روايات

رواية احببت مجنونتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي البارت الحادي عشر

رواية احببت مجنونتي الجزء الحادي عشر

رواية احببت مجنونتي
رواية احببت مجنونتي

رواية احببت مجنونتي الحلقة الحادية عشر

في صباح ✨
قامت كارما ودخلت الحمام
صحا اسد
اسد بنوم: كوكي حبيبتي انتي فين
كارما كانت طالعه من الحمام
كارما: كنت في الحمام ي اسد . ولبست
اسد: ماشي ي حبيبتي حضريلي الهدوم عقبال ما اروح الحمام
كارما: حاضر ي حبيبي
اسد دخل الحمام وبعد شويه طلع
كارما بدلع: اسدي كنت عاوزه منك طلب صغنن خالص
اسد: قولي ي حبيبتي قلبي
كارما: سراج عاوز يشتغل في الشركه
اسد بضحك: طب ما يروح هو بيستأذن مني
كارما: هو عاوز شركتك انت
اسد بستغراب: لي
كارما بتوتر: يعني عشان يبقا معانا
اسد بشك: متأكده
كارما: ايوا
اسد: ماشي ي روحي بس بشرط
كارما: اي
اسد: قربي
كارما رقبت قام مقبالها بشغف
كارما بكسوف: وسع ي قليل الادب
اسد بخبث: اصبري بس لما نيجي بليل
كارما بغضب: وسع انا نزله
اسد: لا تنزلي اي انتي لسه تعبانه
اسد: لا انا تمام التمام كمان
اسد بضحك: طب يلا وانتي قمر كده
ونزلو
كارما و اسد: صباح الخير
الكل: صباح النور
اسد بصوت واطي: طبعا هتكلي وتخدي الدوا مش عاوز شغل العيال الصغيره
كارما بصتلو بغضب وبتاكل
وبعد وقت الكل راح شغلو
اسد: بصي ي كوكي لو حد ضيقك قوليلي ماشي
كارما: اوكي انا هروح بقا عشان الحق التدريب
اما عند زين
زين: دا مكتبك ماشي
ايلين بفرحه: تمام
زين: طب يلا بقا عشان تبدئي شغلك
ايلين: حاضر ومشت
اما عند سراج
سراج: الو اي ي عمانا ليك وحشة والله اي مشناوي تنزل مصر ي فارس
فارس (صديق سراج بس اكبر من سراج بسنتين): مش عارف والله ي سراج
سراج: طب يلا بقا عاوز حاجه وقفل
سراج بحب: لو سمحتي
مها بقرق: خير
سراج: عاوز ادخل لامستر اسد
مها: عندك معاد
سراج: لا بس قوليلو سراج ابن عمك هيدخلني علي طول
مها بتوتر: اي ابن عمك سوري اتفضل ادخل
سراج دخل
اسد: ادخل ي سراج
سراج دخل
اسد: سراج انا مش عاوز لعب الشغل شغل وكمل بغمزه مش عشان نحب
سراج: هي الفتانه قالتلك
اسد بضحك: محدش قالي
ورن علي مها
اسد: مها تعالي مكتبي
مها: حاضر ي مستر اسد
ودخلت
مها: نعم حضرتك كنت عاوزني
اسد: ودي استاذ سراج المكتبو الجديد
مها: حضر ي مستر اسد اتفضل معايا ي مستر سراج
سراج مشا معاه
مها: دا مكتب حضرتك عن اذنك بقا
سراج: اتفضلي ي قمر
مها مشت
سراج: ماشي ي مها بكره تقولي بموت فيك ي سراج
وبدء في الشغل
اما عند كارما
خلود: اي ي كوكي مجتيش امبارح لي
كارما: كنت تعبانه شويه ي خوخا
إسلام: لي مالك
كارما: غريبه مش كنت هتسافر
إسلام بحزن: امي ماتت ي كارما
كارما بصدمه: اي وكملت بزعل: انا اسفه ي إسلام الله يرحمها
إسلام بدموع: مكنتش اعرف انها هتسبني كده
كارما طبطبت علي
كارما: معلش
جاء شاب
الشاب: لو سمحتي اسد بيه عاوز حضرتك
كارما: حاضر
اسيا: في حاجه
كارما: مش عارفه والله
ومشت
خبطت علي الباب
اسد: ادخل
كارما: خير ي اسد
اسد بعصبيه مكتومه: اي اللي وقفك مع واحد
كارما بخوف: والله دا إسلام زميلي في الجامعه
اسد بصوت رعب كارما: عارفه لو اسمع بس انك عينك جت في عينو شوفي اي اللي هيجرالك اتفضلي كملي تدريبك
كارما بدموع: حاضر وطلعت
اسيا: في اي
كارما: هاا لا مفيش يلا نخلص
اسيا: اوكي
خلود: بقولكو اي تعالو ننزل البريك كلو بينزل
اسيا: انا مش جعانه روحو انتو ومشو
ادم: انتي بتعملي اي وكمل بخبث: هو انتي
اسيا بستغراب : هو انت تعرفني اصلا
ادم في سرو: طب كويس
اسيا: طيب ممكن توسع كده ونزلت
ادم: ماشي ي عسل
كارما: اي نزلتي لي
اسيا بتوتر: اصل جوعت
خلود: مالك
اسيا: مالي ماانا كويسه اهو
كارما: خلاص ماشي
خلص اليوم
كارما وهي دخله
كارما:اه تفتكري ي بت ي خوخا
ناديه: خوخا
كارما: طب سكت السلامه انتي دلوقتي ي خوخا
خلود بضحك: سلام يختي
ناديه: مين خوخا دي ولا تكوني بتكلمي فاكهه
كارما بضحك: فاكهت اي ي ناديه دي صحبتي خلود
ناديه: اههه كب مش تقولي
كارما: انا تعبانه اوي هتلع ارتاح شويه
زين: لي يختي مالك
كارما: تعبانه وحسك عينك اشوفك بتخبط عليا او معدي جمب الاوضه
وطلعت
ناديه بضحك: يعني عليك ي واد ي زين ملكش حظ في اي حاجه
زين بضحك: علي رايك ي ناديه والله الواد زهق
ناديه: طيب ي حبيبي انا هروح احضر العشا وانت اطلع غير وانزل
زين: ماشي وطالع
كارما غيرت ونزلت لاقت سراج قعد وحطت ليدو علي خدو
كارما: مالك ي حزني
سراج: مليش
كارما: اي اسد زعلك
سراج: ابدا
كارما: امال اي
سراج: مها
كارما: مالها
سراج: مش طايقني
كارما: سيب الموضوع دا عليا
سراج: علي ضمنتك
كارما: عيب ياض
سراج: طيب ماشي
كارما: انا هطلع انام
سراج: ماشي. وطلعت كارما
ونامت بعد شويه دخل اسد
اسد: كارما كارما قومي عشان تكلي
كارما بنوم: لا انا عاوزه انام
اسد: لا قومي
كارما بنوم: بس بقا ونامت.
اسد نزل كل وبعد شويه طلع نام

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!