Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما نها كانت هتتكلم وتقول انها موافقه بس ظهر صوت انوثي 
انتا ازاي هتتجوزها ي احمد وانتا متجوزني 
التفتو كلا من احمد ونها ناحيه الصوت نها لقيتها بنت شعرها اشقر وعنيها خضره ولبسه فستان شبه عاري بس هي مش عارفه البنت دي وازاي تقول ان احمد جوزها علي عكس احمد الذي عرف الصوت كويس جدااا والتفت واحتل عليه الصدمه هي بنفسها مراته (السابقه ????????وضحكت عليكم ????????)
(طبعا احنا مش عارفين دي جات منين هقلكم جات منين ????)
احمد بيفتكر لحظاته مع صوفيا 
فلاش باااااااااااااااك 
احمد جاي من الشغل و صوفيا قاعده علي الكرسي اول ما شفها راح جري عليها ……..
احمد بلهفه ……ازيك ي حبيتي 
صوفيا ببرود ……الحمد. لله ي حبيبي 
احمد قرب منها وبسها من راسها واتكلم بحنان …….طيب ي حبيبتي انا جعان مش هناكل ولا اي 
صوفيا ببرود ……ادخل كل من المطبخ 
احمد باستغراب ……امال فين الخدامين 
صوفيا……. اديتهم اجازه 
احمد بغضب …..ازاي تديهم اجازه من غير متقوليلي 
صوفيا لما لقت ان احمد هيدايق حطت ايديها حوالين رقبته وبمكر انثي 
صوفيا بمكر ……عشر دقايق ي حبيبي والاكل هيكون جاهز 
احمد بحب ……ماشي ي حبيبتي 
بااااااااااااااااااك 
احمد كان بيفتكر اد اي هو كان بيحبها وبيسمع كلامها وبيحبها (كان دلدول اووووووي ????)لحد ما افتكر اليوم الي خانته فيه من كتر ما هو بيحبها استهزاءت بيه 
فلاش بااااااااااااااااااااااك 
صوفيا كانت بتتكلم مع احمد في التليفون 
صوفيا بتوتر احمد هو انتا هتيجي امتا 
احمد بحب ……اي وحشتك ولا اي 
صوفيا في سرها ……وحشتني اي اتنيل 
احمد……صوفيا انتي رحتي فين 
صوفيا …..انا وهو ي حبيبي 
احمد …..انا هتاخر لاني ورايا شغل كتير 
صوفيا بطمانان ……ماشي ي حبيبي سلام 
صوفيا اتصلت علي شخص يدعا سامر منافس احمد 
وهو جالها الفيلا (البت بجحه اووووي في الفيلا ????)
باب الفيلا خبط وهي فتحت لان هي مدايه الشغالين اجازه وظهر شخص وهي اول ما شفته اترمت في حضنه 
صوفيا وهي حضناه ……وحشتني ي حبيبي 
سامر وهو حاضنها ……ازيك ي حبيبتي تعالي بقا جوا علشان انتي وحشاني اوووووووي ودخلو اوضه النوم 
عند احمد
احمد تعب من كتر الشغل وقرر يروح لان صوفيا وحشته (????????)
وروح البيت لقي الفيلا كل انوارها مطفيه وطلع السلالم وفتح الاوضه ولقي صوفيا في السرير مع سامر نار نار في جسمه مراته بتخونه ومع مين مع عدوه 
صوفيا اول ما شفته اتصدمت 
صوفيا بتبرير لي احمد ……احمد انتا فاهم غلط (فاهم غلط اي دا قفشك معاه ????????)
راح عند السرير وجابها من شعرها ومجرجرها واتكلم …..انا تخنيني ي بنت ال………انتي طالق بالتلاته ي بنت ال…….. وطلع المسدس وكان عايز يقتلها بس فجاه محسش بدماغه للنو حد ضربه من علي راسه ووقع علي الارض والي ضربه كان سامر الي خدها واتجوزها وهربو مع بعض هما دول الي سامر طلق صوفيا وطردها من البيت علشان خنته 
باااااااااااااااااااك 
احمد افتكر كل حاجه من حبه ليها لي خينتها ومن ساعة ما اختفت وهو بيدور عليها بس هي دلوقتي مبقتش تفرقلو في اي حاجه بس قابل نها وطلع الي عملته صوفيا فيه وبعد ما احمد فكر اتكلم وفجاه …….
نروح عند مراد ورنا 
بعد ما رنا دخلت في غيبوبه وهو بيقعد جمبها كل يوم ويتكلم معاها النهارده لبس وراح المستشفي ومالقاش رنا في الاوضه 
سال دكتور عليها 
مراد ….لو سمحت كان فيه في الاوضه دي مريضة هي فين 
الدكتور باسف …..البقاء لله شد حيلك 
يتبع…
لقراءة الفصل السابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى