Uncategorized

رواية ملكت قلبي (حوري) الفصل الثاني 2 بقلم ميار أحمد

 رواية ملكت قلبي (حوري) الفصل الثاني 2 بقلم ميار أحمد

رواية ملكت قلبي (حوري) الفصل الثاني 2 بقلم ميار أحمد

رواية ملكت قلبي (حوري) الفصل الثاني 2 بقلم ميار أحمد

نور: اركبي قدام انا مش السواق بتاع حضرتك
حور ركبت قدام 
وصلوا البيت
 البيت عبارة عن شقتين و حديقه صغيرة
نزلوا من العربيه 
نور: الشقه لسه بتتشطب هتقعدي معايا لحد ما تخلص
حور: ماشي
دخلوا بيت نور
                                   ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
بيت نور كان عبارة عن طابقين الطابق الاول عبارة عن رسيبشن كبير و غرف و الطابق الثاني بتاع نور غرفه نوم كبيرة عصريه و غرفه جيم و غرفه مكتب
                            ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
حور كانت مذهوله من جمال البيت????
 نور: دي اوضتك هتنامي فيها لحد ما الشقه تخلص
حور:تمام
نور:غيري لحد ما جيب اكل
حور:مش معايا هدوم
نور: استني هنا
                                         ♤♧♤♧♤♧♤
نور طلع جاب لحور تيشرت و بنطلون من بتوعه
                                                   ♤♧♤♧♤♧
نور: خدي البسي دول لحد ما نجيبلك لبس
حور اخذت الملابس و توجهت الي الغرفه
بعد ما ارتدت حور الملابس
حور: الهدوم واسعه اوي
                                            ☆☆☆☆☆☆☆ 
ثم خرجت حور من الغرفه وجدت نور جالس علي السفره منتظرها حتي تأكل
                                         ♤♤♤♤♤♤♤
نور:تعالييلا علشان تاكلي
حور: حاضر
نور كاتم الضحكه بالعافيه علي شكلها بهدومه
حور كانت جعانه جدا
نور: طب سيبيلي حاجة اكلها
حور.الاكل فبوقها: يا عم الاكل كتير اهو ما تاكل
نور: ابلعي الاول بتطلي قرف
حور بلعت و راحت مطلعاله لسانها
خلصوا اكل
نور: اغسلي المواعين بقي
حور:و اغسلهم انا ليه انا المفروض ضيفه هنا
نور:روحي اغسليهم و انتي ساكته
حور: طيب هغسلهم
حور و هي ماشي بتشتم نور بصوت واطي
نور:سامعك و هجيلك
حور غسلت المواعين
حور:انا هنام تصبح علي خير
نور:وانتي من اهله
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
اليوم التالي
حور صحيت و حضرت الفطار
نور: انا همشي لو حد خبط مش تفتحي
حور:انت هتروح فين
نور:هكون رايح فين رايح الشغل
حور:خدني معاك و النبي 
نور:حور اقعدي و بطلي شغل الاطفال دا
حور:بالله عليك خدني انا بخاف اقعد لوحديفي البيت
نور سابها و طلع
حور طلعت الحديقه و قعدة بتعيط
نور رجع 
نور:قومي اللبسي
حور بفرحه:ثواني
حور طلعت جهزت و نزلت
حور:ايه رأيك
نور: انا حاسس انزانتي استوليتي علي هدومي سيكا
: ايه يا حور مش ناويه ترجعي البيت و تعقلي
حور بتبص لاقت والدها استخبت ورا نور
والد حور: مين دا كمان تعالي هنا و يلا علي البيت
نور:مش هتتحرك من هنا غير بأذني
والد حور: وانت مين اصلا علشان تاخد اذنك
نور طلع الكارنيه بتاعه: معاك المقدم نور الدين
والد حور لما سمع مقدم خاف و مشي
حور واقفه ورا نور بتعيط
نور:خلاص مفيش حاجة لكل دا
حور بدأت تهدي
حور شافت قطة في الحديقه راحت قفزت علي نور 
نور:في ايه
حور:مشيها و النبي
نور مشي القطه
حور نزلت من علي نور
حور:انا اسفه بس انا عندي فوبيا من القطط
نور:نبقي نشوف حوار القطط دا بعدين يلا علشان هتأخر
حور و نور مشيوا 
كانوا قاعدين في كامين
حور:هو احنا هنا بنعمل ايه
نور:في عربيه بتهرب مخدرات هتمر من هنا لازم نقبض عليها
حور:اها تمام
الشرطي: يا سيادة المقدم في واحد مش راضي يفتح الشنطة و بيقول صحبته شغلت العربيه و خدت المفتاح
نور و حور راحوا للعربيه
نور:انزل افتح الشنطه يلا
الشاب: ما انا قولت لحضرتك يا باشا المفتاح مش معايا صحبتي شغلت العربيه و خدت المفتاح
نور: و انا هصدق مثلا
حور و هما بيتكلموا راحت ورا العربيه و فتحت الشنطة
حور:يا سيادة المقدم
نور ذهب لحور
وجد النور الشنطة مفتوحه
ضحك نور
بالفعل وجدوا المخدرات في شنطه السيارة
نور:انزل يلا 
الشاب نزل و خدوا علي البوكس
نور نظر لحور
نور:فتحتيها ازاي
حور:ب دي
حور كانت تمسك دبوس شعر
نور: حراميه قديمه انتي
حور: لأ انا كنت بوري اصحابي ان انا بعرف افتح العربيات ب الدبّوس
نور:طيب يلا قدامي علي البيت
يتبع ……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية شظايا القدر للكاتبة فاطمة عيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!