روايات

رواية لعنه العشق والانتقام الفصل السادس 6 بقلم شروق أحمد

رواية لعنه العشق والانتقام الفصل السادس 6 بقلم شروق أحمد

رواية لعنه العشق والانتقام الجزء السادس

رواية لعنه العشق والانتقام البارت السادس

رواية لعنه العشق والانتقام الحلقة السادسة

عند فريده حد كتم بقها فريده بتر*فص جامد… لو سمعت صوتك هق*تلك
فريده.. انت انت مين
الشخص قاعد وحط رجل علي رجل.. انا فعل الخير
فريده برعب.. عايز مني اييي
الشخص بش*ر.. عايز رو*حك
فريده.. انا اول مره اشوفك
الشخص.. انا تبع ابوكي العزيز جبل
فريده.. بابا مالو
الشخص.. قت*ل ابويا لا وكمان زمان اغت*صب اختي
فريده.. بابا لايمكن يعمل كدا
الشخص.. ماليش فيه انا شوفته وهو بيغت#صب اختي كنت عيل عندي 12سنه مش فاهم هو بيعمل اي
فريده بعياط.. ونبي متاذ*يش بابا
الشخص.. لا نا مش هاذ*ي انا هاذ*يكي نتي قومي معايا
فريده.. ابوس ايدك ابعد ايدك
الشخص بصلها بستغراب.. مين نتي عشان تحكمي عليا
فريده.. انت معندكش رحمه
الشخص.. ولا عندي ريهام حتي
فريده.. طب طب سيبني
الشخص.. مش باسهل كدا
فريده.. نت عايز اي عشان تسبني
الشخص بخبث بص عل جسم*ها وهي فهمت..
ها دا في حلمك
الشخص.. نا محدش يتحدي العقرب يبت
فريده.. بلا عقرب بلا تعبان انت متخيل بتقول اي
العقرب.. اه متخيل
فريده ببراءه.. طب نت لي كدا لي شر*ير
العقرب.. الزمن كدا يحلوه
سكتت فريده وفضلت تعيط فقر*ب منها وقال.. ششش خلي الدموع دي بعدين
عند جبل
جبل بعصبيه.. يعني اي مش عرفين تجبوها بنتي اتخط*فت من بيتها ازاييي
الرجاله.. بندور عليها يباشا ومش لاقين ليها اثر
جبل.. دورو تانيي
فيروز بصراخ… عايزا بنتيييي بنتيييي
جبل..اهدي
جبل اتصل بابنه.. دياب انت لازم تيجي
دياب.. في ايي
جبل.. اختك اتخط*فت ومحدش عارف يوصلها
دياب بخضه.. انا جاي
وبالفعل دياب وصل بيتهم وفضلو يدورو عليها
جه اتصال لجبل
جبل.. مين معايا
فريده.. بابا بابا انا مخطو*فه
جبل.. اهدي يحبيبت بابا
العقرب سحب التلفون.. عايز بنتك ياجبل تعالا راجل لراجل
جبل.. نت ازاي تخط*ف بنتي ياحيوان
العقرب.. زي ماغت*صبت اختي قدام عينيا ومو*ت ابويا
جبل.. انت العقرب
العقرب.. اه ومستحيل بنتك هسيبهالك
جبل.. نا مغتصب*تش اختك افهم
العقرب.. اومال اي هااا
جبل.. اختك كانت شغاله عندي واواحد اتها*جم عليها وهي فضلت تصر*خ بس كان فات الاوان ساعتها جيت انا وفضلت اهديها وقولها اهدي الي عمل كدا هيتعاقب ساعتها سمعت انها انتحر*ت والشخص اللي اغتص*بها هر*ب وسافر انت افتكرت ان انا اللي عملت كدا
العقرب.. لا حلوه الفكره دي عجبتني مسلسل جميل يستحق المشاهده مش داخله عليا الحكاوه دي
جبل.. ياعقرب سيب بنتي ونتحاسب سوا
العقرب بزعيق.. اختي كانت ملاك كانت تتحب كانت طيبه مبتاذ*يش حد كانها ملاك نازل عل الارض مش بياذ*ي انت جيت وخر*بت كل حاجه بس تعرف بنتك مبق”تش بنت عشان انا خدت شر*فها ياجبل بيه
جبل بصراخ.. نت نت عملت ايييي انت بتكذب صحح قول
العقرب بسخريه.. واكدب لي بس تصدق بنتك طلعت جمده جمده
جبل.. والله لقت*لك والله لقت*لك
العقرب ضحك ضحكه استفزاز
وقفل السكه
العقرب.. ولسه هنتق*م منك ياجبل
فريده.. نت اي يخي انت اي منك لله منك لله
العقرب.. مالك في اي محسساني انك مكنتش مبسوطه
فريده ضربته بالقلم.. انت انت شخص زبا*له
وحست الدنيا بتسو*د قدامها ووقعت في حضن العقرب
العقرب.. تمثيليه جديده دي صح قومي مش فضيلك
افتكرها بتمثل بس طلعت مغمي عليها صح
العقرب.. فريده فريده
وشلها وسندها عل السرير
العقرب حضنها عشان تشم ريحه البرفان بتعته وبدات تفوق وفضلت تصرخ.. حرام عليك لييي لييي عملت فيااا كدااا منك لله منك لله وفضلت تبكي وتصر*خ وتتضر*ب عل وشها
العقرب فضل ماسك ايدها.. اهدي اهدي
فريده.. اهدا ايي ها اهدا ايي انت مين سمحلك تقر*ب مني مين نتت
العقرب بصلها.. نا واحد عاش مذلو*ل للدنيا الدنيا عطتو قل*م صعب قوي مقدرش يقوم بسبب القلم دا لما خسر*ت اختي كنت عندي 12سنه مكنتش فاهم الدنيا كنت طفل كنت بحب اختي اوي وكنت بحاول ابسطها وهي كانت اكبر مني بس كنت حابب اسعدها زي الاخوت كنت بحبها حب كانت بنتي بس جه ابوكي واحد بنتي مني
فريده.. بس لي تنتق*م ليييي
العقرب بزعيق وصرا*خ.. عشن اريحها واريح دا (وشاور عل قلبه)
فريده.. ربنا ينتق*م منك ابعد انا هروح بيتنا
العقرب.. اتفضلي
فريده قامت وكنت هتقع بس هو سحبها لحضنه.. نتي لي مش بتسمعي الكلام
فريده.. ابعد انا بكر*هك وبكر*ه لمستك لياا
العقرب بعد عنها ورفع ايده لفوق.. اهو بعدت
فريده لبست الشوز وقامت عشان تمشي
فريده.. حبه اقولك حاجه بس قبل مامشي اختك هتبقا زعلانه منك ان انت اذ*يت روح ملهاش زنب مش هتبقا مبسوطه ومرتاحه ان في روح بتتعذ*ب زيها ربنا يخدك
ومشيت وفضلت تعيط في الشارع
وهو فضل قاعد عل الارض وماسك دماغه وفضل يضر*ب فيها ويقول.. غبي غبي عملت اي انت هي ملهاش زنب ملهاش زنب
وفضل يضرب دماغه
عند فريده روحت بيتهم وخبطت
جبل فتح.. فريده وحضنها
جبل… عملك حاجه الحيوا*ن دا
فريده شاورت بدماغها بلا.. هو معملش حاجه دا ضحك عليك بس عشان يكسرك(كدبت عل ابوها)
جبل.. تعالي ادخلي
فيروز حضنت بنتها.. حقك عليا
فريده بضحكه.. ملكيش دعوه ياامي فين الواد دياب
دياب.. انا اهو
فريده حضنت اخوها وعيطت.. انا اسفه حقك عليا
دياب.. حقك عليا انا اللي اسف وباس دماغها
فريده.. ولا يهمك انا دخله انام شويا
ودخلت اوضتها
عند العقرب
العقرب.. نا ازاي عملت كدا ازاي
ونام مكانه
حلم باخته
اخته.. لي عملت كدا ياعيسي
عيسي.. عشان اجيب حقك وحقي انا مش قادر انسي ازاي عمل كدا ياحوريه
حوريه.. بس جبل بيه ملوش زنب هو معملش حاجه الكلام اللي حكهولك كلو صح انت بس اللي عايز تنتقم وخلاص
عيسي بصدمه.. يعني يعني الكلام صح انا كدا ضعت ياحوريه
حوريه.. فريده ملهاش زنب ياعيسي
وسبتو ومشيت
صحي مخضوض.. يارب اي الحلم دا بس
وقام فضل صاحي منمش تاني وافتكر لما كانت فريده في حضنه وابتسم ابتسامه صغيره
عقرب.. انت نسيت ولا اي يمكن الكلام دا كلو غلط انساا
عند فيروز في بيت جبل
فيروز الصغيره.. ممكن نحكي يافريده
فريده ببتسمه بهتانه.. طبعا احكي سمعاكي
فيروز.. هو هو اللي خطفك عملك حاجه
فريده.. لا متخفيش
الباب كان بيخبط جامد
فتح جبل.. اي اللي جابك ياايهاب
ايهاب.. جاي اخد مراتي
فيروز الصغيره.. انا مش مراتك
ايهاب طلع ورقه جوازهم..لو مش مصدقني اهو حتي متجوزين مش دا الي نتي عايزاه اهو اتجوزتك
فيروز بصدمه.. بس نا ممضتش
ايهاب قرب منها وقاال.. بس انا مضيت يروحي اخلصي فاضل امضتك
فيروز مضت وهو قال.. يلا يامراتي المزه
فيروز.. شكرا خالص عل اضافتكم ليا
ومشيت وصلو البيت
ايهاب قر*ب منها.. خلاص بقيتي ملك*ي انتي دلوقتي في جحي*م الشي”طان
فيروز مصدومه
ايهاب.. اتصدمي بعدين
قرب منها وبا*سها وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لعنه العشق والانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!