب وقت.
يتبع…
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى