Uncategorized

رواية عشقت طفولتي الفصل الثامن 8 بقلم دهب مبروك

 رواية عشقت طفولتي الفصل الثامن 8 بقلم دهب مبروك

رواية عشقت طفولتي الفصل الثامن 8 بقلم دهب مبروك

رواية عشقت طفولتي الفصل الثامن 8 بقلم دهب مبروك

شهد بصدمه… انتا 
سليم ….  انتي اي جابك هنا 
مريم…  دي شهد صحبتي 
سلمي..  وصحبتي انا كمان 
مريم..  هو انتوا تعرفوه بعض ازاي 
ادهم..  دي واحده مهزقه 
شهد..  لم نفسك يا 
مريم..  اسموه سليم 
شهد..  ده سليم 
سليم.. مالك بتتكلمي كده ليه 
سليم.. هحكيلكم وتقوليو مين غلطان 
مريم… احكي 
سليم… بصي يا ستي الست شهد كانت ماشيه حبطت فيا وكانت ماسكه الفون وانا خبطها ومكنتش واخد بالي دي تقولي مش تفتح يا اعمي يا اطرش منتا مش واخد بالك وانتا ماشي عمال تبصبص للبنات ده اللي فالح فيه يا استاذ يا محترم انا قولتلها لمي نفسك فضلت تشتم وسبتها ومشيت
مريم وسلمي… ههههه 
مريم… انتي ياشهد تقولي كده 
شهد.. دي الحقيقه 
سليم… في نفسه والله ووقعت يا سليم ويوم ما تقع تقع في واحده اتعرفتوا علي بعض بالتهزيق وابتسم 
مريم… انتا بتضحك 
سليم.. انا ابتسمت 
سلمي… سليم امشي روح علي مكتبك علشان انتوا الاتنين غلطنين اصلا 
سليم… بقا كده 
شهد.. احمم متبطل رزاله بقاا يا استاذ انتا 
سليم..رزاله واستاذ تيجي ازاي دي 
شهد… زي السكر في الشاي هههه 
سليم… بصلهم وبعدين خرج علي مكتبوه 
شهد.. ده غتت 
سلمي… امال 
مريم.. اتكتموا علشان اشتغل بتركيز 
شهد.. ماشي يا اختي 
وبعد شويه رحيم خرج لمريم وسلمي وشهد..وقال اجهزوا علشان ماشين 
سلمي… علي فين 
رحيم.. مين دي 
مريم.. شهد صحبتي 
رحيم.. امم اجهزوا انتوا التلاته 
وراح علي مكتب سليم 
رحيم.. اجهز يا زفت علشان هنقضي اليوم سواه مع بعض 
سليم… اي المفاجأه القمر دي يا قطه 
رحيم… سليم يلا بينا يا عم ورحوه عند البنات 
رحيم.  ثانيه عمل تلفون وجاي 
رحيم.. الوووووو 
معتز… رحيمو 
رحيم… انا هنقضي اليوم سواه انا والعيال البس وتعالنا في العنوان ده ********
معتز… والله اناي جدع ده انا فوريره واكون عندكم 
رحيم.. باي 
معتز… بااي 
سليم.. يلا بينا بقاا… 
وخرجوه من الشركه كلها… 
رحيم.. ها يا بنات عايزين تروحوا فين 
مريم… الملاهي ننن 
رحيم… نعم يا اختي 
سلمي… عايزين نروح ملاهي 
سليم… لا كل لما بتكبروا بتعقلوه 
شهد.. انة بجد عايزين نروح ملاهي 
رحيم.. طب ماشي بس نستنا معتز الاول 
مريم.. واي جاب معتز بقاا 
رحيم.. انا اللي قولتلوه يجي انتي مالك 
مريم… بارد 
شهد.. هو وصحبوه اللي معاه ده 
سليم… لمي نفسك ياقمر 
شهد..  من ناحيه قمر فا انا قمرين ننن 
سلمي ومريم… ههههه 
رحيم… لم نفسك بتعاكس البت قدامنا كده 
شهد… اصلوه مهزق وانا شكلي ههزقوه 
رحيم وسلمي ومريم… ههههه 
رحيم.. وربنا مالكش الا شهد دي تديك علي دماغك 
شهد… تسلم يابرووووو 
الكل….ههههههه 
معتز… اهلا يا شوباب 
سليم… مين الاخ 
معتز… شاور علي مريم وقال اخو الاخت ههه 
رحيم… كب واللهي احلي حاجه عملتها اننا هنقضي اليوم سواه..
معتز.. احمم انسه سلمي ازيك 
مريم… انسه ماشاءالله بقت محترم امتا كده 
معتز… لم لسانك ده 
الكل… هههه 
سلمي… انا تمام الحمدلله
رحيم… يلاه علي الملاهي يا شباب 
الكل… تمام 
ـــــــــــــــــــــــــ
ـــ في الملاهي ــــــــ
مريم…  بنات هندخل بيت الرعب 
شهد وسلمي…  ماشي 
رحيم… واحنا ملناش نفس 
مريم..  نعم انتوا عايزين تلعبوه يا اطفال 
معتز..  امال انتوا اي كبار 
سلمي…  اهده كده علشان لو غلك غلط 
رحيم..   انتوا بنات انتوا 
مريم..  امال رجاله مثلا 
رحيم…  مثلا 
مريم..  يلا نلعب بقاا 
شهد..  يلا يا شبح 
رحيم..  ماشاء الله 
ودخلوه بيت الرعب ولعبوا العب كتير جداا وانبسطوه اووي في الملاهي وخرجوا..  
رحيم..   ناكل بقاا 
معتز..  هو ده الكلام ولا بلاش 
سلمي..  ناس همه علي بطنها 
مريم…  ايوبقاا ياولا يا جامد 
رحيم…  اول مره اضحك كده بجد
معتز…  تدوم 
رحيم…  يارب 
ودخلوا مطعم علشان ياكلوا…  
رحيم..   هتكلوا اي 
سلمي…  شورما 
شهد..  شورما 
مريم…  شورما 
سليم..   شورما 
معتز…  شورما 
رحيم…  شورما 
والكل ضحك علي طريقه الكلام.. 
سليم..  نده الجرسون وطلبوه اكل وكلو..  
مريم..  تيجوا نتمشي علي البحر هيكون جميل اووي 
الكل… ماشي 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــ علي البحر ــــــــــــ 
معتز..  احنا نعد هنا 
الكل..  قعد 
رحيم..  تعالوا نرغي في اي حاجه 
مريم…  ياريت 
سلمي..  متغني يارحيم 
رحيم..  مليش نفس 
معتز…  بطل رخمه 
رحيم…هوده حبيبي هوده حبييبي هو ده حبيبي 
ايوه ده حبييبي ده انا شوفت كتير وعد عليا وفي سنيتين سلمت ايدي وقلبي لو يبقا ليا علقني بي واعمل اي وسكت..
شهد….  مخبي العظمه دي بس ليه 
معتز…  وربنا صوتك واحساسك تحفه اوووي مريم..  عندنا هنا مطربه 
معتز..  شهد غني انتي كمان 
شهد..  ولع قلبي لما شفها ولع 
معتز….  شهدد اتكتمي يا اما تغني حاجه عدلها 
شهد..  خلاص يا جماعه هغني اغنيه انا بعشقه 
رحيم..  سمعينا يااختي 
شهد…  انا بعشقوه
للدنيا ايوه انا هقوله لي دي فرحه الدنيا وما فيها جتلي في وبدعي ربنا كل يوم خليني انا بعشقه بكون ضعيفه بشوفه انا بستقوه بي ده حد منوه واللي مره بتلقيه ملكني في كل احساسيي تمل روحي سيباني وبصلوه وريحوه 
شهد..  تعبت 
سليم…  يخريبيت احساسك يا شيخه 
شهد..   شكراا 
رحيم..  انا قايم اتمشي حد يجي 
سلمي..  خد مريم معاك 
مريم..  لا ونبي مش قادره 
سلمي…  بطلي رخامه وقومي
مريم…  قامت  وبدأو يتمشوا 
مريم..  انتا ليه ممضتش الاستقاله 
رحيم..  انا نسيت اصلا 
مريم..  اممم 
رحيم…  مريم بقولك 
مريم…  نعم 
رحيم…  انا بحبك 
مريم بصدمه…  نعم 
رحيم…  بحبككك 
يتبع…  
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية روز الأحمد للكاتبة مريم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!