Uncategorized

رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثاني 2 بقلم نور أحمد

  رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثاني 2 بقلم نور أحمد
 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثاني 2 بقلم نور أحمد

 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الثاني 2 بقلم نور أحمد

مجهول : متقلقيش ابوكي معانا 
نورا :انت مين
مجهول : مش عرفاني ياحبيبتي 
نورا : انت 
محمود : اه انا ابوكي عندي مدوريش كتير اطلعي دلوقتي من غير ما حد يعرف في عربيه علي الشارع بتاعكم اركبي فيها وهما هيجيلك اه صحيح سيبي تلفونك في البيت باااي ياحبيبتي 
نورا : ربنا ياخد**ك ويريحني منك بدموع أبويا اعمل اي طلعت من اوضتي 
الام : مغيرتيش لي ورايحه فين 
نورا : مش رايحه جي اهو 
طلعت ولقيت عربيه سودة خطبت علي الزجاج السائق فتحلي الباب اللي وري وركبت 
نورا : وخدني علي فين 
السائق : ………………
نورا : أنت مش سامعني 
السائق :………..
نورا : شكله اخر**س التاني ياربي علي البلاو**ي دي بدموع أبويا يارب قتا**ل *ألقت**له دا ما يعملش حاجه في أبويا 
تن تن تن تن تن
السائق : أيوة يا باشا الهانم معايا 
  محمود : تمام في ثانيه ألقاك هنا 
السائق : تمام يا باشا 
بدموع يارب استر سندت رأسي وقعدت افتكر 
فلاش باك (تن تن تن
نورا: الوو 
مجهول : الوو
نورا : أيوة مين معايا
مجهول انا محمود حضرتك نورا جمعه
نورا : لا حضرتك الرقم غلط انا نورا احمد مش نورا جمعه
محمود: ماشي يا فندم اسف على الازعاج 
نورا : عادي ولا يهمك
بعدها بدقيقه
تن تن تن تن تن
نورا : قولت لحضرتك الرقم غلط انا نورا احمد مش نورا جمعه
محمود : عارف انك نورا احمد 
نورا : نعم عايز اي 
محمود : ممكن اخد من وقتك دقيقتين
نورا : بتنهيدة اتفضل وبعدين حضرتك جبت رقمي منين 
محمود : أولاً انا معجب بيكي تانياً جبت الرقم منين متشغليش بالك
نورا : أنت قل**يل الا**دب
محمود: هو علشان معجب بيكي أبقي قل**يل الاد**ب
نورا : اه لما ترن علي بنات الناس وتقولها معجب بيكي تبقي قلي**ل الاد**ب
محمود : انا مش قصدي حاجه والله انا عايز اعرف رائيك بدل ما اجي وترفض
نورا : لا 
محمود : ممكن اعرف لا لي 
نورا : لا وخلاص ومترنش هنا تاني بدل ما اند**مك 
محمود : أنت بتهدد**يني 
نورا : مش بهدد**ك انا بعرفك أنا هعمل اي ولو عايز تعتبره تهد**يد تمام مافيش مشكله 
محمود : أنتي متعرفش أنا مين
نورا : لا والله محصليش الشرف 
محمود : انا محمود البحيري ابن ماجد البحيري تاجر الس**لاح 
نورا  : ومالك فخور بنفسك أوي كدا
محمود: مش فخور ولا حاجه أنا بعرفك أنا مين وابويا مين 
نورا : ولا يهمني ابوك ولا عشر**ة ز**يهه 
محمود: وافقي تتجوزيني وانا هدفع اللي ابوكي يطلبه عايز مليون جنيه هدفع بس انتي وافقي وانا كمان عندي عربيه وشقه ليا غير الفيلا اللي قاعد فيها دلوقتي مع عائلتي 
نورا : ولا يهمني انت ولا فلوسك وعربيتك ولا اي حاجه من دا كله كل دا علي الجز**مه عندي 
محمود : انا قولتك بزوق وأنتي مش راضيه أنا محمود البحيري اللي محدش يقوله لا وهاخد اللي عايزة غص**ب عن اي حد 
نورا : محمود البحيري علي نفسك ووريني هتعمل اي 
مستنتش يرد وقفلت السكه في وشه 
طق طق طق 
نورا : أدخل 
الام: مالك قلبه خلقتك لي
نورا : مفيش حاجه
الام : علي أمك برضوا دا انا عجناكي وخبزاكي
نورا : مفيش واحد مجنو**ن بيقول معجب بي وعايز يتقدم
الام : يا الف نهار ابيض ينور وييجي حالاً كمان 
نورا : حيلك حيلك مش تعرفي هو مين الاول 
الام : مين يا آخره صبري 
نورا : محمود البحيري
الام : مين يعني 
نورا : ركزي معايا يا حجه محمود البحيري ابن ماجد البحيري تاجر السلاح
الام : ينهار أبيض ودا ملقاش غيرك يحبه 
نورا : مش عارفه بقي ربنا يستر
الام : يارب احكيلي اي اللي حصل وقلك اي
نورا : …………….بس ياستي وقفلت السكه في وشه
الام : الله المستعان 
نورا : ونعمه بالله 
الام : تصبحي علي خير 
نورا : وانتي من اهل الخير  أمي
الام : أي 
نورا : متقوليش لابويا بلاش نقلقه لو رن تاني نقوله
الام : ماشي يا بنتي ربنا يستر 
نورا : يارب يا أمي 
الام : اعمليه البلوووك اللي بتقولوا عليه دا 
نورا : ههههههه انتي عرفتي البلوووك حاضر هحطه 
الام : لي شيفاني جاهله ولا جاهله 
نورا : فشر دا أنتي لو كملتي تعليمك كان زمانك سفيرة دلوقتي
الام : يابكاشه يلا بقي تصبحي علي خير 
نورا : وانتي من اهل الخير يا أمي 
وبعد ما خرجت قعد اتفرج علي التلفزيون وقلب في القنوات جبت قناة طبخ اتفرج عليها ماهي دي هوايتي المفضله الطبخ اي دا كل يوم نفس الوصفات بقت حاجه قرف أما شوف كرتون اي دا مفيش ولا كرتون حلو شغال والله لكون قفلاك تلفزيون زي قلته أما افتح نت شويه بما إني ما فتحتش من زمان لقيت رسائل من اصحابي ولقيت رساله من رقم غريب فتحت الشات لقيت ريكورد فتحته طلع من محمود نفسه بيقول فيه نورا والله انا بحبك من زمان ونفسي أوي إنك توافقي عليا سمعت الريكورد وعملت بلوووك من غير ما ارد ونمت 
يتبع…
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!