Uncategorized

رواية أحببت متمردة الحلقة الثانية 2 بقلم بطة حسني

 رواية أحببت متمردة الحلقة الثانية 2 بقلم بطة حسني 

رواية أحببت متمردة الحلقة الثانية 2 بقلم بطة حسني 

رواية أحببت متمردة الحلقة الثانية 2 بقلم بطة حسني 

كيات لقيت في وشها مصارع شبه الحيطه بالظبط (لكم حريه التخيل) 

في طولها مرتين اول مره تحس بالخوف 

كيان لنفسها :هي موتا والاكتر يلا ????

كيان بصت للكابتن 

الكابتن:كيان اسماعيني الخوف لو دخل قلبنا يبقي هنخسر وخليها علي ربنا انتي قدها واوعي تخديها بالشكل كلو شكل بس 

كيان :تمام يا كابتن 

بدات البطوله كيان كانت اضعف منه بكتير اوي اوي كانت بتضرب بس بتضرب اكتر اسر كان خايف عليها اوي لحد ما كيان وقعت علي الارض وشها كلو دم وملهاش ملامح والحكم بدأ يعد 

اسر بتشجيع : كيان قومي يلا فوقي دا حلم باباكي عمو عز كان تفسه في كده يلا يا كيان يلااااااا????????

كيان قامت بتعب وراحت ناحيه الحبال 

اسر :لا يا كيان متستسلميش لااااا????

كيان مرديتش وطلعت علي البتاعه المربوط فيها الحبال (اسفه معرفش اسمها ????) ووقفت عليها ونطط علي المصارع وقع ونزلت ضرب فيه لحد ما استسلم وكيان كسبت ولكن مريضيتش تقابل اي حد من الصحافه او التلفزيون ????????????

مسكت اسر وخرجو ومشيو بالعربيه 

كيان بتعب : وديني العنوان دا بسرعه 

اسربخوف :حححاااضضضرر ????

وصلو وكانت مستشفى طلعت الفون ورنت علي حد 

كيان :ايوا انا تحت 

الشخص :تمام انا نازلك حالا ????????‍♂️

كيان قفلت 

اسر :هو مين دا وليه مروحناش المستشفى بتاعتنا 

كيان :ممكن تبطل رغي ومتحشورش مناخيرك في كل حاجه ???????? هووووووووس ????

وصل الشخص كان الدكتور احمد نصر البنهاوي 

احمد :كيان انتي كويسه 

كيان حضنته زي الأطفال احمد شالها ودخل علي اوضه 

اسر وهو ماشي وراهم :يعني انا لما جيت امسك ايدك لوتيهالي وكنت هتكسريها وهو انتي الي تحضنيه 

احمد: ها بقا احكيلي عملت ايه يا بطلتنا ????????

كيان :الحمد لله كسبت كسبت يا خاااللووو 

(محدش يفهمني صح يا جماعة خالها اهو والله ????????) 

احمد :مبروووك هزغرط 

اسر برا وهيفرقع من الغيظ لحد ما كيان خرجت كان شكلها تعبان ????????????

وصلو الفله اول لما دخلو

يوسف :عملتي ايه 

استووووب نعرف مين يوسف (يوسف مصطفى السيوفي 19سنه شكله طويل جسمه رياضي بشرته قمحي فاتح عيونو زيتي قمر في نفسه كده سامحني يا رب علي الي بعمله دا ????????) 

كيان :اريد مبروك سريعا 

يوسف :بجد لولوللولولولولي وقام يرقص هو واياد ????????????????

كيان :ليفل التفاها جايب اخره منكم ????

فريده وهي بتحضنها :مبروك يا كينو ????

نعرف فريده (تبقي مرات مصطفي ست في العقد الخمسين من عمرها اللغه العربيه جايبه اخرها متاسفه نرجع تاني محجبه طيبه اوي يا جماعه لون عيونها اخضر) 

كيان :الله يبارك فيكي يا فوفه ????اسيبكم بقا عشان انا تعبانه موت ????????

اسر :هو انتي بتتكلمي زينا عادي 

كيان: خفه ياض انت عيل رخم وغتت كتك الارف في ووطت صوتها في حلوتك ????

اسر :انا كل دا علي القل مش بنت وعامله نفسي جعفر وبيدلع زي البنات كده 

كيان :تصدق ييلا انت البان ال كر ارجل منك ????????

اسر بصدمه وردح :نعم يا اختي لا بقولك ايه وقام ماسكها من هودومها من كتفها وكمل انا راجل وراجل اوي كمان مش هيجي حتت عيله زيك تقولي كده وكان شكله كده بالظبط ????????

كيان ضربته ونزلو عجن في بعض وكلهم بيحولو يسلكو فجأة الباب اتفتح ودخل شخص خلي الكل وقفو كده???????? حتي اسر بطل ضرب

يتبع..

لقراءة الحلقة الثالثة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية أنتي ملكي للكاتبة هبة أحمد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى