Uncategorized

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم آلاء الرحمن

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم آلاء الرحمن

زين دخل بدون ما يستأذن
ازيييك يا حمايا
كريم اتصدم من بجاحته اي يا بني انت دااخل زريبه
هنا كريم عينه جت في عين قدرر كانت وحشااه جدا كان نفسه يااخدها في حضنه وميسبهاش ابدا
قدر جريت عليه وغصب باااست ايده
سااامحني يا بابا
كريم شد ايده منها متقوليش كلمة باابا انا مليش بناات انا كان عندي بنت وربنا يعوصني عنها هاعتبرها ماتت
قااادر هنا مقدرش يمسك نفسه راح لزين وكانه لقي حااجه يطلع غله فيها
مسكه من قميصه
انت بتعمل هنا ايه يله
زين نزع ايدين قااادر
روح العب بعيد يااا شاطر
خرجت فريده من المطبخ وهي مش مصدقه انها سامعه صوت بنتها
قدر اول ما شاافت مامتها جريت عليها وحضنتها وفريده بادلتها الحضن
وحشتيني يا مااما وحشتيني
فريده بدموع
وانتي يا روح قلبي من جوا
كريم :اطلعوا من بيتي
زين راح لحماه :وبصوت عالي نسيبا هتسموووعني ولا هفضل هنا ومش هتحرك ابدا لحد برضوا ما تسمعووني
رحااب ساابت بنتها وراحتله
ليه عملت كدا يا بني انت دمرت حياتنا دحنا الناس كانت بتحسدنا على ولادنا وعلى حيااتنا انت جيت في يووم وليله خربطت حياتنا كلها ليه يا بني
زين مسك ايد فرريده وباااسها
انا هاعتبرك زي والدتي وهحكيلكم وعلا صووته والكلام للجميع وواللهي ما هكدب بحررف والقرار ليكم
زين بص لقدر عشان يطمنها
هنا خررجت رسل من الاوضه على الصووت واتصدمت لما شاافت زين وهو اتصدم قد ايه اتغيرت وملامحها بهتت وووشها شااحب
زين :انا فعلا اغتصبت قدر لكن واللهي ما كنت بعقلي وعمري ما عملت كده مع حد مهما كان ليا علاقات لكن كلها كانت بالرضا مش بالغصب ولمى فووقت وعرفت انا نيلت ايه ولسوء الحظ كانت قدر وحده من طالباتي فمكنش ينفع ابعد او اتخلى عنها وخااصه ان عمري ما اتخليت عن حااجه انا عملتها
وغصبتها تتجووزني وعاشرتها وكل ما كنت اقرب منها اعرف قد ايه هي بتعرف ربنا وان دي الست الي انا عايزها والي هتنشلني من بحر الحراام وبالفعل قدرت بأسلوبها تشدني وحبيتها حبيتها قوووي حتى يمكن اتخطيت مرحلة الحب معاااكي يا قدر وراح لكريم
عمي اعتبرني بطلب ايد بنتك من اول وجديد وقدام الجميع وانا هوعدك اني هخاااف عليها اكتر من روحي
رحااب برجاء لكريم
ارجوووك يا كريم ساامحهم مهما كان دول برضوا عيااال وبيغلطوا ارجووك سامحهم انا قلبي بيتحرق على بنتي وهي بعيده عني
كريم بص لقدر :ليه مقولتيش في المشفى لمى سألتك عمل فيكي كدا او لا ليه قوولتيلي بتحبيه ليه خلتيني احط راسي في الطين وواخااف اخرج من البيت لا اسمع كلمه من حد عليكي
وبص لزين وعايزني دلووقتي اساامحكم بالسههوله دي دا من ساابع المستحيل
قدر :خفت عليكم يا بابا خفت منه لا يأذيكم
كريم :انا عمري ما علمت بنتي عالخووف انا علمت بنتي توواجه ووتتمرد على الغلط
انتي موثقتيش فيا انا واخوكي على شان كدا مقوولتيش
زين :ان كان هتفضلوا تتكلموا عن الماضي عمركم ما هتطلعوا منه
واحنا جايين نتاسف مع ان عمري ما اتأسفت من حد
كريم :خد مراتك واخرج برا بيتي وانسوا البيت دا واهلوا
رحاب جريت عليه
ارجوووك يا كريم ارجووك انا روحي بتطلع مني وما سدقت بنتي رجعتلي ارجووك واديك شفت جوزها ندماان وحبه ليها واضح للجميع
قاادر راح لمامته :وانتي تسدقي ان الي زي ده بيعرف يحب بكره تجيلك معيطه وبتشتكي من خياانته لان ديل الكلب عمره ما هيتعدل
هنا زين اتعصب وراح ضربه بوكس
احترم نفسك واعرف انت بتكلم مين فاااهم
قادر جه يردها ليه مسكه كريم وبص على زين
اخرجوا برا بيتي والي عملته ببنتي ربنا هيحااسبك عليه وهيااخد لها حقها منك اما موضوع انك تدخل بيتي واعتبرك زي ولادي انسى وبص على قدر
انا قولتلك هتندمي وانتي خفتي واديكي هنا بتبكي وندمانه
رحاب لكريم
انت عمرك ما كنت قاااسي كده
كريم :الزمن الي عايشين فيه عايز كده خدنا ايه من الطيبه غير ان واحد زي ده اغتصب بنتك ومحدش قدر يقووله كلمه بسبب نفووذه
ونسيت في يووم اني علمتها اني هكوون في ظهرها ونسيت بنتك انا ربيتها ازااي وبص على
وخلى قاادر الي عمروا ما غلط الانتقااام عماااه وراح اتجوز واحده كل ذنبها انها حبته
وبص على زين :انت اذيت اكتر من حد من ورى غلطتك دي واولهم اختك
معرفتش ان الزاني يزنى به ولو بعد حين
قاادر بانفعاال :بابا انا مش زاني انا اتجوزتها على سنة الله ورسووله وملمستهاش قبل كده ابدا
كريم بأسف على حاال ولاده
الزنا يا بني بكوون حتى من النظره الغير مشرووعه
ودخل اوضته
فريده برجاء لزين
هيسامحكم بس اصبروا ومتيأسووش انا عارف كريم مجرووح من قدر اووي لمى يشوف التغيير واضح بحياتكم هيسامحكم
قااادر راح لقدر :اووعي في يووم تسلميه قلبك لانك هتتجرحي قووي
زين بمسخرره :اووعي تسلميني قلبك وبص على رسل الي الدمووع كانت متحجره بعنيها
اوووعي تتجررحي زي ما جررح رسل
وبخبث عشان يطين علاقتهم
ايه مش رسل برضوا ادتك قلبها وانت جرحته وغمز قااادر وشد ايد قدر في ايده وخرج
ركبوا العربيه وهو ببصلها من حين للاخر وهي سرحاانه في كل حااجه حصلت معااها
عند قااادر بعد ما خرجوا فضلت عينه على رسل الي بتبصله بالم ودخلت وهو لحقها
قعد قداامها
رسل انسي كلامه دا عاايز يأذينا
رسل مسحت دمووعها
دي الحقيقه الي انا مش عايز اشووفها انا مجرد اداة للانتقااام ودخلت الحمام
قااادر :واللهي لانتقم منك يا كلب قاال تاب وحب الي زيك يعرف يحب وهنا ضرب على حد
ازيييك يا علي
اهلا يا راجل فين اياامك
مش وقته اسمعني عاايزك تراقبلي حد وتعرفلي بيروح فين وبيجي منين
ومين دا
زين القادري
انت جمايلك مغرقاني حااضر
اوك سلام
…………………….
عند ملك
خرجت كانت هترووح للجاامعه وسمعت وااحد بيصفر لها
اززيك يااقمر صباح الفل
ملك اتأففت
انت ايه الي جاابك عالصبح كده
ايااس فتحلها باب العربيه
جاااي اوصل مرااتي قبل ما اروح الشرركه
ملك :وانا ما طلبتش توصلني
وانا هستناااكي تطلبي انتي الوواحد لازم يشكرك اذا شااف وشك الحلوو دا الصبح بتبقي فاال حلو عليه
ملك ضحكت غصب عنها
اياس :ياا دين النبي ايوووه كده خلي الشمس تدخل
ركبت ملك العربيه
محاظرتك السااعه كاام السااعه
الساعه ١١ليه
هنرووح نفطر ايه راييك
بس انا كده هتاخر
متخاافيش مكان قريب من الجامعه
راحوا يفطروا بمكان هادي ولا تخلو القعده من نغااشت ايااس وخفة دمه
ملك ::اياس ممكن اسأل سؤال وتجاوبني بكل صرراحه
ايااس رجع لورا :اسألي مع اني عاارف هتسألي ايه
ملك :طيب بما انك عاارف ليه انا كان بأمكانك تتجوز من اغنى اغنيااء مصر واوعى تقلي انك حبتني لان دا مستحيل
اياااس :انا هجااوبك بكل صراحه
انا نفسي مش عارف كاانت بالاول تحدي لكن لمى شفتك اكتر من مرا معرفش فيكي حااجه غير عن الي اعرفهم شدتني وشوفت ادبك وباابا كان ضاغط عليا عشان اتجووز فلقيت ان انتي الي تستاهلي تشيلي اسمي
ملك :سرحت في كلامه
اياس :سرحتي في ايه
ملك :حااولت تهدي نفسها من كلامها وحاولت تتصنع البروود
طيب واذا قلتلك ان انا ميشرفنيش اسمي يتكتب جنب اسمك واني اكوون مراتك
اياااس ضحك :اقوولك ميهمنيش لاني مسألتش عن رائيك من البدايه عشان اسال عنه دلووقت
ملك بغمووض :اهااا حلو كده الاتنين عاارفين لبعض وكملت فطاارها لكن لمحت حد بيشله قدر وكانت هي فعلا مع زين دااخلين المطعم
ملك جريت عليها قبل ما تقعد قدر اصلا
قدر
ايااس بص نااحيتها وجريت على مين شاف زين معااها
ملك حضنت قدر
اززيك بكلمك مبترديش ليه
تعباانه شويه
جه ايااس وسلم عليهم
قررب على زين
واللهي لافرمك
زين :ايه الي جمع الشاامي والمغربي
ايااس بضحك انا قوولتلك لكن هعيد لانك اقلا وانت ناايم مبتركزش
وراح حط ايده وحضن ملك من كتفها
انا خطبت ملك وكتبت كتابي عليها
زين ايه ده بجد
وراح حضن ايااس
مبرووك ياا صااحبي
هنا ملك قرربت على قدر بيباركوا لبعض على ايه دا عزا بالنسباالي
ايااس :سمعتك على فكره
قدر :خدي بااالك دا بااين ازووود من صااحبه
ملك :متخافيش هلاعبه على ميت حبل وحبل لاخليه يلعن اليووم الي طلبني فيها
بت انتي ناااويه على ايه
متخافيش كل خير
هنا في حد نادى على قدر
قدر مسسسستحيل ازيك يا بنتي
قدر مرررااااد وجريت عليه حضنته
هنا زين اتجنن مين دا الي بتحضنه وراح زي الاسد الغضبان عليهم ؟؟؟؟؟؟
شكرا ليكم على ارائكم وتفااعلكم على الرووايه بتحفزووني
يتبع..
لقراءة الحلقة السادسة والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أولاد عمي للكاتبة منه وائل

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!