Uncategorized

رواية الساحر الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمينا

 رواية الساحر الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمينا

اريان سمع كلام موت وفتح الباب بسرعه وياسمين ملحقتش تكمل الجمله بصت علي اريان وموت بصدمه
موت بغضب : انطقي 
اريان بهدوء : انطقي
موت بصلو بصدمه وقال : ايه 
اريان ببرود : قولي ياياسمين 
ياسمين بصدمه : ليه
اريان بزعيق : قولي 
موت بصلو بصدمه.ومكنش فاهم حاجه 
ياسمين : عايزه اتعلم سحرك يااريان 
ياسمين بدأت تضحك بسخرية وبعدين بصت لي موت : تعرف احلا حاجه ايه انك مبتعرفش تستخدم سحرك ضدنا 
ياسمين اتغير شكلها وبقا وسام
موت بصدمه : انا يضحك عليا 
وسام : اه وهنفضل كدا ضدك 
موت بغضب : مفيش وقت افهم لازم نخلي ياسمين زاينا
اريان : في احلامك 
موت بغضب : انتو مش قدي
وسام : لا قدك واكبر منك كمان 
موت بشر : صدقوني هي فلتت مني المره دي بس المره الجايه لا 
موت اختفا ووسام قرب من اريان وحضنو وقال : بجد شكرا انك انقذتها 
اريان ابتسم وافتكر الي عملو …
فلاش باك????
اريان حس أن فيه خطر علي ياسمين وبدأ يشك في توته في بصتها وحركاتها وقال لي وسام …..
ياسمين دخلت الحمام لقت اريان فيه 
ياسمين بصدمه : ازاي مش كنت سيباك تحت 
اريان بضحك : ساحر بقا 
ياسمين : علشان ساحر يعني هتقعد تتنطتلي 
اريان : طب  تعالي 
ياسمين : فين
اريان بضحك : في حضني
ياسمين بغضب : اريان 
اريان قرب منها وحضنها واختفو ووسام ظهر علي شكل ياسمين…..
انتهاء فلاش باك????
وسام : صحيح ياسمين فين 
اريان بضحك : اغمه عليها 
وسام : يخربيتككك
وسام خرج من الأوضه بسرعه ووراه اريان ونزلو من الاوضه  لقو ياسمين نايمه علي كنبا  والكل حواليها 
وسام قرب من ياسمين وحاول يفوقها 
اريان بضحك : ماتت 
وسام : اتلم يازفت بقا 
ميرا : هي مالها 
اريان بضحك : شافت عفريت 
ياسمين بدات تفوق وبصت حواليها وقالت بصدمه : ازاي جيت هنا
اريان بضحك : طيران 
وسام قرب من اريان وخدو وبعدو عنهم شويه 
وسام : طب والأطفال
اريان : متخفش احنا خلاص كشفناه مش هيقدر يجي تاني علي شكل توته
وسام : طب وياسمين 
اريان بص لي ياسمين وقال : متخفش هنسيها كل ده لو تسمحلي يعني
وسام بضيق : امري لله 
اريان بضحك : لسا بتغير
وسام : اكتر من الاول والله 
اريان : المهم انا بكرا هروح لدجال 
وسام بستغراب : ليه 
اريان : بعدين هتعرف 
ياسمين بغضب : بتتوشوشو بتقولو ايه 
اريان قرب منها وحضنها جامد 
ياسمين بضيق : ايه مالك مفكرني هنسه ولا ايه
اريان بضحك : تنسي ايه يروحي 
ياسمين جايه تتكلم بس اريان قطعها وقال : ماتجيبي بوسه 
وسام قرب منو بضيق : ايه لم نفسك 
اريان يهمس : هنسيها بدل ماتفحضنا كلنا هنا 
وسام بضيق : بس مش لدرجه 
اريان بصوت عالي : دي مرااااتي ياااباااااااا
اريام مسك ايد ياسمين وقال : بلا اجي اتقدم بلا اجي اتزفت تعالي 
ياسمين بضحك : علي فين
اريان : نغور من وش ابوكي العكر ده 
اريان مسك ايد ياسمين وطلعو برا القصر وركبو العربيه وتحركو 
وسام بغضب : ربنا يخدك يااريان 
شهد قربت منو بهدوء وقالت : مالك مش عايز تقعد معا توأمك 
وسام ابتسم بسعاده : اه صحيح هما فين 
شهد : فوق في الاوضه
وسام : اشطا 
وسام سبها وطلع اوضتو بسرعه 
شهد : مره معا بنتو ومره معا توأمو
ريم بضحك : ربنا يحفظهم ليه
شهد بابتسامه : ياااارب ..
__________________________________________
????عند اريان ????
كان في عربيتو وشغل اغاني وبدأ يغني معاها 
ياسمين : انت بتعمل كدا علشان مش أسألك صح
اريان بتمثيل : ها بتقولي حاجه ياحبيبتي 
ياسمين بضيق : اقفل زفت ده 
اريان تجاهلها وبدأ يغني ويقول : ماليش بعدك بلاش بعدك يهاجرني وليه ياحبيبي تنساني وليه تظلمني هو علشان انا حبيتك تجرح وتظلم فيا حرام عليك يخربيتك علي الي انت عملووو فياااا
ياسمين بضحك : اه انا الي جرحتك 
اريان بضحك : اه جرحتي قلبي 
ياسمين : طب اسمع بقا علشان فرحنا قرب 
اريان : يلاااااا يامزتي 
ياسمين قربت من اريان اوي وحضنتو  
اريان بأبتسامه : تمام احضنيني اووي بقا علشان نعمل حادثه ونموت
ياسمين ضحكت وبدأت تغني : مبروووك عليا كدا ميه ميه عرسي خلاص جمبي في عشي الزوجيه عيلتو بقت عيلتي مامتو بقت مامتي سمعووني زغروطه رقصوني شويه هنجيب ولد حلو وبنتين أو بنت قموره وولادين كدا أو كدا نعمه وراضين 
اريان بضحك : انا عايز بس بنت 
ياسمين : تؤتؤ ولد وبنت 
اريان : تمام بس مش هنسميه وسام
ياسمين بضيق : مالو اسم ابويا يعنييييي
اريان :  انا كدا ياستي  مش بحبو
ياسمين بغضب : بقولك ايه يااريان انت شكلك وحشك الزعيق وقلة الادب 
اريان بسخرية : حبيبتي حاولي كدا تعلي صوتك 
ياسمين بزعيق : اهووووو مفكرني هخاف 
اريان مسك ياسمين من شعرها ووقف العربيه وقرب ياسمين منو وقال : نعم 
ياسمين بخوف : ايه يااريان مالك بقيت عنيف اوي كدا ليه 
اريان : مهو بتعلي صوتك 
ياسمين : بهزر معاك يروحي 
اريان : بلا روحي يلا بتاع انا خلقي ضيق 
ياسمين : طب سيب شعري 
اريان ساب شعرها وياسمين بصتلو بضيق وقالت : رايحين فين يامصيبة حياتي 
اريان بابتسامه : مفيش هنتمشا شويه يابلوة حياتي 
ياسمين : ايه رأيك نعمل تحدي 
اريان  : تحدي ايه 
ياسمين : بص هنوقف في مكان تمام ونقفل علينا كويس وبعدين نقعد طول ليل في العربيه
اريان بخبث : فهمتك ياخبيثه 
ياسمين بغضب : انت فهمت ايه 
اريان غمزلها وقال : شويه شويه وتقولي نيميم الكراسي 
ياسمين بصتلو بغضب وضربتو بلقلم علي وشو  واريان بصلها بصدمه وهي انصدمت من نفسها
ياسمين بسرعه : اقسملك بالله ماقصدي
اريان بصلها بغضب 
ياسمين بخوف : هدي نفسك ياحبيبي والله اسفه 
اريان بغضب : يااااااسمين 
ياسمين برعب : اهده ونبي
ياسمين قربت منو وبستو في خدو الي ضربتو فيه 
اريان : مفروض كدا ابتسم ها واطير من فرحه
ياسمين : مانت الي قليل الادب يااريونتي 
اريان بغضب : والله لندمك 
ياسمين : بحبك 
اريان بغضب : متعصبنيش اكتر
ياسمين : بموووت فيك 
اريان بغضب : ياسمين 
ياسمين قربت منو ومسكت خدودو وقالت : حبيبي الحلو الي بخاف عليه من عيون البنات 
اريان شال أيدها بغضب وقال : مبيكلش معايا كلام ده
ياسمين بدلع : اومال بياكل معاك ايه يروحي 
اريان بصلها من فوقها لتحتها بخبث 
ياسمين بغضب : في ايه ماتظبط كدا هو علشان ادلعت شويتين تلاته تبصلي كدا اتظبط ياباااااا
اريان بصدمه : ايه الأسلوب ده 
ياسمين بأبتسامه : مانت بتعصبني ياارونتي
اريان بغضب : متقوليش الاسم ده 
ياسمين قربت منو وبستو تاني وقالت : مش تزعل بقا 
اريان بضيق : طيب 
ياسمين حضنتو جامد وقالت : بحبك 
اريان ابتسم وقال : طفله والله 
ياسمين : طيب ياسيدي هغنيلك بقا 
اريان بسرعه : لاااا مستحيل 
ياسمين بغضب : صوتي وحش ولا ايه يااريان 
اريان بضحك : هو مش وحش وبس 
ياسمين : اريااااان
اريان : روحو
ياسمين : يلا نبدأ التحدي بس روح لي اي كشك تجبلنا شوكولاته واكل 
اريان : يلا  
اريان اتحرك بالعربيه وراح لي اقرب كشك ونزل وياسمين نزلت وراه ودخلت الكشك وجابت حاجات كتير اوي واريان كان واقف مصدوم
ياسمين : عمو انت عندك عصير مانجا 
اريان بسخرية : حبيبتي اجبلك الكشك كلو بلمره
ياسمين : لا ياحببي انا مش عايز اتقل عليك 
اريان بسخرية : اه ماشي 
ياسمين :  امم كدا كفايه 
اريان بسخرية : لا هات اكتر 
ياسمين بضحك : لا كفايه 
اريان دفع الفلوس لي صاحب الكشك وركبو العربيه وكان مراقبهم من بعيد موت اريان اتحرك بالعربيه ووقفها قدام الكورنيش وقفل ازاز العربيه وياسمين بدأت تاكول
ياسمين : ماتجي نلعب سؤال واجابه 
اريان : وهنيم الكراسي امتا
ياسمين بضيق : حابب تضرب تاني صح 
اريان بضحك : لا حابب اعصبك 
ياسمين : يلا يااستاذ هسأل 
اريان : يلا
ياسمين : الآثار فين دلوقتي 
اريان بهدوء : لسا في مكانها وانتي عارفه محدش هيقدر يفتح الباب غيرك 
ياسمين : طب هنسلمها للبوليس امتا 
اريان : بعد فرحنا يلا دوري ليه عايزه تتعلمي سحرنا
ياسمين : فضول مش اكتر وعايزه اتعلم زايكم 
اريان بهدوء : دورك 
ياسمين : اممم ليه مش عايزني اتعلم زايك السحر 
اريان : سر 
ياسمين بستغراب : سر 
اريان : دوري 
ياسمين بضيق : طيب 
اريان بأبتسامه : هو مش سؤال طلب عايزك تغنيلي الاغنيه الي غنتيها في مول لما كنت فاقد الذاكره 
ياسمين بضحك : اه صحيح طيب هغنيلك بس استنا اكول
اريان بضحك : طيب 
ياسمين : الجو بارد اوي ماتقلع الجاكت بتاعك كدا واعمل حركه رومانسيه كدا حسسني انك انسان 
اريان بضحك : لا طبعا اقلع جاكت وابرد انا
ياسمين بضيق : مش راجل 
اريان قلع الجاكت بتاعو واده لياسمين وقال : مانتي مش بنت وانا ساكت من بدري ياسيد 
ياسمين خدت منو جاكت وقالت بغضب : حيوان 
اريان : اسكت بقا ياسيد 
ياسمين بضيق : ريرررررررررري
اريان بصلها بصدمه
ياسمين : انا سيد وانت ريري خلصانه 
اريان : متقوليش الاسم ده تاني 
ياسمين بصوت عالي : ريري ريري ريرررررررررري  بحب ريري وعيون ريري و
اريان مسك ياسمين وكتم بوقها 
اريان بغضب : ريري ايه يابنت الهبله 
ياسمين عضت ايد اريان وقالت بضحك : انت ريري وانا سيد 
اريان : عادي سيد اوحش
ياسمين غمزتلو وقالت : بحبك يابت وانتي قمر كدا 
اريان بصلها بغضب وهي خافت وحضنتو 
اريان بصدمه : نعم ايه ده 
ياسمين : مانا كل مااخاف منك هحضنك علشان تهده
اريان بضحك : يخربيتك 
ياسمين : بحبك ياريري
اريان : نعمممم
ياسمين بضحك : بحبك ياارونتي
اريان : اممم ماشي احسن من ريري
ياسمين بأبتسامه : يلا هغنيلك 
ياسمين بدأت تغني وتقول : نفسي اسالك سؤال بسيط مش لاقيه اي أجابه ليه  ليه بلقي في قربي منك كل شئ انا نفسي فيه …. ليه بنادي ناس بأسمك وابقا خايفه اني اخاصمك حاسه اني بقيت بقسمك في الهواء اللي بعيش عليه ليه بشوف الكل شكلك ليه بعيش دايما مشاكلك حاسه اني نص شكلي وان نص تاني شكلك …..
اريان مسك أيدها بحب وباسها 
اريان بحب : بحبك 
ياسمين قربت منو وحضنتو وقالت : انا مبسوطه اني معاك 
اريان : اممم بقتي جريئه شويه 
ياسمين بضحك : مهو وسام مش هنا بقا 
اريان بأبتسامه : اه صح الحمدالله 
ياسمين طلعت من حضن اريان وقالت : يلا نينام بقا 
اريان غمزلها وقال : نينيم الكراسي
ياسمين بغضب : كدا كتير 
اريان بضحك : خلاص خلاص
ياسمين نيمت كرسي بتعها وتغطت بجاكت اريان وقالت : تصبح علي خير يا اريونتي 
اريان ابتسم ونيم الكرسي بتاعو وقال : وانتي من اهلو ياياسمنتي
ياسمين قربت منو وحضنتو وغطتو بجاكت بتاعو وبعد 5 دقائق ياسمين نامت واريان فضل يبصلها بحب وبعدين افتكر موت …..وبعد ربع ساعه نام وموت قرب من العربيه وبص من الازاز علي ياسمين وابتسم بخبث وووو هنعرف بعدين ????????❤️
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً نوفيلا ورطة قلبي للكاتبة سارة فتحي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!