Uncategorized

رواية عشق الفارس الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم أحلام تامر

 رواية عشق الفارس الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم أحلام تامر

عند فارس كانو صحيو قاعدين علي الفطار ومره وحده ريماس قامت بسرعه ودخلت الحمام
فارس قلق عليها اوي وراح لها بسرعه دخل الحمام لقاها بتتقئ مسد علي شعرها بحنيه واردف بقلق مالك يا قلبي في اي اي تعبك
ريماس لسه هنتكلم بس رجعت تتقيأ تاني
خلصت ريماس وفارس سندها وغسل لها وشها..
ريماس بتعب فارس
فارس عيونو.. مالك يا روح فارس
ريماس انا مش قادره اقف على رجلي
فارس شال ريماس واتجه بها نحو السرير ولكن حدثت المفاجأة.. 
_______
عند ناصر ومديحه
ناصر بفرحه انا فرحان اوي ان ولادي مبسوطين مع اللي اختاروهم
مديحه الحمد لله هما طيبين وربنا رزقهم بالطيبين اللي زيهم وربنا قال الطيبون للطيبات والخب*يثون للخبي*ثات. والحمد لله ولادنا طيبين وخدو ولاد الحلال اللي ذيهم.
ناصر الحمد لله وراح حضنها بحب ونا طيب واخدت بنت الحلال اللي زيي
مديحه بحب ربنا يخليك ليا يا رب❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
——
عند فارس انصدم لما شاف ريماس مغمي عليها.. فارس خاف اري عليها فضل يصحي فيها لكن لا رد شالها فارس بسرعه واتجه الي الخارج و كان يقود بسرعة جنونيه بعد وقت قليل وصل إلى المستشفى فارس انتم يا بهايم الي عنه خرج له الدكتور يقول اهدي يافندم فارس انت لسه هترغي معايا و تقولي اهدي فارس بعد ما دخلها اوضه الكشف ونزلها برفق على السرير الدكتور جه يقرب منها عشان يكشف عليها
ضربو فارس بسرعه انت بتعمل ايه يا حيوان
روح جيب دكتوره بسرعه الدكتور بعد ما خرج
جلس فارس على الكرسي المقابل لريماس ومسك ايديها الدكتوره خبطت ودخلت   الدكتوره توجهت الي ريماس وقامت بالكشف عليها ثم ابتسمت وقامت بافاقه ريماس وتوجهت الي مكتبها
فارس ساعد ريماس انها تقوم
ريماس كانت بتقوم بضعف وووشها كان اصفر خالص..
فارس بقلق ظاهر للدكتوره ها يدكتوره ريماس مالها.
الدكتوره بابتسامة الموضوع مش مقلق للدرجه دي يا استاذ فارس اطمن المدام ريماس حامل
ريماس اي
فارس حضن ريماس جامد وفضل يلف بيها من كتر فرحته اخيرا ريماس جواها حته منو اخيرا فيه بيبي هييجي ثمره عشقهم لبعض
الدكتوره لو سمحت يا استاذ فارس ده غلط عليها
فارس نزلها اسف اسف انتي كويسه يا حبيبتي
ريماس اهدي يا حبيبي انا كويسه
فارس بفرحه انا اسعد واحد ف الكون.. وبص علي الدكتوره طب اي الارشادات عشان تقوم لنا بالسلامه
الدكتوره بابتسامة لفارس جعلت ريماس تشتعل منها غيره علي فارس
الدكتورة اول حاجه الراحه التامه
فارس بمقاطعه هريحها خالص مش هقومها من علي السرير
ريماس بانزعاج ماشي ي دكتوره حاجه تاني مطلوبه
الدكتورة بتكبر لاحظته ريماس خدي الورقه دي فيها شويه ادويه وفيتامينات هتحتاجيها
ريماس اخدت الورقه من الدكتوره بسرعه وشدت فارس وخرجت
وقفها صوت الدكتوره وهيه بتقول
أستاذ فارس
نظر لها فارس بتساؤل
الدكتوره بابتسامة ده رقمي لو احتاجت اي حاجه بخصوص ريماس هانم
ريماس بغيظ لا شكرا احنا اصلا هنتابع مع دكتور العيله سلام واخدت فارس ومشيت بغيظ.
ريماس بغيره بعد كده انا كشفي مع دكتور
فارس بغضب مع اي يختي
ريماس مع دكتور يا فارس
فارس بغيره ريماس اصطبحي وقولي يا صبح عايزه دكتور اللي يكشف عليكي..
ريماس لا تجيب دكتوره تفضل تتغزل فيك وال اي.. وقامت بتقليد الدكتوره واردفت أستاذ فارس ده رقمي لو احتاجت حاجه كدها الارف
فارس باعجاب افهم من كده انك غيرانه عليا
ريماس ومغيرش ليه مش جوزي وحبيبي وابو ابني.. نا لو مغيرتش عليك يبقي مش بحبك
اعجب فارس بردها وقال طب منا كمان هغير عليكي لو كشفتي عند دكتور
ريماس اه.. طب والحل
فارس بتفكير اممممم ممكن نروح عند دكتوره كبيره ف السن
ريماس ان كان كده ماشي
وذهبو متجهين الي المنزل لاخبار العائله
ف السياره فارس ريماس
ريماس نعم يا حبيبي ♥️
فارس بجديه مشوفكيش بتتحركي من مكانك
ريماس ازاي يعني
فارس عايزه تاكلي عايزه تشربي انا هعملك اللي انتي عايزاه.
ريماس ده هيبقي ملل اوي
فارس مغلش يا حبيبتي علي ما الدكتوره بس تقول الحمل ثبت 
ريماس طب احنا نروح نعزم الكل ع الغدا ونقولهم الخبر ده اي رايك
فارس اللي انتي تقولي عليه يا روح فارس
_______
ف بيت فارس طلب اكل جاهز علي قد الكل عيلته وعيله ريماس وعزمهم علي الغدا
الكل اتجمع في بيت فارس واتغدو
فارس قام وقف ومسك ايد ريماس بحب واردف :بابا.. ماما. عمي نلصر وطنط مديحه احنا عزمناكو انهارده عشان في خبر عايزينكو تعرفوه
انتصار حست ان فارس هيعلن ان ريماس حامل حطت ايديها علي قلبها بحرص ونظرت الي فارس منتظره منه ان يكمل حديثه وتدعي ربها في سرها ان يكون ما تشعر بيه صحيح.
فارس وريماس ف صوت واحد انا حامل.. ريماس حامل
الكل فرح للخبر ده جدا وانتصار قامت بسرعه حضنت ريماس بفرحه يا حبيبتي الف الف مبروك يا حبيبتي
ريماس الله يبارك فيكي يا ماما
مديحه وناصر وخالد قامو هنئو ريماس وفارس كذالك جودي واياد
اياد اخيرا هبقي خال
فارس للاسف.. بس بعينك ده انا مش هخليك تتعامل مع ابني خالص هو انا هستني انك تخليه شبهك لا كفايه عندنا اياد واحد
اياد انت تطول يبني ابنك يطلع شبهي وبعدين انت نفسك قولت اياد واحد يعني انا مفيش مني اتنين
فارس حصل.. والحمد لله ان مفيش منك اتنين كانت البلد خربت
اياد لخالد يرضيك كده يعمي
خالد والله يا اياد يبني بعد الي ناصر حكاه ليا يوم ما جالك وكنتو نايمين ونا اخدت عنك فكره انك صايع
اياد لناصر كده يا بابا تكسفنا قدام الاجانب
ناصر ي شيخ اتنيل انت فاضح نفسك بنفسك اصلا
اياد متشكرين يا حاج كتر خيرك والله ?
فارس المهم بس انا كنت هطلب منك طلب يا ماما
انتصار اؤمر ي ابني
فارس معلش بس علي ما الحمل ما يثبت هاخد شيماء تعمل طلبات ريماس
عشان ريماس بتستريح مع شيماء ومش بتحب تدخل حد غريب البيت
انتصار من عنيا ونا هاجي كل يوم اطمن عليها وافضل معاها
فارس تسلميلي يا امي
فارس مظر لاياد اياد
اياد هاا
فارس عايزك تتابع الشغل الاسبوع ده بس بدالي لاني هفضل مع ريماس
اياد مفيش مشكله بس بشرط
فارس اخلص. عارفك واطي وبتحب الرشوه
اياد عيب عليك انا بس كنت هقول يوم ما جودي تحمل هاخد انا كمان شهر اجازه
فارس بس نا قولت ليا اسبوع مش شهر
اياد سمعت ع فكره بس نا بقي حابب شهر موافق ولا تسيب ريماس وترجع الشغل وبلا اسبوع بلا بتاع
فارس اه ي واطي ماشي ليك يوم و…
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى