Uncategorized

سكريبت أحببت خالي الفصل الثالث 3 بقلم شفاء إمام

 سكريبت أحببت خالي الفصل الثالث 3 بقلم شفاء إمام

سكريبت أحببت خالي الفصل الثالث 3 بقلم شفاء إمام

سكريبت أحببت خالي الفصل الثالث 3 بقلم شفاء إمام

وقفنا البارت اللى فات لما خالد كان هيمسك ايد ندي وحد وقفه
عدي:ايدك بدل متوحشك يابرنس
خالد:ونت مالك انت خطيبتي وامسك ايدها براحتي ويالا اتفضل بئا 
عدي :اه انا اسف
خالد :يالا اتفضل 
عدي: كان ماشي (وحركه سيلوميشن كده)وهوبا بالبوكس في وشه :قولت خطيب مين يالا 
خالد:انت عبيط يالا والله لاوريك 
عدي:وناا عايز اشوف هتعمل ايه 
ندااى خدي المفتاح واركبي العربيه يالا
ندي:حاضر ياخالوو
خالد:خال مين 
عدي :خالها ايه وضربه وسابه ومشي????
في العربيه 
عدي بزعيق????:ميين ده ياندااى
ندي ببرود: زميلي وقالى انه معجب بيا وكان بياخد رأي انه يتقدملى 
عدي:يتقدم لميين ياختي 
ندي:ليا ونا موافقه
عدي:ونااا مش موافق 
ندي :بس دي حياتي 
ندي لنفسها*انا مستحييل اصلا اوفق عليه بعد الى عمله*
ندي:ويلا وصلني عشان مأخرش على اسراء
عدي :احنا هنروح البيت
ندي:لأ 
عدي اتحرك بالسياره وذهبو للبيت
في البيت
الجده:ندي حبيبتى وحشتييني ????
ندي :ونتي كمان ياتيته 
فين ماما ????????
الجده: راحت مشوار
ندي :ماشي
دخلت اوضه وفضلت اعيط تيته دخلت عليا هيا وماما 
الام :مالك ياحبيبتي
ندي:مفيش ياماما انا هطلع انام
الام :ماشي
طلعت نمت وعدي يومين وجبت حاجتي من عند اسراء واتحدد ميعاد فرح عدي خلااص بعد اسبوع????????
في يوم روحنا انا واسراء الكافيه 
ولقيت دينا جات قعدت علي الترابيزه اللى ورانا وكانت بتتكلم في الفون وبتقول الوو اه ياحبيبي انا وصلت انت فين وقفلت الفون 
وبعد شويه لقيت واحد راح ناحية  دينا وسلم عليها 
وقالها معلش ياحبيبتي اتاخرت عليكى
ندي لاسراء: دي بتخون عدي انا هرن عليه واقوله
اسراء:ايوة بسرعه
ندي اتصلت 
ندي :الووو ياعدي
عدي:خير في حاجه
ندي :تعالى بسرعه كافيه***
عدي: لي في حاجه
ندي:بصراحه دينا مع واحد وشكلها بتحبه
عدي:ندى بطلي عبط واقفلي 
ندي: هصورهملك الوقت واتاكد
عدي:ماشي 
ندي :دقيقه
صورتهم صورة 
وبعتت
ندي:اهو ولو بتكدبني تعالى الوقت ومتأخرش
وقفلت اسراء:عملتي ايه 
ندي:كلمته وبعت له صورهم وجاي بعد شويه
اسراء:ماشي
بعد شويه 
اسراء :اهو جه انا هقوم
ندي:طيب
عدي:فين هيا
ندي :اهي وبلف ملقتهاش ولا لقيت الى كان معاها
عدي: فين
ندي :والله كانو هنا
عدي:انا عارف انك كدابه والصور دي متفبركه 
ندي:لاءه انا مش كدابه
عدي:كدابه وكل ده عشان بتحبيني انتي عبيطه فووقي بئا انتي بنت اختي وبس ودينا دي اشرف منك على الاقل مش بتحب خالها انتي مجنونه رسمي ومحتاجه تدخلى مستشفي
ندي:على فكرة انا بدأت انساك واول ماشوفتها صحبتي اللى قالتلي كلمي عدي قوليله لازم يعرف واناا غلطانه انى كلمتك  *كنت بعيط وناا بقله كده وبلف لقيت دينا جايه ومعاه الشخص وماسكين ايدين بعض
ندي:اهي ست الشريفه اللى بتزعقلي عشانها سلام ياخالوو????
عدي قام وراح لها ورمي الدبله في وشها وسابها ومشي وانا وقفت بعيد اشوف هيعمل ايه وبعديها مشييت
روحت دخلت على اوضتي علطول وفضلت اعيط وقومت صليت ودعيت ربناا  كتيير ونمت
عدي اسبوع وفي يوم نزلت لى تيته
الجده:ايه مالك انتي وعدي بقيتو متغيرين جامد ومش بتخرجو 
حضنت تيته وفضلت اعيط كتيير 
الجده :مالك يابنتي زعلك في حاجه
في الوقت ده عدي وماما دخلو علينا 
ندي: مفيس ياتيته
عدي :لاء فيه ندي بتحبني 
الجده والام بصو لبعض
الام :لازم نقولهم  هما بقوو كباار وندي بقت كبييره
ندي وعدي:تقولولنا ايه مش فاهميين
الجده :ان…….
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الخادمة والأمير للكاتب محمود حماد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى