Uncategorized

رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

 رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

سيف بغضب جحيمي وعروقه برزت وماسك ايد محمد……… انت ازاي جتلك الچرأه انك تمد يدك على مرتي 
محمد برعب…….انا انا 
قاطعه سيف ……روحي جيبي بنتك وورايا ،
قلب راحت جابت شنطتها وبنتها لينا .
خرجت ولسا هتسلم على ابوها بصلها بغضب ،قامت ماشيه على طول .
خرجت  وسيف فتح الباب وراح يسوق هو ووراه العربيات .
سيف  بهدوء…….حطي البنت وراه وجعدي جنبي .
قلب بخوف راحت حطت بنتها وراحت قعدت جنبه بهدوء .
سيف طلع الفون .
سيف ببرود…..انا مش مروح دلوك  هروح فيلتي الي هنا وقفل السكه.
ووصلوا .
سيف بصوت عالي نسبيا….. نعمات بت ينعمات .
نعمات بسرعه …..نعم يبيه 
سيف موجه كلامه لقلب……. اعطيها البت .
قلب ماسكه بنتها جامد وواقفه برعب.
سيف بغضب……مبكررش كلامي مرتين واصل اعطيها البت .
نعمات اخدت البت ،سيف ببرود ورايا اخلصي .
قلب بدموع…….ححاضر .
وطلعوا للدور الرابع ، دخلوا الجناح .
سيف قعد على الكرسي وحط رجل على رجل بغرور وبرود…….قلعيني الجدمه 
قلب بدموع وصدمه……نننعم
سيف ببرود…..قولت ليكي قلعيني الجذمه .
قلب برعب قرب منه وبتقلعه الجذمه وعيونها الزرقاء الجميلة امتألت بالدموع وانفها وشفايفها احمروا وشعرها اتفرد على وش سيف ،مد أيده بهدوء وقربه من أنفه باستمتاع .
وفجاه مسكها من خصرها وقربها منه وقعدها على رجله وبيضغط جامد على خصرها بتملك.
سيف ببرود وبيشيل شعرها وبيحطه ورا ودنها .
و قلب بتتحرك بعشوايه وبتبعده عنها بس قوتها متجيش 1%من قوته .
قلب بدموع…….ارجوك ممكن تبعد .
سيف باستمتاع بصوتها الملاءكي .
سيف ببرود…..قولي سيف .
قلب برجاء……ابعد كده عيب .
سيف بضحك……هههههه عيب اي هو انا لسا عملت حاجه وبعدين بلاش الشويتين دول اصل انا حافظهم وبيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها  
قلب بدموع وشهقات……..ااانت بتعمل ااااي .
سيف بهدوء ولسا زي ما هو …..اسكتي .
قلب برعب…….. انا عايزه لينا .
سيف ببرود…..لا 
قلب برجاء……… لو سمحت ااانا مرات اخوك ممممينفعش كده .
فجاه سيف اتخلى عن بروده ومسكها من شعرها جامد وقال ……. انتي ملكي انا وبس فاهمه .
قلب بتبصله برعب وهتموت من الخوف .
قلب بدموع……ف.ه .مه  
سيف راح اخد شاور وطول ما هو واقف تحت الدش قاعد يفكر في الأحاسيس الي بيحسها مع قلب وانا ليه قالتها انتي ملكي لوحدي .
خلص ولف فوطه على خصره وخرج لاقا قلب بتسرح شعرها قدام المرايا.
سيف راح لها ومسك الفرشه وبيسرح لها برقه..
قلب بتبعد وبتقول …….خلاص  سسسيبه انا سرحته . 
سيف لسا بيسرح في شعرها ومتجاهل كلامها ، وقال روحي غيري.
راحت غرفه البس  وافتكرت أنها مجبتش معاها هدوم غير لبنتها وقالت بحيره……اعمل اي .
قاطعها صوت سيف البارد…..البسي من عندي لصبح .
قلب قعدت تدور لحد على حاجه طويله لحد ما لقت تيشرت اسود طويل جدا عليها بعد الركبه راحت لبسته وخرجت .
سيف بصلها بتوهان وقال ….. انا الي جبته لنفسي يارتها كانت عفشه يخربيت جمالك اي ده .
قلب راحت اخدت لحاف ومخده .
سيف ببرود عكس الي جواه……وقال اي ده وبيشاور على المخده واللحاف..
قلب بهدوء…….ممخده وباطنيه عشان انام .
سيف راح اخد المخده واللحاف وحطهم على السرير تاني وفجاه اشتالها 
Basmala badwy
قلب برعب……فففي اي .
سيف بهدوء……..هش هش يالا عشان ننام .
قلب برجاء…..لوسمحت لا والنبي انا عايزه بنتي .
سيف راح فردها على السرير وقال بصوت حنين…….الصباح رباح نامي .
قلب سكتت وهو خادها في حضنه وحضنها بتملك اكنها هتهرب ودفن رأسه في عنقها يستنشق اكبر قدر من راحتها المسكره .
قلب في نفسها…….هو في اي مالي قلبي بيدق كده لي يارب وبعدين قالت ببراءه …..انا كده وحشه عشان انا قولت ليوسف أن انا ليه طول العمر يارب سامحني .
وراحت في نوم عميق .
في الصباح .
سيف صحا قبل قلب وقعد يتأملها ويلعب في شعرها وبعدين حس ان قلب ممكن تصحي قام ممثل النوم .
قلب صحت ولسا هتقوم لاقت نفسها في حضن سيف وماسكه فيه جامد وبتبص عليه وسرحت في وسامته وهو نايم كان برئ اوي وكيوت .
قلب بطفوله …… شكله بيبي خالص الي يشوفه الوقتي ما يشوفهوش امبارح وهو عامل زي اسكار عم سيمبا  شرير 
فجاه سيف قلبها وهو بقا فوق منها وقال بهمس لاهث……..انا شرير .
قلب :انا انا  ،سيف لسا هيقرب 
وفجاه سمعوا صوت صراخ  جامد تحت 
عند عبير مرات سيف 
يعني اي يعمي  انا مسمحش بالمهزله دي ابدا انا عبير بنت اللوا ابراهيم المنفلوطي جوزي يتجوز عليا طب مفكرتوش في شكلي قدام صحباتي .
سليم بصوت عالي…… عبير احنا حدانا المره متدخلش واصل في الي ملهاش فيه ،وكمان كل همك صحباتك .
عبير بصت عليه بشر وقالت  في نفسها…..وربنا لندمكم واولك ست الحسن الجمال الي جايه وبكره الايام تثبتلكم 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى