Uncategorized

رواية أحبيت طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم ميرا

 رواية أحبيت طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم ميرا

دخل يزن وعلي وجه غضب مكتوم
وكنا عمه وعيلته وعمته
يزن: اهلا اهلا 
كريمه عمت يزن: حبيبي وحشتني 
يزن: كوكي حبيبتي انتي وحشتني 
رنا: بنت عم يزن وهي بي ضحتونه بزن وحشتني 
يزن وهوا يسحبها من حضنه : ازيك ي رنا 
( يا جماعه رنا دي بنت ملزك وبتلبس لبس يفضح اكتر ما بيستر استغفر الله العظيم )
كريمه: مش تعرفنا 
يزن: ساندي مراتي 
كريمه: ازيك ياقمر 
ساندي: بخير ياطنط
كريمه: اي طنط دي هوا انا كبيره يعني انتي زي يزن قولي كوكي 
ساندي: انتي قمر حاضر هقول كوكي
كريمه: هههه عرفت تختار زيك بكاشه ههههه
كل ده وعمه وعيلته مصدومه
يزن: هنطلع احنا نستريح علشان تعبانين
كوكي: ماشي وانا كمان هطلع 
يزن: يلا ياسندي
عمه: اي هوا ده جايب وحدا من الشارع ومش عارفين اصلاه وفصلها وتقول مراتك
يزن بغضب: انا مسمحش لحد يتكلم عن مراتي بشكل ده والي مش عجبه يطلع برا
وبعد كده مش يزن وراح جناحه الخاص 
ساندي بتوتر: انا هنام فين
بزن ببرود: هنا 
ساندي: وانتا 
يزن: هنا بردوه
ساندي: خلاص انا هنام علي الكنبه 
يزن: انا قلت كلمه واحد 
ساندي بخوف: حاضر بس انا مش معاي هدوم 
يزن: البسي اي حاجه عندك من بتوعي 
اخد ساندي تشرت واخد شور وهوا كان لبس شورت ساندي كانت خرج من   الحمام وشعرها مبلول وبتنشف فيه بزن سرح في جمالها
ساندي: اي ده ممكن تلبس حاجه
يزن: انا معرفش انام غير كده وبعدين انا جوزك 
ساندي: بس   قاطعه يزن: خلصي وتعالي نامي 
ساندي خلصت ورحت نامت وكنت مكسوفه موت
يزن: حد قالك اني بحب الفراوله 
ساندي: م ه و ا ن ت ا 
يزن بضحك: اي يابنتي مالك
ساندي: مهو انتا مقرب قوي 
يزن وشده اكتر ليه: مراتي في حاجه  وبعدين  نامي علشان عندي شغل كتير 
نامت ساندي في حضن يزن وكانت اول مره تحس انها في امان وحضن دافي
عند رنا
????????????????????
رنا: اتجوز يا ماما
سعيده:واللهي لخليه يندم علي اليوم الي جبها في 
رنا: يزن بتاعي انا وبس 
سعيده: اهدي ياحببتي 
رنا: اهدا ازاي وهي في حضنه 
????????????????عند محمد
محمد: والله والبت طلع وره فلوس
فريده: عندك حق واللهي 
محمد: قومي جهزيلي اكل 
فريده: حاضر ياخويا
????????????????????????نرجع لي يزن
ساندي: ونبي يابابا مش ضربني انا جسمي وجعني كفاي  وسكتي
يزن: ساندي حبيبتي قومي ده كبوس
ساندي: ونبي يافريده خلاص عااااااا 
يزن خد ساندي في حضنه: متخفيش انا معاكي 
ساندي: ونبي مش تسبني ليهم هيضربوني وانا جسمي وجعني وتعلي شهقات ساندي 
توعد يزن ليجيب خق مراته 
يزن: نش تخافي انا معاكي وخده في حضن وبي مشي ايده علي شعره وبعدين نامت 
يزن: ساندي حبيبتي 
نام يزن واخد ساندي في حضنه 
????????????????????????????????????
يوم جديد في الصباح تصح ساندي وتحس حاجه تقيلها عليها وتفتح عنيه تلقي نفسه في حضن يزن
ساندي: انتا حلوه خالص شبه الملاك
تقوم ساندي وتاخد شور وتروح تصحي يزن
ساندي: يزن يزن
يزن: نعم يا ساندي 
ساندي: انا عايز هدوم علشان انزل تحت 
قام يزن: طيب ثواني خليكي هنا 
اتصال يزن بي مراد وقالوه تجيب لبس محجبات 
يزن: ثواني ولبس يكون عندك 
ساندي: شكرا جدا 
يزن: مش عايز دي حاجه تاني 
ساندي بعدم فهم: امال عايز اي 
يزن: بوسه 
ساندي مبرقه: لا طبعن
يزن: خلاص برحتكي خليكي هنا 
جريت ساندي وادت بوسه 
يزن: شطوره  
 بعد شوي خبط الباب 
يزن: مين
الخدمه: انا يا يزن بيه 
لبس يزن ترنح وفتح الباب 
يزن: نعم يا اماني 
اماني: مراد بيه ادني ظول وقلي طلعيهم فوق 
يزن: ماشي
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى