Uncategorized

رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمة الدمرداش

 رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمة الدمرداش

داخل احمد وعلى مكتبه علطول 
محمود الحق ف مشكلة ولازم تتحل 
احمد بخضه مشكلة اى
محمود بضحك كذبة ابريل 
احمد ابو شكلك ي اخى انت عارف ان الحاجات دى مافيهاش هزار بقى
محمود عارف بس كل مرة انت 
بتعمل فيها مقلب 
فقلت اسبقك مرة
احمد طيب ي اخويا الف مبروك
روح ع شغلك
محمود طيب دقيقه ف خبر حلو 
احمد اممم ارغى 
محمود امبارح قرينا الفاتحه 
احمد بجد الف مبروك ي محمود
ومين بقى دى 
محمود هدى بنت خالتى 
احمد الف مبروك بجد افرحتلك جدا والله 
محمود الله يبارك فيك 
وعفكرة بكره الشبكه ولازم تيجى انت والست الكبيره
احمد اكيد طبعا هنيجى والست الكبيره هتفرح اوى 
محمود طيب امشى بقى انا 
احمد ماشى ي عريس ربنا معاك
عند نهى الست الكبيره كانت بنتكلم في الفون 
وبعد ماخلصت
نهى ي نهى 
نهى نعم 
الست الكبيره اختى الانا كنت بقولك شبهك جايه النهاردة وهتقعد اسبوع 
نهى كانت فرحانه اوى اوى 
والست الكبيره لاحظت الفرحه العلى وش نهى 
الست الكبيره ها هتعمليلنا اى اكل النهاردة 
نهى الانتى تؤمرى بيه ي ست هانم 
الست الكبيره ف كل حاجه عندك ادخلى واعملى النفسك فيه
نهى حاضر 
جريت ع المطبخ وكانت فرحانه اوى
نهى هو انا فرحانه كدا ليه 
مش مهم ام اشوف هعمل اى 
عد ساعتين نهى ي ست هانم هى اخت حضرتك جات 
الست الكبيره بضحك لاء 
نهى متوترة جدا جدا 
طيب هتيجى امتى 
الست الكبيره طيب انتى خلصتى اكل 
نهى قربت والله 
بس هى اتاخرت ماتتصلى بيه مش كنت بتقولى هتيجى دلوقتى
الست الكبيره حاضر 
بالعفل اتصلت الو ي غادة 
انتى فينك 
طيب ي قلبى توصلى بالسلامه
ان شاء لله 
نهى ها قالتلك اى 
الست الكبيره قالت ساعتين وهتيجى 
نهى تمام انا هروح اكمل الاكل 
الست الكبيره عندى احساسك انك بنتها ي نهى 
ويارب تكونى كدا 
نهى جهزت الاكل 
الست الكبيره  دخلت ع نهى وهى ف المطبخ جات اعملى هاتى حاجه ساقعه واطلعى 
نهى بفرحه بجد بسرعه هاجى وراكى 
الست الكبيره عامله اى ي غادة 
غادة الحمد لله 
امال فين احمد
الست الكبيرة ف الشركه كلمته وقال هيجى ع الغدا
نهى طلعت بالحاجه الساقعه 
غادة شافتها فضلت تبص عليه بدموع ونهى كذلك.
غادة وقفت واخدت منها الحاجه وملست ع شعرها ازيك عامله اى 
نهى بدموع الحمد لله 
وحضنتها جامد
الست الكبيره نهى 
نهى رجعت لوعيها 
نهى بتوتر انا اسفه اوى اوى اوى اوى 
ودخلت المطبخ بسرعه
غادة ليه ي امل ليييه 
انا قلبى بينبض جامد والله 
هى جات عندكم ازى انا حاسه انى عارفها 
من زمان
امل وهى من اول ماعرفت انك جايه وهى فرحانه اوى 
احمد دخل غااااادة
غادة بضحك حبيبى ي احمد عامل اى 
احمد الحمد لله 
انتى اى اخبارك 
غادة الحمد لله حبيبي 
الست الكبيره يلا بقى الاكل جاهز 
احمد هى نهى فين الست الكبيره ف المطبخ
دخل عندها لقيها بتبكى احمد اى ف اى مالك
نهى معرفش بس انا حاسه احساس غريب اتجاه الست غادة 
احمد انتوا فيكم شبه كبير من بعض والله
بس خلاص يلا حطى الاكل بسرعه
نهى حاضر 
احمد وبعدين انتى لسه شغاله النهاردة وكاننا عارفينك من سنين 
بنات كتير كانت خدامه هنا بس عمرنا ماتكلمنا معها بالطريقه دى 
 يتيع……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية سحر عينيها للكاتبة روكا محمود

‫6 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى