Uncategorized

اسكريبت خطأ يغتفر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

 اسكريبت خطأ يغتفر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير
اسكريبت خطأ يغتفر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

اسكريبت خطأ يغتفر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

بيداخل الاوضه بينصدم صدمه عمره 
سامر: عشقققققققققق.
عشق بتتخض بتلاقي نفسها علي السرير وعا*ريه وجنبها شهاب حضنها ونايم. 
عشق بخضه وصويت: اي دا. 
سامر راح شدها من شعرها:  بتخونيني يا و**** همو*تك واشر”ب من د*مك يا ز*بالة. 
فضل يضر*ب فيها حتي اغمى عليها بين ايده جت امه وهند واخته وتنصدموا. 
شهاب بخبث: دماغي مش قادر حاسس اني دايخ انا بعمل اي هنا. 
سامر بغضب راح عليه وفضل يضر*ب فيه بالك*ميات و اخته بتبعده: انت بتعمل ايه ابعد عنه. 
شهاب بتمثيل: هي حط لي حاجه انا مليش ذنب. 
سامر بص علي عشق لاقها فاقدة الواعي جري اخدها بخوف ونزل علي المستشفى. 
هند وقفت قدمه: ماتسبها تغور. 
سامر مردش عليها ومشي وهو شايل عشق. 
هند بتوعد: بقا كده طيب تمم اوي كده. 
حماتها بمكر: طلعتي مش سهل يا مرات ابني. 
هند بخبث: ولسه يلي جاي. 
شهاب بالم: عاجبكوا كده اهو بردو اخدها و ضر*بني. 
مراته بدلع: خلاص يا بيبي. 
شهاب في نفسه: انتو اسو”ء من الشيطا”ن بمراحل. 
في المستشفى. 
الدكتوره:الحمدلله هي كويسه دلوقتي تقدر تاخدها الاصابه سطحيه بس لازم ترتاح عشان. 
سامر ببرود مقاطعا: تمم. 
داخل لاقها منكمشه وبتعيط شدها من ايديها وسحبها: قومي. 
عشق بدموع: علي فين. 
سامر ببرود حط منديل علي بوقها واخدها مكان ما. 
شقه باين عليها الثراء داخلها علي السرير وسابها وراح البار. 
فضل يشرب كتير اوي لحد ما مش بقى واعي لاي حاجه. 
عند هند. 
هند: هيكون راح فين. 
حماتها: مش عارفه لسه بيحبها بعد كل دا. 
هند بغضب: لازم نخلص في اقرب وقت قبل ما تبقا حامل. 
حماتها بمكر: متقلقيش حبوب منع الحمل يلي كنت بحطها ليها مفعولها كبير. 
هند بتفرك ايديها:  حطي لها س’م ونخلص بقا. 
شهاب: طب انا عندي حل. 
حماته: ها اشجيني. 
شهاب بخبث: حتي لو هي بقت حامل سامر هيشك انه يلي في بطنها ابني احنا هنلعب علي النقطة دي. 
حماته بصدمه: ازاي. 
شهاب بمكر: هقولك احنا هنعمل ******. 
هند بمكر: تعجبني دماغك. 
داخل لاقها لسه نايمه حسس علي شعرها بحب: لي عملتي كده انا بحبك كل ده عشان اتجوزت لي يا عشق لي. 
عشق بتفوق بالم: انا فين. 
قاطعها سامر بقبلة عن*يفه. 
عشف بتزقه: ابعد عني سابني في حالي. 
سامر بيح’سس علي جس”مها بجر*اءة: انتي ملكي انا يا عشق ملكي وبتاعتي لوحدي. 
عشق بقرف: وانا بكر*هك. 
سامر بغضب شدها لصدره: بتقولي ايه. 
عشق بتزقه: ايوا بكر”هك يا سامر وخاليك ر”اجل وطلقني. 
سامر: بتكر”هيني ولا عايزة تروحي له. 
عشق بصدمه: مش ممكن تكون سامر يلي حبته. 
سامر بغضب: انتي واحدة ر*خيصه وبنت ???? وانا هعلمك الادب من اول وجديد هخالكي تتمني المو”ت كل لحظه. 
عشق بغضب: متقدرش يا سامر عشان انن مش ر”اجل . 
سامر وصل لاعلي درجات غضبه: تعالي بقا اوريكي را*جل ولا لا يا و**. 
عشق بتزقه: لو عملتها همو*ت نفسييي ابعدد  لاااااااااااااا. 
سامر شد هدو”مها من عليها وبقت عا*ريه باسها بكل ع*نف وهي بتحاول تزوقه ولكن فرق القوة بينهم كبير. 
انق”ض عليها ولم يسمع اي صراخه لها لم يهمتم. 
بيقوم مش بترد  : عشق عشق فوقي. 
عشق……. 
سامر: قومي بلاش زفت تمثيل . 
عشق…… 
بيرفع الملايا بينصدم: اي كميه الد*م دي . 
سامر بخضه من منظر الد*م: فوقي يا عشقق. 
اتصل بالدكتورة جت وهو وقف مصدوم. 
الدكتورة: لازم تتنقل المستشفى حالا عشان اتعرضت لحا*لة اغتصا”ب وفقدان الجنين. 
سامر بصدمه: هي ك كانت ح حامل.  . 
يتبع…
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى