Uncategorized

رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

كوثر انصدمت وصوتت برعب: لااااااااااا. 
هارون بزهول:  هو انتي. 
كوثر بترجع لورا وهو بيقرب. 
هارون بخبث:  دا انا هتسلي اوي عليكي. 
كوثر:  ا انت عايز مني ايه سبني في حالي. 
هارون ببرود وقعد:  عايز كل خير فاكرة القلم يلي ضربتيني بيه. 
فلااااااااااااش ببببباااااككككك. 
في بار ما. 
كوثر بتحط الطلبات ايد بتمسكها:  تيجي معايا وتاخدي كام. 
كوثر بقرف:  ابعد لو سمحت. 
هارون بخبث:  تاخدي كام انجزي. 
طخخخخ. 
الكل قام بصدمة. 
هارون بغضب:  اه يا بنت ????. 
كوثر سابته وجريت. 
هارون بصوت عالي:  وحياة امي لدفعك تمن الكف دا غالي اوي. 
بااااااااااااااككككككككك. 
كوثر بدموع: م مكنش قصدي. 
هارون قام و جاب الحزم بتاعه:  تؤ تؤ دموعك دي مش وقتها خالص. 
كوثر بخوف: انت ه هتعمل ايه. 
هارون بجبروت نزل ضر*ب فيها بالحزم تحت صرا*خها الذي هز ارجاء المنزل سابها بعد لما تعب غار*قنة في د**مها و ابتسم:  لسه عذا*بك اكبر.. 
سابها ونزل. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
…………………. 
اشرف:  يعني ايه. 
احدهم:  الميراث كله باسم يلي هتجيب الوريث للعائله وانت ملكش اي حاجه. 
اشرف بغضب:  لاا انت اتجننت كل العز ده ومليش حاجه فيه لا انا ولا ابني حتي. 
الشخص:  اه كله باسم ابن هارون باشا. 
معتز من وراه:  دا لو خلف اصلا او بقا عايش. 
اشرف لابنه:  هتعمل ايه. 
معتز:  ولا حاجه يدوب مو*ته هو وهي ونخلص. 
اشرف بخبث:  وبكدا كل حاجه تبقا لينا. 
الشخص:  في الحالة دي ممكن. 
معتز:  وانا يلي هتصرف. 
ابتسم اشرف بخبث:  موافق. 
………………… 
داخل البار. 
واعد يسكر ويشرب والبنات تتجمع عليه. 
هارون:  اما وريتك يا زفتة انتي. 
احد البنات بدلع:  مالك بس تعالي وانا اظبطك. 
هارون:  تعالي انتي وانا يلي هظبطك. 
شالها واخدها شقته. 
…………………. 
في الاوضه. 
الخدمه انصدمت من منظر الد*ماء وصوتت. 
اشرف جاه ببرود:  اطلبي الدكتور. 
الخدمه:  لازم تروح المستشفى يا بيه. 
بص اشرف ليها:  سمعتي. 
الخدمه البنت صعبت عليها طلبت الدكتور. 
بقلم ميرا ابوالخير 
الدكتور:  مين عمل فيها كده. 
اشرف:  شوف شغلك وانت ساكت. 
الدكتور:  حرا*م كده الجنين نز*ل. 
اشرف ببرود:  تمم يلا خلصت روح. 
الدكتور ضم ليها جرو*حها وبص بشفقه ومشي. 
نزل اشرف ولاقي هارون جاي. 
اشرف:  موت ابنها. 
هارون بتجاهل:  هي مش ما*تت لسه. 
اشرف:  تحذير ليك لو البنت جرا ليها حاجه تاني انت عارف هعمل ايه. 
هارون ببرود:  مش بتهدد. 
كمل طريقه علي الاوضه. 
اشرف هاتفيا:  البيبي ما*ت افرح. 
شخص ما:  وهو قرب يموت. 
اشرف:  قصدك ايه. 
معتز بخبث:  زي ما اغتص*بت مراته و صورتها هنزله علي النت و يقابل بقا. 
اشرف بصدمه: ايههه… 
بقلم ميرا ابوالخير. 
…….
…….. 
داخل لاقها اعدة وباصه للسقف بص بقرف وداخل الحمام اخد دوش وخرج. 
هارون ببرود:  شايف فيكي الن*فس اهو. 
كوثر……. 
هارون بغضب:  بكلمك ردددي. 
كوثر……… 
هارون راح ومسكها من شعرها:  مش بحب اكرر كلامي. 
كوثر بدموع:  ابعد عني بقا سابني. 
هارون:  يعني انا يلي فرحان بجمال ا*مك دا انتي واحدة شما**ل يابت وبتاع ر**جالة وجايه تعملي عليا انا شر*يفه. 
كوثر ضربته كف:  اخرررس انا اشرف منك مليون مرة فاهم. 
هارون رفع ايده وهيضر*بها قاطعته: اضر*ب اضر*ب مانت مش ر*اجل عشان مفيش را*جل يمد ايده علي واحدة ست. 
هارون رمها علي الارض:  بقا انا مش ر*اجل انا هوريكي يا بنت الك لب ???? را*جل ولا لا. 
فك زاراير قميصه و قلعه و هي بترجع لورا و قلع الكات وبقا عاري الصدر قرب منها وشدها وشالها حدفها علي السرير بعنف. 
كوثر بصراخ:  لااا ابوس ايدك ابعد عني. 
هارون متجاهلا كلامها و نزل علي ر*قبتها و قب*لها بعنف  وقرب من شفيفها با*سها بجبروت  جابت د*م قطع هدو*مها كلها:دلوقتي هوريكي را*جل ولا لا.
  شد*ها ليه و……. 
يتبع…….. 
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى