روايات

رواية سمرائي الفصل الرابع 4 بقلم زهرة الجناين

رواية سمرائي الفصل الرابع 4 بقلم زهرة الجناين

رواية سمرائي الجزء الرابع

رواية سمرائي البارت الرابع

رواية سمرائي
رواية سمرائي

رواية سمرائي الحلقة الرابعة

ليل _ ايوا حضرتك عايزة مين ؟؟
_ سيف بيه موجودة يابتاعة انتى
ليل_ بتاعة وانتى تبقى مين يا أنسة بتاعة
_ انا خطيبته …..
ليل _ ايه ….ازاى وانا مراته
سيف_ مين يا ليل …كارمن
كارمين _ بيبى وحشتنى اووى وراحت نحيت سيف وحضنته قدام ليل
ليل _ سيف الكلام دا حقيقى ازاى مش انا مراتك
كارمن_ هى دى مراتك الفح*مة اللى اتجوزتها دا انا فكرتها الخدامة
ليل _ ايه ما ترد يا استاذ يا محترم
سيف( ببرود) _ انا اللى قولتلك بو*شك دا ماتفتحيش الباب
ليل _ بجد انت واحد زبا…

 

 

ولسا هتكمل سيف نزل بالقلم على وشها
سيف_ انا هندمك على كلامك دا يا سو*داء
كارمن_ ايوا ياحبيبى دى واحدة سوداء ماكنتش تستاهل تقعد هنا او تتجوز واحد زيك
…..جريت على أوضتها وهى بتبكى جامد لأنها أول مرة تتكسر كدا من كل اللى حوليها
سيف_ معليش يا كارمين امشى دلوقتى
كارمن_ ماشى ياحبيبى هستنى منك مكالمة
سيف _ ماشى يلا سلام
كارمن(بهمس)_استنى عليا بس يا سو*دا انتى أن ما وريتك من كارمن
…..سيف وقف قدام اوضة ليل وبص عليها وسابها ودخل الاوضة التانية
……تانى يوم الصبح ……..
ليل قامت من النوم عيونها ور*مة من كتر العياط والدها اتصل عليها
ليل _ حاولت تمسك نفسها زى كل مرة بابا حبيبى عامل ايه
سامح _ مالك يابنتى صوتك متغير ليه
ليل_ مفيش حاجة يابابا انا كويسة بس لسا قائمة من النوم
سامح_ماشى يابنتى انا إن شاء الله مسافر انهاردة قولت أهدى اسلم عليكى قبل ما امشى
ليل _ مسافر ….مسافر فين يا بابا
سامح_ مسافر شغل يابنتى زى كل مرة
ليل _ ماشى يابابا ربنا يفتحلك الطريق يابابا انا هستناك
سامح_ ماشى يا حبيبى بابا مع السلامة ( معليش يا جماعة انا افتكرت والدى 💔 فى الجزئ دا لانه دائما كان بيقولى انا واخواتى يا حبيبة بابا فأحببت انى اذكر حاجة من إللى كان بيقولها دائماً )ربنا يرحمه يارب
بعدها ليل دخلت اخدت شاور وخرجت لقيت سيف قاعد فى الصالة تاجهلته ومشيت
سيف_ ايه مش شيفانى ومفيش حتى صباح الخير
ليل _ 🙄🙄🙄
سيف _ طب ردى حتى
ليل _ انتى بج*ح يلا ولا ايه 😏
سيف مسكها من ايديها وزقأها فى الحيطة وحاوطها فى الحيطة
سيف_ انا بج*ح مش كدا
ليل_ سيف لو سمحت ابعد عنى انا مش ….
سيف_ مش ايه …..

 

 

ليل_ هاااااااااااااا
……….فى مكان تانى ……. بقلم 🖊️ زهرة الجناين
كارمن ( بغل) _ انا أقوله يرن عاليا امبارح يسبنى ويقعد مع السو*داء
_ معليش يا ست انتى اللى فى القلب برضو
تالين _ هو معاه حق يا كارمن انتى برضو اللى فى القلب
كارمن_ انا مش هستريح إلا لما أخلى البتاعة اللى معاه دى تبعد عنه
تالين _ ايه يا كارمن هاتعملى ايه
كارمن_ بصت بخبث هاتعرفى دلوقتى أشول ادخل هنا
تالين _ مين دا …..؟!!
كارمن_ احب اعرفكم على أش*ول هو اللى هيخلص موضوع ليل
أشول_انا تحت امرك يا كارمن هانم
كارمن_ نفذ يلا كل اللى قولتلك عليه (ببص كلها شر)
أشول_ حاضر ياهانم
تالين _ هاتعملى ايه يا كارمن
…….عند سيف وليل…… بقلم 🖊️ زهرة الجناين
ليل _ سيف انا قولتلك ابعد عنى
سيف_ وهوبيحاوطها وإن ما بعدتش هاتعملى ايه
ليل _ انت قليل الا*دب وابعد والا هصوت ولم عليك الناس
سيف_ انتى ه*بلة واحد ومراته الناس هيعملوا ايه يعنى 😏
ليل_ طب ابعد عنى يا سيف انت ليه بتعمل معايا كدا
سيف _ هتعرف بعدين يا ليل مش هقدر اقولك دلوقت
ليل_ منين بتعاملنى وحش ومنين بتعاملنى حلوا انا مش فاهماك
سيف_ هافهمك بعدين يا ليل

 

 

سيف لسا بيقرب علشان يبو*سها التليفون رن
ليل _ رد يا سيف يمكن حاجة مهمة
سيف _ لا سيبك مش مهم
ليل _ لا رد يمكن حاجة مهمة
سيف_ الو………..ايه عمى ……
ليل _ بابا …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية سمرائي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!