روايات

رواية قسوة ليث وكبريائه الفصل السابع 7 بقلم شروق أحمد حبيب

رواية قسوة ليث وكبريائه الفصل السابع 7 بقلم شروق أحمد حبيب

رواية قسوة ليث وكبريائه الجزء السابع

رواية قسوة ليث وكبريائه البارت السابع

رواية قسوة ليث وكبريائه الحلقة السابعة

رنين بغيظ :لولو مين ده اسمو هشام.
ساره ببرود :بدلعو عادي يعني.
رنين بعصبيه :لا مسمحلكيش تدلعيه تاني.
ساره :ولي يعني اي الي غيظك.
هشام ببسمه :خلاص يا رنين بلاش تزعلي سوسو.
رنين وهي تحبس دموعها :سوسو… طب خلي سوسو تنفعك يا لولو. انا راحه اتمشى.
ريناد :متزعلهاش يا هشام
هشام وهو لا يستطيع كتم ضحكته : حاضر.. خدي بس يا هبله .
رنين :اوعي.
ثم تذهب رنين إلى الخارج وخلفها هشام.
ساره :هما بيحبو بعض ولا اي.
ريناد :اه وهيتجوزو قريب ان شاء الله.
ساره :اه مهو بقول هيا غيرانه لي 😂.
بعد خمس دقائق يأتي ليث من الشغل. مرهق تذهب له ريناد التي ترتدي فستان ابيض طويل عليه ورود حمراء وانيقه تمام
ريناد :هات الجاكت وتعالي اقعد شكلك مرهق ثم تأتي له بكوب ماء ليروي عطشه.
ليث :اوعي مش محتاج مساعده منك.
ريناد :بتتعامل معايا لي كده.
ليث :ساره موجوده نفصل دلوقتي.
ساره :انا هطلع فوق وانتو براحتكو.
ليث :خليكي.
ريناد :معلشي يا سوسو اطلعي انتي.
ساره :تمام.
ريناد وهي تتقرب من ليث بتصرفات غير تصرفاتها.
ليث :شكلك مش فايقة علي تصرفاتك.
ريناد :لا فايقه.
ثم تقترب منه أكثر وتمسكه من ياقه القميص عايزه اعرف دلوقتي بتتعامل معايا لي كده.
ليث وهو يبتلع ريقه بضعف :ابعدي بس كده بلاش السهوكه بتاعتك دي.
ريناد :تقترب اكثر ف اكثر وليث بقوه وهو يقترب منها دون مقاطعه
ليث :عشان انتي واحده معندكيش شرف ورخيصه وبنت ليل.
ثم يمسكها بقوه من يداها ويحاوطها بيداه :اكمل ولا بلاش.
ريناد :اوو. اوعي ياا.. ليث.
ليث :انتي الي بدأتي.
ريناد :انا بريئه من كلامك ده.
ليث :واي الي يثبت بكده يا ر…
ثم تضع يداها علي فمه.
ريناد :معايا الي يثبت.
ليث باستغراب :معاكي اي.
ريناد :سبني عشان اجبلك الورقه الي هشام جبها من الدكتور الي كدب عليك.
ثم يتركها ليث بلفه :وريني بسرعه.
ريناد :اتفضل الورقه اهي
#يتبع
في الخارج.
هشام :خدي يابنت المجنونه هنا.
رنين ببرود :روح لسوسو وملكش دعوه بيا انا هروح.
هشام :وغيرتي لي عليا.
رنين :اناا.. ا. نا مغرتش ولا حاجه.
هشام :خلاص انا هروح لسوسو امشي انتي.
رنين بلف شفتيها مثل الأطفال :هتسبني.
هشام :انتي الي مش عيزاني.
رنين :لا عيزاك.
هشام :اي اسمعها تاني.
رنين :عيزاااك.
هشام :بتحبيني.
رنين :شروطي الاول وبعدين اقولك.
هشام :هتتشرطي من اولها قولي.
رنين :اول حاجه مفيش بنات تكلمهم.
هشام :حاضر.
رنين :تاني حاجه والأهم متروحش البار ولا تشرب ابدا.
هشام :حاضر.
رنين :تالت حاجه وأهم من الأهم انك تهتم بيا.
هشام :والنبي انتي اغلاهم في حياتي.
يحضنها هشام ويدور بيها
رنين :بحبك.
هشام :بعشقك.
وهنا بدءت علاقه هشام ورنين بالحب (عقبالنا كده😂❤️)
#يتبع
ليث بعد انتهاء قرائه الورقه :اي الي بيحصل مش فاهم.
ريناد :حد كا. ن عايزك تبعد عني.
ليث :مين.
ريناد :معرفش مين.
ليث :مين جاب الورقة دي.
ريناد :هشام جبهالي من دكتور ***** الي قالك طلع خاين.
ليث :الدكتور ده مستحيل انا بتعامل معاه علطوه.
ريناد :بس يا ليث الفلوس بتعملي ناس كتير ده أتعرض عليه.
ليث :حسابي معاه هيبقي تقيل اوي.
ريناد :ليث.
ليث :نعم.
ريناد :طب وانا بعد الورقه دي.
ليث :انتي…. اناا… ثم يقترب منها ليث ببطئ

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قسوة ليث وكبريائه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!