روايات

رواية جنون سما الفصل الرابع عشر 14 بقلم جنات بدر

رواية جنون سما الفصل الرابع عشر 14 بقلم جنات بدر

رواية جنون سما الجزء الرابع عشر

رواية جنون سما البارت الرابع عشر

رواية جنون سما الحلقة الرابعة عشر

سما قالت الو
عثمان الو اخبارك ايه
سما الحمد لله وانت
عثمان قال انا كويس
سما يارب دايما
عثمان كان يجر ايه لو عملنا فرحنا مع خالي
سما بابا مش موجود وبعدين خلاص فاضل كام شهر
عثمان ومين قالك انو هعمل الفرح في شهر 12 احنا هنعمل على عيد الفطر
سما وبابا قال في شهر 12
عثمان وانا محدش يمشي عليا انا هعمل زي مقولت
سما بصوت عالي ليه بقي مش بكيفك
عثمان لا بكيفي ومحدش يمشي عليا
سما طيب لما نشوف
عثمان بصوت عالي انتي عايزه ايه من الآخر قولي عايزه ايه وانا هعمله انا هعمل اللي انتي عايزاه
سما مش عايزه منك حاجه مش عايزاك أنت مش عايزه حاجه عايزاك تسبني في حالي
عثمان يعني عايزه اسيبك
سما يكون أحسن
عثمان مش انتي اللي وفقتي عليا وانتي كنتي راضيه
سما كنت صغيره ومكنتش اعرف
عثمان يعني انتي عايزه اسيبك طيب والناس تقول عنك ايه عايزه الناس تمسك سيرتك
سما بغضب وتمسك سيرتي ليه الناس كنت اتجوزتني ولا كنت شفت حاجه غلط عليا ولا مش محترمه عشان الناس تمسك سيرتي ليه ليه ان شاء الله أنا مش اول وحده تفركش خطوبته
عثمان يعني ده آخر كلام
سما آخر كلام مش عايزاك
عثمان تمام اديني امك اكلمها
سما طيب بس لحظه
سما نزلت الفون لي أمه وقالت خدي عثمان هيكلمك
سميه خدت الفون
سما طلعت جري وكانت خايفه وبترتعش من الخ^وف وكانت خايفه من ردت فعل أمه وكيف هتوجها بس لي الصبر حدود ونهاية هي خلاص كل صبرها نفذ ومعندهاش طاقه تستحمل تاني
سنتين وهي شايفه الع^ذاب ألوان وبكت بدل الدموع د&م
ومحدش عالم بي حالها لكن خلاص هتحط لي كل شي نهاية
عثمان ايوه يامرات خالي هي مش عايزني وقال كانت صغيره ومتعرفش وهي قالت مش عايزاك
سميه هي مش عارفه بتقول ايه اللي تنشك هي اتجنت ولا ايه انا هكلمها وافهمها
عثمان برحتك يامرات خالي سلام
سميه سلام وفصلت وطلعت بغضب شديد وقالت روح ياد اندهلي عمك عبدالله بسرعه
ورحت عند سما بغضب
سما اول ماشفتها خافت منها واتخبت
سميه ايه اللي بتقوليه ده لي عثمان
سما واللهي لو تقاطع^يني بي الحته انا مش هدخل ألبيت ده ومش موافقه علي الزواج ده وبقيت تصرخ سما ودموعها نزلت تجري
سميه وبقيت تلطم طيب والناس تقول ايه الناس تقول ايه عنك ده انتي بقالك سنتين مخطوبه الناس تقول ايه طيب سما معرفش أنا عندي أم^وت ولا ادخل البيت ده
سميه راحت تتكلم دخل عم سما
عبدالله في ايه
سميه تعال شوف الهانم قال مش موافقه علي عثمان
عبدالله طيب اطلعي انتي وانا هتكلم معاها
طلعت سميه
عبدالله قعد على السرير وقال اقعدي ياسما
قعدت سما
قالها بصي انا مش هقول ده ابن عمتك وإبن عمك من الناحيتين ولازم توافقي والكلام الفاضي ده كله عشان لو مغصوبة مش هتقدرى تكوني مبسوطه ولا تقدري تسعدي غيرك وهيكون في مشاكل بينكم كتير
سما بعيط وانا عملت عشان كدا انا مش قبله ومش حاسه انو هقدر اسعده معايا أنا مش عايزه اظلمه
عبدالله وهوا ده اللي بقول عليه كل شي بي الخناق ال الزواج بي الاتفاق عشان كدا يابت أخوي لو مش مرتاحه معاها مش هتكوني مبسوطه في حياتك ف إحنا فيهآ دلوقتي قولي ايه ياريحك
سما وانا مش موافقه عليه
عبدالله آخر كلام ده
سما ايوه
عبدالله طيب خلاص الموضوع منتهي ومحدش هيغصبك على حاجه وسابها ونزل
سما حاسه براحه متوصفتش ياه كان كابوس وانتهي “”يتبع
نقول لي سما لولولولولولولويييي الف مبروك ياسما هما وانزاح
شوفو عثمان الحق^ير كان وخدها عيند في كريم وفي يوم زفاف كريم قالها اعملك اللي انتي عايزاه ومعقول
استوب ياتره انتهي الموضوع بي السهولة دي وخلاص سما هتسيب عثمان ولا في تعقيد في الموضوع ولا ايه ده اللي هنعرفو في الفصل اللي جاي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جنون سما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى